« Föregående · 780209 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: HI HI Hirsch - voivoi, perkele!
250kg kärlek: Går väl inte riktigt att jämföra efter som det är 2 helt olika serier å 2 nästan helt olika lag du jämför med
Sv: HI HI Hirsch - voivoi, perkele!
Usch! Efter 13 omgångar i förra årets elitserie hade Leksand lyckats knåpa ihop 5 poäng, 22-44 i målskillnad. I årets allsvenska har man efter 13 matcher vunnit 6 och förlorat 5. Man har bl.a. förlorat mot lag som Almtuna, Växjö, Löven...
Vad är värst: Den rätt skrala start ni fått i allsvenskan eller den urusla i elitserien förra året?
Sv: HI HI Hirsch - voivoi, perkele!
Ännu en förlust att lägga till handlingarna. Man blir ju jäkla trött. 2-3 mot Växjö...
FAAAAN
FAAAAN
Sv: HI HI Hirsch - voivoi, perkele!
nyz: Håller med fullständigt!! Karln är ju fan sämst! Låt Eddie Läck stå tills Joni blir frisk! han kan åka hem till Danmark å käka wienerbröd istället!!
Sv: HI HI Hirsch - voivoi, perkele!
80% av skotten räddade han vår anti-hjälte... släppte in 3 av 8 under de 2 första perioderna. Tacka fan för att spelarna sammanlagt sköt färre skott i period 2 och 3, än vad man gjorde i den första. Man törs ju inte riskera att motståndet kommer till skottläge i mittzon...
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
nyz: Nej , det får vi inte .
För nu är det slut på matchen , torsk med 2-3 hemma mot Växjö , FAN !!!!!!!
För nu är det slut på matchen , torsk med 2-3 hemma mot Växjö , FAN !!!!!!!
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
Vi lär knappast få läsa i DD eller FK att "Leksand vände och vann" imorgon.
Sv: HI HI Hirsch - voivoi, perkele!
nyz: håller med dej totalt...men man vill ju inte ha inne den andra läckande saken?
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
Metal Guru: Jo det är ju det... fast det hade ju kunnat va lite trevligt längs vägen, ändå.
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
Diaz:
Skulle vara fint om Dansken kan hålla nollan i en period ikväll och vi gör ett par framåt
Skulle vara fint om Dansken kan hålla nollan i en period ikväll och vi gör ett par framåt
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
nyz:
Under hur det kommer att gå i tredje nu. Klappar vi ihop helt och hållet, eller täpper vi igen och trampar runt som vi kan göra ibland.
Kan bli 5-3 tro??
Under hur det kommer att gå i tredje nu. Klappar vi ihop helt och hållet, eller täpper vi igen och trampar runt som vi kan göra ibland.
Kan bli 5-3 tro??
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
Alisandali:
Du kanske har så mycket självinsikt att du inte ställer dig i ett hockeymål på allsvensk nivå, utan kanske nöjer dig med innebandymål, när grabbens lag ska ha föräldramatch..?
Du kanske har så mycket självinsikt att du inte ställer dig i ett hockeymål på allsvensk nivå, utan kanske nöjer dig med innebandymål, när grabbens lag ska ha föräldramatch..?
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
norrland: tro fan att han skulle vara bättre med ryggen vänd mot spelet... har inte haft det minsta förstroende för honom sen premiären mot vik. Sullar med pucken och ser ut att ha problem med avståndsbedömningen - kass helt enkelt!
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
Per HApps: Det är det alltid :-)
Kul för er att ni fick en bra målis vid namn Johan, vi skulle behöva han, ska vi byta?
Kul för er att ni fick en bra målis vid namn Johan, vi skulle behöva han, ska vi byta?
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
nyz: 26-8 i skott efter två perioder och underläge med 2-3 .
Och en räddningsprocent på HELA 62,5 % .
Och en räddningsprocent på HELA 62,5 % .
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
norrland: han har iaf motat 5 puckar! :) Förstå vad växjospelarna ska skratta i pausen... pinsamt dåligt!
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
norrland: 8 skott på Hrisch o han har släppt in 3....Fan han skulle inte ens passa i TVPUCKEN!
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
Alisandali:
Hirsch kan verkligen vara upp som en sol och ned som en pannkaka. Nu räcker det.
Hirsch kan verkligen vara upp som en sol och ned som en pannkaka. Nu räcker det.
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
Diaz: Det är en period kvar , fast det känns inte bra med Hirsch längst bak .
Sv: Leksand - Växjö 1 okt...
Eftersom mattias inte är här så får väl jag styra upp det till rätt tråd .
35.01 2 - 3 EQ Växjö 36. NOLAN, Brandon
(32. ANDERSSON, Johan)
35.01 2 - 3 EQ Växjö 36. NOLAN, Brandon
(32. ANDERSSON, Johan)
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
Diaz: Är det inte läge att stoppa in Läck i målet...Nu får dom ta och laga Joni så att det blir ordning i målet!!
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
35.01 2 - 3 EQ Växjö 36. NOLAN, Brandon
(32. ANDERSSON, Johan)
HATAR HIRSCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! varför står han inte med på listan --->
(32. ANDERSSON, Johan)
HATAR HIRSCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! varför står han inte med på listan --->
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
25.23 2 - 2 PP1 Växjö 32. ANDERSSON, Johan
(21. ROSÉN, Robert
4. PAUKKUNEN, Markku)
SUCK!!!!!!!!!!!!!!
(21. ROSÉN, Robert
4. PAUKKUNEN, Markku)
SUCK!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
Metal Guru:
Skönt, det är nämligen en av mina personliga favoriter också, efter tiden i MoDo! :)
Skönt, det är nämligen en av mina personliga favoriter också, efter tiden i MoDo! :)
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
nyz: hirsch är ju från danmark..måste man säga nå mer...hur många gånger har inte han sållat in mål :S ? han är ju lika hålig som en schweizerost :D
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
???? 20-2 i skott... Fan Hirsch är grym idag med en räddningsprocent på hela 50!!!
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
18.16 2 - 1 EQ Leksand 52. SAARELA, Pasi
(23. SIKLENKA, Mike
49. KARLSSON, Gabriel)
(23. SIKLENKA, Mike
49. KARLSSON, Gabriel)
« Föregående · 780209 · Nästa »