IF Björklöven

3859 inlägg · 99 ämnen

SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK

« · 2366408 Till forumet


Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
Klåparna: vem är du känner jag dig . hmm
Kommentera

Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
Keriksson: Lindgren har spelat i Modo, kanske där han lärde sig??
Kommentera

Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
Clay.2: Är du bannad i Timråforumet igen Clay?

Dammsugare är förjävligt gott!
Kommentera

Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
empa11: Du gillar inte Kenttä, är det det du säger? Jag har inga problem med Kenttä. Att han är en av Sveriges bästa sportchefer stör förstås Timrå och Modoiter i synnerhet. I Nordamerika kan man hitta spets som vet hur man drar på ett skott i mål, se på Pooley som hängde en puck igen!
Kommentera

Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
Klåparna: Haha, ni är så tragiska 😅 Erkänn bara att med Känttä är ni ett riktigt jävla vidrigt lag som bygger på att leta muskler i Nordamerika. Så kan vi alla ha någon form av respekt för er sen.
Kommentera

Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
empa11: Empa, du har problem med dina vansinnesutbrott, ta din medicin! Löven gjorde en bra match, det var ett självmål som skiljde oss.
Kommentera

Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
empa11: Hahaha halvfart? Ni fick ju slå mängder av icings.
Kommentera

Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
UbbeNils: Var bra match av Sundsvall Hockey med, eftersom den nya referenspunkten är att man måste vinna med 10 mål som SHL-lag för att ”ha god form”. Förhoppningsvis kommer ett roligare lag upp, tex Södertälje.
Kommentera

Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
empa11: Bra match av Löven, tror ni kan vara i final igen den här säsongen.
Kommentera

Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
HELVETE vad skönt att smiska upp löven när vi går på halvfart. Vad ska ni skylla på nu då? Att det borde blivit större siffror? Covid fortfarande påtagligt i Umeå? Rahimi ville bara hälsa men råkade bita?
Kommentera

Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
Klåparna: Vore väl karma om någon satte en armbåge på någon av era s.k stjärnspelare I huvudet som grisen Lindgren gjorde mot Sam. 🤑
Kommentera

Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
Pano : Varför lägger du in kommentarer på den här sidan om du tycker så..
Kommentera

Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
Pano : Ojoj vad viktigt att vinna en sådan match …nä vi inte ens spelar i samma serie !
Betydelsen lös med andra ord eller får man kaffe å en dammsugare sedan vid vinst .
Timrå skall möta SHL motståndare på försäsongen inte blåbär å lingon !
Kommentera

Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
Klåparna: ofattbart att starta en tråd om EN match i en cup. Det är nästan lite svårt att greppa den totala taktlöshet denna person besitter.
Kommentera

Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
Klåparna: Det som är uppenbart är att du är Umeås stolthet. Grattis!!
Kommentera

Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
UbbeNils: Föd inte idioten, hen får näring av att någon svarar hans idiotiska uttalanden, svält ihjäl henom istället.
Kommentera

Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
UbbeNils: Det var snack om det, nu kretsar inte hela mitt liv kring TIK av förståeliga skäl. Så bra att du uppdaterar mig om läget. Hockeyjournalist har jag aldrig påstått att jag är. ;)
Kommentera


Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
Klåparna: Oj vad dålig koll du har, Jonte planerar inte att komma hem. Beror helt och fullt på vissa omständigheter vart han hamnar, prio är NHL.
Kommentera

Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
Klåparna: korkhuvve! Du har ju ingen koll alls!
Kommentera

Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
UbbeNils: Ok så han är kvar där alltså. Jag trodde han kommit hem igen som Jonte planerar.
Kommentera


Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
UbbeNils: Walli är väl kvar? Vad gör Lodin då?
Kommentera

Sv: SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
Klåparna: Du är ju inte direkt uppdaterad, men prata skit kan du
Kommentera

SCA CUPEN 2022 FINALMATCH IF BJÖRKLÖVEN TIMRÅ IK
Här diskuterar vi SCA-CUPENS FINALMATCH. Möte med Medelpads icke-stolthet imorgon. Frågan är om vi går ur matchen med några spelare kvar då TIK har några riktigt fula och vårdslösa spelare som Walli-Walterholm och Lodin som är kända för sina armbågar. Är faktiskt orolig för vad dessa kan göra mot vår spets från Kanada och USA. Förhoppningsvis står våra jänkare upp mot syltryggarna Lodin och Walterholm denna gång.
Kommentera

« · 2366408