Frölunda HC

SHL · 60638 inlägg · 3408 ämnen

Frölunda -Luleå

Frölunda -Luleå
Jag har beställt biljetter till matchen på söndag men på ett ställe står det att matchen börjar kl16:00 och på ett annat kl 17:00.

Någon som kan svara mig på när matchen igentligen börjar?

Sv: Frölunda -Luleå
Becka: på mina biljetter står det iaf kl.16

tACK Det va snällt att du ´svara! Har du redan hämtat dom? Lär bli mycket folk på söndag=)

Becka: ja, jag hade sista hämtdag den 6/2 tror jag

Jaha jag bor ju 20 mil från Gbg så jag hämtar dom samma dag som jag kommer dit!

Becka: jaha, men det är ju bra så du slipper ränna som en skottspole :)

Vad kostar slutspels biljetterna?

Kanske en dum fråga men räknar man raderna uppifrån och ner lr tvärtom?=) Jag menar om man har rad nr5 är det långt ner lr långt upp??

Becka:
låååååååångt ner...;0)

Becka: räknar dom nerifrån, så det är långt ner

Ok. då vet jag det!

Becka: ta med dig hjälm, risk för puckar i huvudet :)

Det kanske behövs... ska sitta på sektion U tror jag, är inte riktigt säker

Becka:
Det bästa stället att kolla när matcher börjar, och dessutom kunna boka biljetter är väl ändå ticnet.se

Bokar man biljetter till kvartsfinalerna, så kan man hämta ut dem ända till 28:e Feb, och man får ju reda på vilka VF möter 25/2 (på TV4)

Den bästa platsen jag haft i scandinavium är nog när jag satt på sektion T den var väldigt bra! Biljetterna var nästa slut när jag ringde i fredags så jag fick ta va som fanns. Är det dåliga platser på sektion U???

Becka: det är i svängen. Jag har bara suttit på långsidan så jag vet inte hur det är att sitta där. Fråga "sektion U" :)

Är inte säker på att det är sektion U. spelar inte så stor roll får ju se Frölunda i allafall!!!!!!

Becka: jag har suttit högt upp i svängen och det var helt ok

ok jag har bara suttit på T och E förrut men ringde lite sent den här gången. Det är nästan slutsålt står att det är ett fåtal biljetter kvar.
Tror Vf kommer att vinna. va tror du?

« · 218584