Alltid lika kul att besöka FBK:s officiella forum när man har vunnit för att läsa reflektionerna utav matchen, nivån där inne är inte speciellt hög, desto roligare blir det att läsa, kommer att ha och göra hela natten :)
Jag passar på att gratulera till segern, den var välförtjänt! Ni är allt ett "trendbrytarlag" för oss. Vår segersvit startade efter bortaseger mot er (1-2 efter sudden) i Scandinavium och nu plockar ni ner oss på jorden igen. Tack för den! ;)
Jobbigt när det går så förbannat lätt jämt, särskilt i Karlstad!
Men ack så jobbigt att det blev den där Heda som fick in resultatet. Det är två personer jag inte unnar ett rätt, han är en av dom. 0-10, uppförsbacke?
Danne_l: Underligt att det går så lätt i Karlstad men trevligt är det. Nu får dom se till att vinna hemma på Torsdag och trampa ifrån LHC några poäng till.
0-10 fascinerande siffror får jag säga. Finns ju en sak som e positivt och det är att det inte kan bli mycke sämre iaf :)
Det blev som vanligt. Färjestad trodde dom hade grepp om matchen, men oj så fel dom hade.
Frånsett en 5-6 minuter i den första perioden så har vi full kontroll. Insatsen igår är mer eller mindre klockren. Svårt att göra det bättre i Karlstad än så här.
Och att Henke skulle nolla, det har jag väntat på nu i ett par veckor!