HV71

7183 inlägg · 782 ämnen

Götalandsmästerskapet - Semifinalen 2009

1148011 · » Till forumet


Sv: Götalandsmästerskapet - Semifinalen 2009

Et tu Brute: Gratulerar till finalplatsen. Tyckte ni såg lite tröga ut  i början men skam den som gersig.

Förövrigt så kör vi Brynäsare "Auri sacra fames"

Kommentera

Sv: Götalandsmästerskapet - Semifinalen 2009
Et tu Brute:

Grattis till Finalplatsen och du vet ju vilka jag håller på i Finalen :)
Kommentera

Sv: Götalandsmästerskapet - Semifinalen 2009
Ultra Posse Nemo Obligatur!
Kommentera

Sv: Götalandsmästerskapet - Semifinalen 2009
Halleluja! Detta är obesvarad kärlek. Hur mycket älskar jag inte detta lag som är skrudat i blått, vitt och gult.

Vi snackar semifinal 2009. Davidsson och Hrdina finns inte...ändå krigar laget inpå mållinjen.

80% av defensiven finns inte och minst 60% av offensiven saknas.

Hell Falk, Hell Liv, ni har givet mig en uppenbarelse. Det här kan bära längre än väntat, typ som att gå på vatten.

Fast i den här branschen finns inga sanningar, förutom den att Lill-Kenta tog med sig den sista tillstymelsen av ödmjukhet när han lämnade Timrå.
Kommentera

Götalandsmästerskapet - Semifinalen 2009
Fan vad man saknar Janne i nuläget. Skall det bli mycket roligare än så här så hade han behövts mer än väl.

Janne hade gjort oerhört mycket för defensiven och hade väl tillsammans med Johan gjort att HV vägt tyngst tvåvägsmässigt på centersidan.

Nu kör man och har kört Johan i smärgeln hela säsongen. Helt osannolikt att det håller så mycket längre än vad det redan gjort.

En elaking hade heller inte varit fel, en som tar plats framför eget mål och kan det här med sarg ut.

Fast nu lär det väl bli mycket tuta och köra, så brukar det ju se ut mot Frölunda. Det är väl inte omöjligt men i dagsläget känns Frölunda offensiv som det som kommer att avgöra.

Obefintligt defensivt backspel...tja eller nästintill är vad vi skall beredda oss på. Liv och Honken kommer garanterat att sprattla mest, sedan får vi se vem som sprattlar bäst. Kul hockey lär det bli även om nu inte utgången blir lika rolig...
Kommentera

1148011 · »