hejsan alla....... jag vill ha mycke mail och så.. Nån som känner sej frivillig att skriva te mej? =) Aja... ska på matchen i morgon.. Kul ska det bli =)
Det ska bli så kul så kul.. JAg kan skicka ett mail till dig.. Vänta lite... jag har skrivit att jag bor i Gbg när jag skriver invägg.. Men nu ska jag vara ärlig.. Bara för att jag såg att du var det Anna... Känns rätt att vara ärlig... Matchen imorgon kommer nog gå bra... 4-2 eller 4-3... (jag har aldrig rätt jag vet...)
Borås> Malmö oroar jag mej mindre för, tydligen e både Sandström och Peter Andersson skadade vilket är en fördel för oss. Men MoDo blir nog tyngre att ta i Övik. Men VF e på G nu och att vinna mot MoDo borta vore fint och plocka in 3 poäng av deras försprång
Boråsindian> SKulle nu bara JUssi vara borta oxå så e det ju redan grejat. OK kanske Hadelöv med då men han har ju vart lite upp och ner hittils. DOck mer uppåt det sista.
Vilka spelare i Malmö är skadade? Tacksam för svar!
Jag tror att Henke är tillbaks mot MoDo på Lördag. Om han inte är det så blir det matchen därefter. Men vem står som andremålvakt om Holst står i Halmstad? Det måste vara Johan Jönfeldt.
Rådbjer> Visst e det tungt att möta MoDo i kempis.. men VF ger sje inte och någon slakt av VF kommer det absolut inte att bli. Räkna inte med 3 poäng åt MoDo på lördag
Boråsarn: Hemma o borta är inte samma sak. Tar ni Modo borta ja då ska jag bli VF:are! (inte) :) Det är inte många som kan tampas med MoDo i Kempis inte, men pucken är ju rund. :)
Boråsarn: Nej, det har du rätt i. Fast ikväll har jag på känn att det vänder, vi har 3 viktiga matcher med AIK, LHC o SSK. Här har vi chansen att komma ikapp o slippa kvalserien. Men nu pratar vi ju inte TIK, utan VF-Modo el.hur? VF mot "storebror" o då håller man ju på brorsan!:)
Aja... ska på matchen i morgon.. Kul ska det bli =)
kram