« Föregående · 778142 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Sundsvall - Leksand
Metal Guru: Tja , vad säger man om det här då ??
2-2 mot Sundsvall borta är då minst 2poäng mindre än vad jag hade trott på , men med sex spelare på skadelistan så får man väl vara nöjd med en "pinne" ändå .
Fast det känns ju "lite" surt när vi leder med 2-0 , och tappar det .
2-2 mot Sundsvall borta är då minst 2poäng mindre än vad jag hade trott på , men med sex spelare på skadelistan så får man väl vara nöjd med en "pinne" ändå .
Fast det känns ju "lite" surt när vi leder med 2-0 , och tappar det .
Sv: Sundsvall - Leksand
Metal Guru:
Kass är väl ett bra ord att använda sig av i kväll. Tappa 2-0 när det är tio minuter kvar...det är kass.
Kass är väl ett bra ord att använda sig av i kväll. Tappa 2-0 när det är tio minuter kvar...det är kass.
Sv: Sundsvall - Leksand
Alisandali:
Inge bra alls - 60min och kryss. Och alla andra i mittskiktet (förutom Löven) från andra ned till Nyköping på tionde plats tar tre pinnar.
Inge bra alls - 60min och kryss. Och alla andra i mittskiktet (förutom Löven) från andra ned till Nyköping på tionde plats tar tre pinnar.
Sv: Sundsvall - Leksand
nr19 Brus:
49.09 1 - 2 PP1 Svall 18. ZETTERSTRÖM, Niklas
(29. SUNDQVIST, Alexander
49.09 1 - 2 PP1 Svall 18. ZETTERSTRÖM, Niklas
(29. SUNDQVIST, Alexander
Sv: Sundsvall - Leksand
20.33 0 - 2 PP1 Leksand 15. HUOKKO, Jan
(13. GREEN, Morten
12. VOPAT, Roman)
(13. GREEN, Morten
12. VOPAT, Roman)
Sv: Sundsvall - Leksand
19.30 0 - 1 EQ Leksand 13. GREEN, Morten
(41. BELLEMARE, Pierre-edouard
24. MIKKOLA, Niko)
(41. BELLEMARE, Pierre-edouard
24. MIKKOLA, Niko)
Sv: Sundsvall - Leksand
Db_04: Jag var där och gladdes över det oväntade stödet. Verkligen kul och det syntes att Backe uppskattade det! Idag mosar ni kissemissarna...både på plan och på läktaren. Är nästan sugen att åka dit och återgälda stödet. :-)
Sundsvall - Leksand
Tippar 1 - 4
men mina tippninar går ju åt helvete hela tiden men man får inte ge upp ;)
men mina tippninar går ju åt helvete hela tiden men man får inte ge upp ;)
Sv: Leksand - Nyköping
Db_04: Ta det från början så att alla fattar vad som egentligen hänt... DD börjar i fel ände.
LÄNK!
LÄNK!
Sv: Leksand - Nyköping
mattias - 74: Tydligen hade Leksandsfansen uppmanat lirarna att slå huvet av Patrik Hucko
Sv: Leksand - Nyköping
nyz:
Sundsvall lär få de jobbigt på sön! Saarela har gjort 6 mål och hur många ass ? på 2matcher.
Sundsvall lär få de jobbigt på sön! Saarela har gjort 6 mål och hur många ass ? på 2matcher.
Sv: Leksand - Nyköping
mattias - 74: slut 7-1 - skönt med en övertygande seger. Hoppas att dom kan lätta lite på träningsdosen och satsa på att spela ihop laget mer. Skulle lätta ett Leksandshjärta avsevärt!
Sv: Leksand - Nyköping
mattias - 74: ja just ja... han fick väl lite ont i matchen mot rögle, så där lagom lägligt när det gällde att kämpa i underläge
Sv: Leksand - Nyköping
nyz:
Läste på TV 4 text om matchen mellan SSK och Almtuna före. Ena laget saknar poängkung stod det. Skall det vara Calle " Jag gnäller hur mycket jag vill " Steen eller !!
