Frölunda HC

60325 inlägg · 3398 ämnen

Säsongen 18-19

« · 1957771 · » Till forumet


Sv: Säsongen 18-19
Enligt rykterna så ska även Ove Molin utöver Sundlöv vara på ingång. Ja, då är snart alla gamla kompisar samlade.
Vilken jävla skit förening! Ska det verkligen kunna gå så där att ett gäng kompisar styr en anrik förening (företag) som många av oss är engagerade i och vill se en utveckling framåt? Jag fattar ingenting, ärligt talat för jag kommer väl ihåg när majoriteten här inne var så lyriska när Sundlöv slutade. Inget ont om Ove men han var med tidigare och alla vet hur det gick. Min känsla är att man gjorde ett stort misstag när man anställde Dackell som GM men jag hoppas att jag har fel.
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Svanru: med den otroligt osympatiske Peter Andersson vid rodret:(! Förra året gick det ju åt helvete! men får hoppas att man lärt sig något av den serien!!
Får väl gratulera till seriesegern!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Mike.F: Nu får ni Malmö i kvarten det borde väl änna vara en munsbit
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Svanru: ja placeringsmässigt så är jag nöjd men spelet i försvarszon är väldigt ojämnt! Offensivt är laget starkt och vilket lag som jag önskar mig vet jag inte riktigt för skall man ta guldet skall ju alla slås!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Mike.F: Nu börjar det närma sig Växjö, Skellefteå eller HV vad önskar ni och ni har faktiskt gjort en bättre säsong än vad någon trodde hitintills. Vad vi gjort är lååångt över vad någon trodde men det är nu det börjar.
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Måste sätta puckarna i mål och inte på Reideborn då vinner man en sån här match men motivation slog klass ikväll:(

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Svanru: tackar! jag skulle vilja säga Växjö men som den gamla klyschan e är ju att för att vinna något måste man ju slå alla lag så vi får se!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Mike.F: grattis till revanchen och vilka blir era önskemotståndare av lagen 5-7 som krigar mot er i kvarten
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Tänk om alla jättebebisar kunde vara lite mer åt det vuxna hållet!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Jättebebisen håller hov igen!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Svanru: bra!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Mike.F: ber om ursäkt men skall bättra mig, lovar detta och det känns skönt att slippa er i en kvart.
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Synd att jättebebisen får fira bara!! Nu tar jag bilen till byn:).

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
1-3 o 1-4 o motivation slår klass! Vi hade ändå inte nått bättre än 3:e platsen! Men den kan ju vara guld värd!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Mike.F: jättebebisen håller hov!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Dessa jättebebisar som håller på med sitt Fulunda och Fusklunda! Kan tyvärr aldrig ta dessa trolltyg på allvar! Synd för disskutionen kunde bli bra!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
7-5 seger e gött men mycket slarv på 4 av 5 Röglemål! Får vara nöjd med 7 gjorda och 3 poäng!!
Förbjud Mello och dansband!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Mike.F: Äsch enkel seger och nörsken fick glädjas till slut efter stafettmissen
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
2 norrmän som var sura för att Norge förlorade stafetten tidigare idag! Olsen pang, Nörstebö pang å så Olsen i öppen kasse till 4-1:)

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Mike.F: fortfarande 1-1 och en bra hockeymatch här gäller det att gå hårt i 3:e!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Frölunda är bra men det är Örebro oxå!! 1-1 efter första är väl rättvist! 2 bra målvakter!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Svanru: spelar ingen roll egentligen men Växjö har ju det starkaste laget i Shl på pappret men vi har gjort det bra mot dom så jag får väl säga Hv då!
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Mike.F: ok men vilka vill ni ha i kvarten Växjö, Jurgarden eller HV?
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Svanru: läser inte där längre!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Vi visar alla din hockeymatcher LIVE. Prova oss utan kostnad under 24 H.

Skriv till oss idag så aktiverar vi dig inom bara några minuter. Vi har ett enormt utbud av TV kanaler 9 000 + och mängder av VOD/filmer.
Uppladdat:

450x300-nhl-2_1.jpgnhl-2_1.jpg

Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Mitt svar om tummen finns på Skellefteås sida
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Mike.F: Nja inte jag utan ett citat från eran opartiska guru Rylander men återkommer om tummen när AIK i Skellefftetå svarar.
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Svanru: det där med tummen är för svårt för mig men att du skriver Frölunda är ett fall framåt👍🏿👍

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Mike.F: Kolla in i Söndags GP där eran egen Rylander utropar VF-Luleå som Finalparet
Citat
"TILL SIST: Luleå rycker i tabelltoppen tillsammans med Färjestad, åtta poäng före Frölunda.

Spelar det nån roll, tro?

