« Föregående · 991045 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Frölundas "värsta busar"
Här kommer då "facit" på Frölundas "värsta busar".
Statistik är statistik. Dessa är de senaste 10 säsongernas mest utvisade spelare under respektive säsong. Vilken säsong det var framgår nu inte här, bara det antal utvisningsminuter som de drog på sig.
1. Lundqvist, Joel 113
2. Niemi, Antti-Jussi 110
3. Ackeström, Oscar 109
4. Oduya, Johnny 95
5. Axelsson, Per-Johan 95
6. Carnbäck, Patrik 85
7. Sillanpää, Teemu 75
8. Andersson, Mikael 65
9. Edlund, Pär 64
10. Jantunen, Marko 61
Det blir säkert diskussioner om detta också, precis som det blev om Svenska Finnar och Backspelande Forwards, men vem bryr sig ;-)
Statistik är statistik. Dessa är de senaste 10 säsongernas mest utvisade spelare under respektive säsong. Vilken säsong det var framgår nu inte här, bara det antal utvisningsminuter som de drog på sig.
1. Lundqvist, Joel 113
2. Niemi, Antti-Jussi 110
3. Ackeström, Oscar 109
4. Oduya, Johnny 95
5. Axelsson, Per-Johan 95
6. Carnbäck, Patrik 85
7. Sillanpää, Teemu 75
8. Andersson, Mikael 65
9. Edlund, Pär 64
10. Jantunen, Marko 61
Det blir säkert diskussioner om detta också, precis som det blev om Svenska Finnar och Backspelande Forwards, men vem bryr sig ;-)
Sv: Frölunda - Luleå HF
Klinth:
4-2 :)
Sedan Linnea snott det resultatet så går jag in på 8-1 istället...
4-2 :)
Sedan Linnea snott det resultatet så går jag in på 8-1 istället...
Frölunda - Luleå HF
Får vi se ännu ett trendbrott?
Frölunda - Luleå. En match som ska vinnas.
6-1
Välkomna till Scandinavium!!!
Frölunda - Luleå. En match som ska vinnas.
6-1
Välkomna till Scandinavium!!!
Sv: Brynäs - Frölunda
Danne_l: Efter första perioden satt jag och funderade lite runt det där med "slutspel" prägel på matcherna... Jäsp...
Jag trodde då att dom missat ändelsen "-at"...
Men något hände. Frölunda ryckte upp sig. Dom vände matchen. På bortais. Det är ett trendbrott.
Kanske, bara kanske, har dom ändå inte missat ändelsen "-at".
Kanske, bara kanske, börjar det lukta slutspel och hopp om ädla valörer...
Jag trodde då att dom missat ändelsen "-at"...
Men något hände. Frölunda ryckte upp sig. Dom vände matchen. På bortais. Det är ett trendbrott.
Kanske, bara kanske, har dom ändå inte missat ändelsen "-at".
Kanske, bara kanske, börjar det lukta slutspel och hopp om ädla valörer...
Sv: Brynäs - Frölunda
mattias - 74:
Okey då, av 21 segrar är fem med 4-2. Men nån gång ska väl t o m en blind höna kunna träffa rätt?:)
Okey då, av 21 segrar är fem med 4-2. Men nån gång ska väl t o m en blind höna kunna träffa rätt?:)
Sv: Brynäs - Frölunda
Danne_l:
2 - 4 och 4 - 2 b.la är ju oftast de vanliga res som blir i en match. Tro fan ni tar dom :)
2 - 4 och 4 - 2 b.la är ju oftast de vanliga res som blir i en match. Tro fan ni tar dom :)
Sv: Brynäs - Frölunda
Danne_l:
Jaja ni får ju de bösta resultaten för annars kan ni ju inte vinna :)
Jaja ni får ju de bösta resultaten för annars kan ni ju inte vinna :)
Sv: Brynäs - Frölunda
Metal Guru:
Kan vara det. Den enda utmanaren på den listan är jag själv och min aktivitet på denna sidan har tyvärr minskat. Får försöka ändra på det lite och slipa till siffrorna en aning :)
Kan vara det. Den enda utmanaren på den listan är jag själv och min aktivitet på denna sidan har tyvärr minskat. Får försöka ändra på det lite och slipa till siffrorna en aning :)
Sv: Frölunda - Timrå
Dream Team: Jo men hade ni TIK nu haft 7 ordinarie forwards borta så är ni ju på pappret ett sämre lag eller?
Men hade du läst många tidigare av mina inlägg så hade du nog vetat att det mest var ett skämt.
Men hade du läst många tidigare av mina inlägg så hade du nog vetat att det mest var ett skämt.
Sv: Brynäs - Frölunda
Klinth:
Mest Selander skulle jag tro som vill ha lippgloss i ölen och på skjortan...
Mest Selander skulle jag tro som vill ha lippgloss i ölen och på skjortan...