Läste på TV 4 text om matchen mellan SSK och Almtuna före. Ena laget saknar poängkung stod det. Skall det vara Calle " Jag gnäller hur mycket jag vill " Steen eller !!
Sv: Leksand - Nyköping
nyz: samtidigt i en annan del av allsvenskan - ssk ligger under med 1-3 mot almtuna!
Sv: Leksand - Nyköping
nyz:
Ja han visatr verkligen att han är en poängkung, glad att LIF fick honom nu när det var så många ES klubbar som var ute efter honom!
Ja han visatr verkligen att han är en poängkung, glad att LIF fick honom nu när det var så många ES klubbar som var ute efter honom!
Sv: Leksand - Nyköping
nyz:
Bra att PP fungerar tills söndagen =)
22.09 5 - 0 PP1 Leksand 15. HUOKKO, Jan
(6. WALLENBERG, Patrik)
21.53 4 - 0 PP2 Leksand 52. SAARELA, Pasi
(13. GREEN, Morten
23. SIKLENKA, Mike)
20.29 2 min Nyköping 4. ÅHNELÖF, Johan HI-ST
20.29 2 min Nyköping 4. ÅHNELÖF, Johan HI-ST
20.19 2 min Nyköping 61. HUCKO, Patrik TRIP
Bra att PP fungerar tills söndagen =)
22.09 5 - 0 PP1 Leksand 15. HUOKKO, Jan
(6. WALLENBERG, Patrik)
21.53 4 - 0 PP2 Leksand 52. SAARELA, Pasi
(13. GREEN, Morten
23. SIKLENKA, Mike)
20.29 2 min Nyköping 4. ÅHNELÖF, Johan HI-ST
20.29 2 min Nyköping 4. ÅHNELÖF, Johan HI-ST
20.19 2 min Nyköping 61. HUCKO, Patrik TRIP
Sv: Leksand - Nyköping
Db_04:
Mål efter 18 sekunder genom Vopat smakstart minst sagt!
00.18 1 - 0 EQ Leksand 12. VOPAT, Roman
(9. HÄGGLUND, Johan)
Mål efter 18 sekunder genom Vopat smakstart minst sagt!
00.18 1 - 0 EQ Leksand 12. VOPAT, Roman
(9. HÄGGLUND, Johan)
Sv: 25/10 AIK - Leksand
Underbar seger! Skönt att äntligen förstafemman fick till det. Hoppas de kan fortsätta på den inslagna vägen! :)
Sv: Leksand - Nyköping
Db_04:
Leksand hade ju tydligen spelat bra senast och det kanske räcker mot Aik att vara bra i 2 perioder kanske. Hur som helst så tror jag på seger idag och naturligtvis på sön också när man är i Sundsvall =)
Leksand hade ju tydligen spelat bra senast och det kanske räcker mot Aik att vara bra i 2 perioder kanske. Hur som helst så tror jag på seger idag och naturligtvis på sön också när man är i Sundsvall =)
Sv: Leksand - Nyköping
zeb: jubla å jubla....Leksand har inte vart bra såhär i början av säsongen...mycket är att jobba med...och helt plötsligt så går de tungt för Mora med......men jag mattias - 74 såg ett dalalag som verkar vara på g i alla fall :) Borlänge ligger nu 2a i Div 1 C efter 4-0 seger mot Falu IF.
Sv: Leksand - Nyköping
Db_04: Vore jag leksing så skulle jag inte jubla direkt när man såg AIK-Leksand Går lite tungt för Dalalagen just nu
Sv: Leksand - Nyköping
mattias - 74: hmm 4-5 ?
Ja får de till 3 backpar...sen kasta upp en junis på bänken vore väll aldrig fel...
4 Elias Granath
7 Niclas Andersén
15 Jan Huokko
21 Jonas Elofsson
23 Mike Siklenka
26 Herman Hultgren
Ja får de till 3 backpar...sen kasta upp en junis på bänken vore väll aldrig fel...
4 Elias Granath
7 Niclas Andersén
15 Jan Huokko
21 Jonas Elofsson
23 Mike Siklenka
26 Herman Hultgren
« Föregående · 778142 · Nästa »
Skall Leksand han en chans att gå upp MÅSTE man ha en bättre målvakt!