HV71

7183 inlägg · 782 ämnen

A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009

1246728 · » Till forumet


Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Et tu Brute: Vi dammar väl av den här tråden. =)
Kommentera


Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
RavenLord: Bra sagt!
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Fysisk hockey: Så du gillar alla lag ? Avundsjuk varför skulle jag vara det ? Skulle vara över dom grymt snygga matchställen ni har varierat er med genom alla tider *stor ironi*
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
RavenLord:

Tragiskt med bittra och avundsjuka människor...
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Åh fy fan att han missade straffen...
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Se till att spöa ett av mina stora hatobjekt ikväll FBK
Vill absolut inte se fröken Jönsson insmetad i guldfärg på alla löpsedlar senare veckan *ryser*
Kommentera


Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
bygg om hallen (särskilt bortastå )
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
distanserad:

Ljuset i tunneln kan vara ett tåg, alltså något obehagligt. Jag tror nog i så fall att Pansarkryssaren Mannerheim (f.d. M/S Luoma), bjuder upp till dans.

Fast egentligen är jag jävligt skeptiskt. Det blir allt fler indikationer på en rejäl pyspunka...
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Et tu Brute: börjar kravla mig upp ur avföringenspölen nu. Börjar ana ljuset i slutet av tunneln. Ett rejält rallarslagsmål mellan Goren och Thörnrosa skulle få mig på fötter ordentligt. Kan man beställa det till morgondagens fight?
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
distanserad:

Ärligt talat tyckte jag nog lite synd om dig förra våren. Min empati är nog så pass utvecklad, att jag förstår vilka situationer man själv helst av allt inte skulle vilja befinna sig i.

Däremot är det där med badbollarna bara rätt åt dig!
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Bra jobbat igår Grabbar!
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Et tu Brute: De sprack allihopa. Så nu sitter jag här i min egen avföring frysandes i avsaknad av sommar, tittandes på Thörnberg förnedra kaffekasken. Livet kan inte bli värre. Tyck synd om mig.
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
distanserad:

Du...det där är smällar man får ta om man skall vara intresserad av den här sporten. Förresten har du redan hunnit pumpa upp alla badbollar? Trodde du hade nog bekymmer med det.
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Et tu Brute: Jag har kommit fram till en sak. Heja FBK. Såvida ni inte tänkt ge Thörnberg sparken innan finalserien. jag klarar inte av tanken av att se hans fula nuna i guldhjälm pryda löpet. Fy för den lede. Heja kaffesumpen.
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Alisandali:

Jag vet inte om man skall säga emot en expert på området pinsamheter :-)

[URL=www.hockeysnack.com/permalink/1018967]Otroligt Pinsamt[/URL]
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
El Maco:Då tycker jag frågan , "efter att jag kollade i uppslagsboken", var jävligt korkad ställd . 
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Alisandali: Slå upp "retorisk fråga"
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
El Maco:Försår att det är svårt för en Timråit att klicka på rubriken , då får du se vem som skrev det , och enligt mig som utomstånde helt rätt rubrik .
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Vad är det för pinsam person som skrev första inlägget i den här tråden?
Kommentera


Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Et tu Brute: jumbotron tomte?

det stod 'nästa hemmamatch' EV. semifinal 1

sen stod det 'nästa match' EV. kvartsfinal 7

lär er läsa
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Sent skall syndarna vakna :-)

[URL=www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/timra/article4664994.ab]Hellre Go Och Rund, Än Dumdryg Looser Som Oscar Sundh[/URL]

Då är det väl egentligen bara tomten med jumbotronen kvar? Fast egentligen skall han/hon nog ha ett tack från årets vinnare av GuldHjälmen. Enligt samstämmiga uppgifter har Johans ögon aldrig varit svartare och det brandtal han höll mellan första och andra perioden lär med stor sannolikhet bli historiskt.
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Et tu Brute: nu har den värsta besvikelsen lagt sej .. så de är väl bara att krypa till korset och säga grattis hv . och lycka till i semin .. thedenby är en fantastisk spelare .. kul att en junior avgör en kvart ..
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
73Sjöbba:

Tackar! Ser faktiskt en finalchans i nuläget. Fast då måste SAIK avgöra i CC. Då får vi Frölunda istället, det enda laget som kan uppvisa skrabbigare defensiv än HV och TIK. Hur någon skall kunna rubba FBK över 7 matcher övergår mitt förstånd.
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
falo:

Lugn o fin nu..

Kattgubben är en Timråit..Och jag och säkert fler ser att
det finns en viss ironi i hans inlägg..

Kan dock hålla med dig att domarnivån inte har varit helt 100 denna
säsong/slutspel..Tyvärr så finns det inga bra domare i Sverige..

Känns lite som HV hade med sig domarna i denna kvart..

Själv ska jag bli full och "hata" Jönköpngspacket en stund och onda
som faan över deras seger ikväll..

Hoppas att halva HV lagets spelare bryter benen när dom går hem ikväll
och att nån jävel släpper en atombomb över deras skitarena och gör ett kall garage av skiten...