Jag kan ändå se Frölunda mot Luleå i finalen. Och då blir det underhållning."

Han verkar ju tycka att det blir roligt :)

PS om ni behöver hjälp mot ont i tummen hör av er
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Mike.F:

Ett topplag i grundserien tills de andra börjar ta i, kolla slutspelhistoriken detta årtusende
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Förlust men en förlust med mersmak!! Luleå har ju egentligen bara tur är ju utspelade från minut ett och får några pissmål och det är märkligt hur man kan vara ett topplag med det tråååååkiga spelet!! Konstigt!?!!?

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Luleå är ju i klass med Hanhals! helt värdelösa och hur deras spelare kan stå och säga att dom är nöjda är ju löjeväckande!! Om domarna hade skött sig så skulle Lasch ha med sig en 2:a efter i stort sett varje byte i match efter match! han hakas o slås på hela tiden!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Domarna avgör som vanligt!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Tungt lag att möta utan teknisk briljans men flera som lärt sig på scenskolan och så ett djävla pissmål som helt plötsligt kommer från ingenstans!!. Tycker det ser bra ut ändå:)

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
17-17 i skott i andra perioden och Mora är alldeles för bra för ett kval tycker jag!. 2-1 ledning inför 3:e är ju allt annat än en säker ledning så mycket måste bli bättre! Mora är bra och kommer från 3 raka matcher med poäng! så det blir ingen rast å vila här inte!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Det blev efter många om och men en ganska enkel seger men hade Tik kvitterat i 2:a så vete faen! Fortfarande för slarvigt i egen Zon och inte tillräckligt fokus i pp att få ut pucken ur zon! Kul att pp sitter lite bättre just nu men det måste sitta även mot bättre lag då Tik är tämligen tama i boxen!!
Skall aldrig spela på Skaik på oddset igen! Hur faen kan dom släppa 3-0 mot Mora??
Uselt!!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Ja inte är det speciellt bra!! Så dåliga i egen zon men billiga utv på både Roselli och framför allt den på Genoway! Löjlig!! Tur att Tik tar en idiotisk i mittzon där Westerholm lägger in en ärta mot en helt skymd Svedberg (egen back). På tårna igen annars smäller det!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Frölunda är för dåliga i egen zon men det är Växjö oxå men ledning 3-2 dock en skör sådan!! Måste bli bättre i 3:e!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Se all Sport LIVE hos oss! Inklusive PPV events. Vi har ett enormt utbud av kanaler, 9 000+ Prova gratis idag, chatta med oss på facebook så hjälper vi dig snabbt igång. Mer info www.farangtv.store
Uppladdat:

450x300-ufc234_6.jpgufc234_6.jpg

Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Se all Sport LIVE hos oss! Inklusive PPV events. Vi har ett enormt utbud av kanaler, 9 000+ Prova gratis idag, chatta med oss på facebook så hjälper vi dig snabbt igång. Mer info www.farangtv.store
Uppladdat:

450x300-ufc234_5.jpgufc234_5.jpg

Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Svanru: tack!!
Och det var kul! en stark seger mot ett bra München och oavsett vad de avundsjuka säger så är det bra hockey och det var tamigfaen inte lätt!! Det är möjligt att det drabbat spelet i SHL men jag tror faktiskt inte det! SHL är svintuft och det är ju så jämt så det skriker!!
Hoppas killarna kan ta med sig detta till seriespelet!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Mike.F: Lycka till ikväll
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Känns som att man kan lägga ner den här säsongen redan nu!! Sån djävla flax Hv har kan man ju inte ha!
Tror jag skiter i det här nu!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Se all sport live hos oss. Enormt utbud över 9 000 kanaler. Klicka på länken fyll i det korta formuläret idag och prova gratis under 24 H.
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Torsk i förlängning och spelet hackar rejält men får vara nöjd:( med 1 pinne!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
3-2 underläge efter 2 perioder mot Örebro i en match man fortfarande kan vinna men det krävs att man gör mål pp sina chanser!! Att Frölunda ligger där dom ligger förvånar mig egentligen då jag tycker spelet är för ojämt för att vara ett topplag! Skärpning annars rasar man snabbt i denna jämna serie!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Det är så att säga ridå efter en period!
Illa illa!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Jadå!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Mike.F:
Härligt att höra att Du ska ha det, själv blir det jobb, halkbekämpning står på schemat idag...
Vad trevligt, har bara träffat honom lite flyktigt...
Har jobbat med Uffe Dahlen, Peter Andersson, Pecka Edström och Jörgen Wikström på Volvo en gång i tiden!
Kommentera

Sv: Säsongen 18-19
Svanru: det blev det inte för jag hade den i kombination med över 4,5 mål i Brynäsmatchen :(

Mike.F
Kommentera

« · 1957771 · »