Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
www.eliteprospects.com/player.php?player=8716
www.eliteprospects.com/player.php?player=1135
Behöver vi inte nån förstärkning?
Ett par backar kanske?
HEDBERG?
några forwards??
FINNEN I BÅSET GÖR OSS GLADA :D hmmm
han e ju lika livlig som Arne Weise på julafton...
Ja from idag så men en förlust låg ganska nära till hands, de hade väl 9 raka tror jag utan förlust eller nåt och hur är de man säger. Ju fler segrar ju närmare en förlust kommer man så nu blir det förhhoppningsvis 9 nya segrar innan nästa förlust kommer :)
Aik Hemma på fredag och Bofors borta på Sön känns som 6 poäng...
Verkligen illa.
Dessutom så har vi Björklöven och Växjö i hasorna.
Illa illa.
Nu är Leksand 4:a
1 Rögle 22 17 4 1 3 83- 37 58
2 Södertäl 22 15 4 3 1 86- 40 50
3 Västerås 23 14 4 5 0 83- 50 46
4 Leksand 23 13 4 6 2 91- 50 45
5 Björklöv 22 13 2 7 1 84- 59 42
6 Växjö 21 12 4 5 0 81- 57 40
7 Almtuna 22 11 2 9 1 75- 76 36
8 Nyköping 23 9 5 9 1 74- 74 33
9 Oskarsha 22 9 3 10 1 62- 56 31
10 AIK 21 8 4 9 0 40- 53 28
11 Bofors 22 5 4 13 1 60- 79 20
12 Sundsval 22 4 7 11 1 53- 82 20
13 Nybro 22 5 3 14 1 65- 95 19
14 Hammarby 23 3 6 14 3 69-116 18
15 Arboga 21 5 2 14 0 44- 77 17
16 Huddinge 21 2 4 15 2 45- 94 12
Laget kan verkligen övertyga ibland, men rätt vad det är så blir det en riktig skitmatch, verkligen blanda och ge.
Ja man kan ju hoppas på att jukka ger grabbarna ren varin pannlampa och skickar ut dom i skogen på lite träning... Pinsamt att förlora mot Nyköping.
Sådana här matcher skall leksand vinna...
Hockey är oftas inte svårare än så .
Ja nu ska väl AIK få sota på fredag för förlusten i dag, hoppas jag!
Ändå ett bra referat...
Varför ska det vara så svårt att vinna dessa "skitmatcher", Fattar inte att det ska vara så krångligt att bara gå ut att köra som vanligt...
Orkar inte heller skriva nåt mer än i stil med helvetes jävla skit fan osv....
"Tilt. Game Over. Insert Coin."
Haha humor :-)
Försöker skriva något, men kommer inte på något. Finner inte ord efter den här matchen.
Det var den lätta matchen , ja ja vi vinner resten istället .
Tilt. Game Over. Insert Coin.
| 58.34 | 4 - 1 EQ | Nyköping | 93. PERSSON, Dennis |
47.24 3 - 1 EQ Nyköping 24. FOGSTRÖM, Niklas
(28. CANNERHEIM, Kim
18. NÄSLUND, Fredrik)
KASS!!!!
47.24 3 - 1 EQ Nyköping 24. FOGSTRÖM, Niklas
(28. CANNERHEIM, Kim
18. NÄSLUND, Fredrik)
Nu är det inte så lång tid kvar att vända på....
Har precis kommit hem från en ost och vinprovning och vad får man se,
2-0 till nyköping!!!
Hur fasiken har detta gått till??
41.05 2 - 1 EQ Leksand 52. SAARELA, Pasi
(32. BERGENSTRÖM, Jens
17. KARLBERG, Mikael)
01.29 1 - 0 EQ Nyköping 22. ÅNDBERG, Robert
(4. ÅHNELÖF, Johan
32. SEIKKULA, Timo)
Ingen bra start på matchen för grabbarna ikväll , men det är lååååååååååååååååååång tid kvar att vända det här på .
Han kommer förmodligen få spela Back nu i fortsättningen, så några 3 mål blir det inte. Jensa gör nog ett eller ett par...
3 enkla poäng om du frågar mig. Senast såg det bra ut, enkelt spel spelglädje och en het Jens Bergenström.
I fortstättningen skall resultaten vara nåt liknande eftersom de tippade topplagen nu fått opp ångan och det skiljet ju en hel del mellan de övriga lagen. Tror på seger med 2 - 6
Saxat från aftobladet..
Nånmer än jag som är förvånad =)
25 november
Matchen mellan Leksand-Sundsvall i hockeyallsvenskan bombhotas vid ställningen 8-0 till hemmalaget. Polisen och säkerhetsansvarig på plats bedömer inte hotet som allvarligt och matchen spelas klart. En avvisad Sundsvallssupporter misstänks ligga bakom hotet.
i såfall ska vi rensa bort utfyllnadsspelarna först....
2 mål av Ullman och Skinnars i vinstmatchen mot Skellefteå ! Är den där SKinnars nånting för A laget månne !!
nyz: Såg du mig jubla någongång i Karlskoga :-)
Som sagt var det är skönt att slippa bry sig om att risken att förlora. Är väl aldrig som då det rasar in sms i telefonen :-))
Nu är det ytterst sällan det kommer sms, fast igår kom det några men det berodde nog mera på att det var lördag och party i Ejendals
Spelarna
9 röster (31%)
Tränarna
3 röster (10.3%)
Sportchefen
4 röster (13.8%)
Alla måste dra sitt strå till stacken
13 röster (44.8%)
När kom du till slutsatsen att du hatar LIF, förresten - När mora gick upp och vinden vände? För jag hörde aldrig dig säga nåt dylikt när du, iklädd din egna vackert blå-vita, stod jämte mig i Nobelhallen i den 500 man starka Leksandsklacken. Aldrig heller under fyllorna i Norrtälje. Inte en gång... nångång... först nu kryper det fram.
Så du vill med ditt inlägg säga att du hellre har lag som mora och Malmö i Elitserien än ett lag som Leksand som skulle fylla LA alla dagar i veckan!
Mora hade inte ens slutsålt på sina slutspelsmatcher förr aåret vilket är pinsamt. Men men alla har vi ju olika åsikter..
Personligen ser jag Färjestad i div 5 men det komme rju aldrig och hända..
mattias - 74: samt flera. Det räcker väl att ni kommer till KS och där skall ni visa vad skåpet skall stå.
Personligen så hoppas jag att ni inte kommer upp. Det sa jag till eran ordförande också under invigningen utav LA. Det är laget jag hatar inte supportrarna. Finns inget värre än att behöva bry sig om att man kan förlora mot LIF...
Den där siklenka blir nog inte långvarig tycker han mest hafsar och knappt gör nån nytta alls.
Börjar lukta Golubovskyvarning på honom!!!
Bottennapp senast och det får AIk sota för...
8 - 1 till leksand..
Vill gärna se Hägglund hänga några..