Jag bitter...Näää
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Et tu Brute: Det är bara att grattulera er till semin. Tyvärr om jag får säga det. Men ni var nummret för stort för Timrå.
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Grattis HV. Känns surt som fan naturligtvis men lika bra att vara bra förlorare.. den här serien var ett coinflip.
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Duktigt pojkar.. ni KAN ju ! Tänk att ni kan gå hela vägen ända till semifinal mot Timrå! Det är fan inte illa pinkat måste jag säga. Ni har haft en del tur måste erkännas, men tur FÖRTJÄNAR man, eller hur? Tänk om ni tar det här nu på måndag.. det måste ju kännas kanonskönt för er.. som sagt.. duktigt pojkar!
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Tikinmyheart:

Tackar! Moral kan väl vinna enstaka matcher, möjligen också någon matchserie. Mästerskap vinner man dock på defensiven, något som båda de här lagen saknar de väsentliga bitarna av.

Jag är förbryllad och har ingen känsla alls för vem som tar hem det här till slut. Att inte tro att HV gör det nu, när man fått till en sjunde och avgörande hemma, är väl närmast att betrakta som tjänstefel. Så visst nu tar vi hem det här, men jag skulle inte bli ett dugg förvånad om vi inte gör det.
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Et tu Brute: Grattis. Ni är värda att gå till semifinal med den moralen ni har i laget.
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Kom igen nu Hv... Krossa Timrå!
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Paddan:

Efterrätt har man inte klockan 8 på morgonen, om man heter Karalahti. Möjligtvis är det en för andra benet, den man tar innan överkroppen ska ha sitt också.
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
källan:

Hehe, frågan är väl om du minns varför du hamnade i hela HS:s frysbox? Du börjar ju om som om du hade kortidsminne i klass med en ekorre.
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
källan:
Ja. Och du passar utmärkt att dyka upp i den här tråden!
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Et tu Brute: Andralina, hm, är det sånt som Jere Karalahti kallar efterrätt?
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Minns ni mig hehe...
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
gud:

Förresten har du sett till våran andralina? Någon påstod att dom fanns med i matchprotokollet, men jag är tveksam.
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
gud:

Tackar som bjuder, men det hade du väl råd med eftersom ni säkerligen ta en av de två som är kvar :-)

Det HV håller på med, håller inte mer än en match. Det tog nästan 6 perioder innan förstalinan hamnade i målprotokollet igen. Lika länge sedan var det som man nätade i pp.

På de här 6 perioderna har du fått se 3 juniormål från HV:s sida. Inte ens jag tror att Tedenby eller Ullström kommer att avgöra detta till HV:s fördel :-)
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
superfalle:

Inte lika coolt av Styf va? Honom hade ni väl behövt på rinken sista minuten? Så visst var det coolt.
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Et tu Brute:
Jag kommenterade ett inlägg..Inte hela hans HS liv..

Du använder själv ironi som drar åt sarkasm relativt ofta..

Skitsamma..Vi kan tjafs hur länge som helst om detta men
jag väljer att lägga ner denna lilla petites..



Grattis till segern ikväll..
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
COOOOOOL SNUBBE petrazek ..
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
gud:

Jag tog mig en titt på herr Perssons forumhistorik och måste påstå att jag ställer mig väldigt tvivlande till din diagnos som löd drypande ironi.

Jag skulle vilja påstå att han inte ens är i närheten av att vara kapabel till den sorts tvåvägskommunikation som du och jag haft sedan igår.

Kräver inte ironi någon som helst form av finess? Annars blir det väl bara billig sarkasm. Och det är väl inte riktigt samma sak?
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Andersson:

Jag tror att det blir en lika tät match som de två senaste. Skall HV förlänga den här matchserien krävs lite bättre skärpa av förstalinen och framför allt att andralinen börjar producera något öhvt.

Det som HV egentligen borde ta hem den här matchserien på är Liv och det fruktade pp. Liv har väl egentligen gjort det han skall göra förutom fladderpucken. Men HV:s pp, vart har det tagit vägen?

Sedan tror jag att det börjar bli lite psykiskt jobbigt för vissa spelare. Man har bara vunnit en match av nio mot Timrå den här säsongen. Och då har ju inte TIK direkt rosat marknaden på bortaplan...men undantag av matcherna här nere och det läget vi har nu.

Jag tror ändå att man tar hem det här i kväll. Desto mer skeptisk till att man gör det ytterligare två gånger.
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Nån som tror hur matchen ikväll blir då . Jag förväntar , och fruktar , att det blir HV71 för hela slanten , iaf första kvarten. klarar timrå anstormningen , då blir det en jämn historia.
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Et tu Brute:

Jag trodde inte i min enfalld att du skulle gå på det inlägget...

Såg förövrikt inget som kundes köra ner något i halsen i det inlägget..
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
gud:

Det hade varit lite klädsamt om Persson först kom in och presenterade sig, så hade jag vetat lite mer om Persson än bara hans humor. Exempelvis har ju 73:an frikort här med sin "ironi", eftersom han kan snacka också.

Så du menar allvarligt att när helt okända människor kommer fram till dig och kör ner något i halsen på dig så uppfattar du det som ironi.

Varför klarar du då inte av att se ironin i rattfyllokult? Tycker du det blir tjatigt efter ett tag?
Kommentera

Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
Et tu Brute:

persson inlägg dröpts av ironi..Ditt svar till det inlägget var att medvetet wommera i den berömda hinken..Och du skulle passa som präst..;)
Kommentera

1246728 · »