mattias - 74: Vissa spelare är det inte det minsta synd om. Det är precis tvärtom. Karriären som aldrig blev något av. Om Sterling känner sig "bortglömd", bra revansch att supa ner sig och köra bil då idiot!
Premier League
« Föregående · 3035022 Till forumet
Sv: Premier League
+ 1
« Föregående · 3035022