Frölunda HC

SHL · 60597 inlägg · 3406 ämnen

mail

mail
hejsan alla....... jag vill ha mycke mail och så.. Nån som känner sej frivillig att skriva te mej? =)
Aja... ska på matchen i morgon.. Kul ska det bli =)

kram

Sv: mail
Det ska bli så kul så kul.. JAg kan skicka ett mail till dig.. Vänta lite... jag har skrivit att jag bor i Gbg när jag skriver invägg.. Men nu ska jag vara ärlig.. Bara för att jag såg att du var det Anna... Känns rätt att vara ärlig...
Matchen imorgon kommer nog gå bra... 4-2 eller 4-3... (jag har aldrig rätt jag vet...)

Nin> Tippar 4-2 jag med men är lika dålig jag på att tippa men vi får väl hoppas att vi har rätt båda imorgon då :)

MoK GG> ja det får vi göra.. Jag tror dom vinner.. Dom är på topp nu!!!! Värkligen..

Nina> Ja sen gäller det att dom klipper MoDo borta på lördag och tar in på den ack så viktiga 4e platsen

Ja det är viktiga poäng nu!!! Jätte viktigt att dom inte gör några misstag...
Ha det bra alla små indianer... Syns imon!

Det är lungt, dom tar både MIF och MODO.....

Ja det é klart =) *hoppas*

ja det gör dom nog..dom e ju i topp nu..=)

VF-MIF 4-1 MODO-VF 3-5

Borås> Malmö oroar jag mej mindre för, tydligen e både Sandström och Peter Andersson skadade vilket är en fördel för oss. Men MoDo blir nog tyngre att ta i Övik. Men VF e på G nu och att vinna mot MoDo borta vore fint och plocka in 3 poäng av deras försprång

MoK GG>> Troligen är Hannula borta oxå.

Boråsindian> SKulle nu bara JUssi vara borta oxå så e det ju redan grejat. OK kanske Hadelöv med då men han har ju vart lite upp och ner hittils. DOck mer uppåt det sista.

Får vi en bra start så knäcker det malmö, bara vi inte tappar som vi gjorde förra gången.

Borås> En bra start kan knäcka dom flesta. Som vanligt beror det mesta på hur bra målisarna är för dagen. Kan avgöra det mesta.

Rönnqvist verkar vara på gång, tycker jag han har gjort 3 bra matcher mot HV. Hoppas att det håller isej .

Ni tar aldrig Modo borta, bara så ni vet. Enda chansen är att Rönnkvist vaknar på rätt sida men Modo krossar er,tyvärr!!!!

Rådbjer>>
Dream on.

Boråsarn: Det är du spom kommer att vakna upp till den bistra verkligheten.:)
Modo har alltid haft lätt för er!!!!

Vilka spelare i Malmö är skadade?
Tacksam för svar!

Jag tror att Henke är tillbaks mot MoDo på Lördag. Om han inte är det så blir det matchen därefter. Men vem står som andremålvakt om Holst står i Halmstad? Det måste vara Johan Jönfeldt.

Tomas Sandström och Peter Andersson är skadade i MIF.

Rådbjer> Visst e det tungt att möta MoDo i kempis.. men VF ger sje inte och någon slakt av VF kommer det absolut inte att bli. Räkna inte med 3 poäng åt MoDo på lördag

Rådbjer

Rådbjer>>
Senast vi mötte Modo hemma, så vände VF ett 0-3 underläge till 8-3. Så det ska väl gå att vinna borta oxå.

HANNULA TILLBAKS::::::FORZA MALMÖ!!!!

Boråsarn: Hemma o borta är inte samma sak. Tar ni Modo borta ja då ska jag bli VF:are! (inte) :)
Det är inte många som kan tampas med MoDo i Kempis inte, men pucken är ju rund. :)

Rådbjer>>
För är verkar varken hemma eller borta spela nån roll, ni vinner ju inte ändå.

Rådbjer>>
Men jag hoppas att ni kommer igång snart, för jag vill gärna ha kvar er i ES. Hoppas att ni börjar med seger iadg.

Boråsarn: Nej, det har du rätt i. Fast ikväll har jag på känn att det vänder, vi har 3 viktiga matcher med AIK, LHC o SSK.
Här har vi chansen att komma ikapp o slippa kvalserien.
Men nu pratar vi ju inte TIK, utan VF-Modo el.hur? VF mot "storebror" o då håller man ju på brorsan!:)

Rådbjer>>
Lycka till ikväll=)

« · 40400