Sv: Brynäs - Frölunda
Brynäs - Frölunda 080223
Klinth 1-5
Konceptet 1-4
Danne_l 2-4
Linnea 2-5
Gidde 1-8
rackham 3-4
Frisco 4-3
Alisandali 3-5
piff 1-7
Klinth 1-5
Konceptet 1-4
Danne_l 2-4
Linnea 2-5
Gidde 1-8
rackham 3-4
Frisco 4-3
Alisandali 3-5
piff 1-7
Sv: Brynäs - Frölunda
Klinth:
Betänk att hon har en lippgloss-happening med Selander att tänka på... där går en massa energi för laget...
Betänk att hon har en lippgloss-happening med Selander att tänka på... där går en massa energi för laget...
Sv: Brynäs - Frölunda
Konceptet: Och så 1-4 så att alla Brynäsare förstår att du inte tippade Brynässeger ;-)
Sv: Brynäs - Frölunda
Klinth: Hoppas man tar med sig spelet, intensiteten, drivet - tja allt.
Kan vi hoppas på en fin fin 4-1 vinst för vårt kära Frölunda? Det tipset ligger helt rätt i tiden så vi kör på det.
Kan vi hoppas på en fin fin 4-1 vinst för vårt kära Frölunda? Det tipset ligger helt rätt i tiden så vi kör på det.
Sv: Frölunda - Timrå
Dream Team: Va fan. I min eurfori efter insatsen missade jag att du svarade mig.
Hög klubba var det. Det var synd om Koskinen i det läget. Man såg att han var förbannad när han gav igen på den dumma målburen.
Hög klubba var det. Det var synd om Koskinen i det läget. Man såg att han var förbannad när han gav igen på den dumma målburen.
Brynäs - Frölunda
Kahnberg snackar om att varje match ska spelas som om det var slutspel. Melin bekräftar att så är det. Och en bra genömförd match i ryggen.
Bäva månde Brynäs, trots att det är bortamatch för Frölunda...
Matchen slutar 1-5
SN-guld, SM-guld...
Bäva månde Brynäs, trots att det är bortamatch för Frölunda...
Matchen slutar 1-5
SN-guld, SM-guld...
Sv: Frölunda - Timrå
mok: Sämre lag? Allt står inte skrivet i laguppställningen. Välkommen upp på samma poäng.. ;-)
Sv: Frölunda - Timrå
mok:
Tack!
Ödmjuk som jag är så har jag inte påpektat det, utan kallt räknat med att det skulle rättas till :)
Tack!
Ödmjuk som jag är så har jag inte påpektat det, utan kallt räknat med att det skulle rättas till :)
Sv: Frölunda - Timrå
Stigsson:
Vete tusan, men inte verkar dom kunna något om hockey i alla fall ;-)
Min gissning är att det är Frölundaiter som inte är med i den "inre kretsen", right?
Vete tusan, men inte verkar dom kunna något om hockey i alla fall ;-)
Min gissning är att det är Frölundaiter som inte är med i den "inre kretsen", right?
Sv: Frölunda - Timrå
mok: "Expertpanelen 7, Utmanarna 0 , Utbölingarna 6"
Vilka är dom där utmanarna egentligen?
Vilka är dom där utmanarna egentligen?
Sv: Frölunda - Timrå
mok: bara att säga grattis till en rättvis seger,det kan inte bli annat när det andra laget får ett sånt handikapp.
jag skulle allvarligt pratat blitt orolig om inte frölunda tagit denna chans.
jag skulle allvarligt pratat blitt orolig om inte frölunda tagit denna chans.
Sv: Frölunda - Timrå
fighter: 7 ordinarie forwards borta va inte illa men det borde vart tyill TIKs fördel så Frölunda alltid spelar sämre mot sämre lag så att säga. Nåja vi hade bara 2 ordinarie borta men lyckades vinna o jag fick poäng! Tjoho! Såg nånstans att Gidde skulle ha poäng för SAIK matchen så jag justerar la det med.
Sv: Frölunda - Timrå
65selander: Väskan är packad. Lägglanset är med. Oroa dig inte, jag kommer hitta dig så det är ingen idé att du gömmer dig=)
Sv: Frölunda - Timrå
Linnea: Skit i Kuba och packa väskan till helgen. Glöm inte "Lippgloss".
Blir väl kul för dig att få sitta i LA och se en massa mål.
EoO
Blir väl kul för dig att få sitta i LA och se en massa mål.
EoO
Sv: Frölunda - Timrå
Paddan: Du verkar ha fel utgåva dessutom. Den aktuella heter "Hallå Regelbok". För frågor om tillgång refererar jag till tidigare inlägg.
Sv: Frölunda - Timrå
Linnea: Vafaan, verkar som att någon klippt och klistrat i mitt exemplar av Hej Regelbok.
Sv: Frölunda - Timrå
Paddan: Nej, nej.. du blandar ihop det. Det stycket handlar om tvister mellan mig och Konceptet om vems tur det är att åka till Kuba och köpa cigarrer och rom.
Sv: Frölunda - Timrå
Linnea: Men samtidigt så står det i Kap. 2, §14, andra stycket, att detta preskriberande upphävs i de sällsynta fall när veckodagen råkar sluta på -dag
« Föregående · 991045 · Nästa »
7-2. Luleå är för dåliga och ska ju inte ha en chans i Scandinavium. Så sa jag förvisso sist också...