« Föregående · 596875 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Skandal om pirro får sparken.
kungsbacka:
Det värsta är att varken Jonas eller Masken befann sin i Mora i afton(enligt tv-sporten). De ringer väl heta linjen... Hursomhelst är det dåligt ledarskap och jag tycker synd om Pirro som har sådana chefer.
Det värsta är att varken Jonas eller Masken befann sin i Mora i afton(enligt tv-sporten). De ringer väl heta linjen... Hursomhelst är det dåligt ledarskap och jag tycker synd om Pirro som har sådana chefer.
Sv: Skandal om pirro får sparken.
Svella: jag håller med dig jag har skrivit en hel del om detta verkar som om masken och jonas bla. glider omkring på räkmacka ut med skiten bara
Sv: Skandal om pirro får sparken.
rödovithockeydy: Varför allt snack om Pirro ??? Sparka styrelsen i stället !!!
Sv: Norra Förortens IK - Leksands IF
Tack för en god match, ungdomar.
Inte lika busigt oss emellan, som i försäsongsmatchen.
Inte lika busigt oss emellan, som i försäsongsmatchen.
Sv: Skandal om pirro får sparken.
rödovithockeydy: den sortens skämt är nog inte så populära i vår GB just nu...
Sv: Norra Förortens IK - Leksands IF
MRMILAN:
Hoppas verkligen du vinner storkovan!
På med blåställen nu LIF!
Hoppas verkligen du vinner storkovan!
På med blåställen nu LIF!
Sv: Skandal om pirro får sparken.
rödovithockeydy: haha.. du ja kan ta å tala om för dig att det är många matcher kvar!!
Sv: Skandal om pirro får sparken.
rödovithockeydy:
får jag bara fråga en liten sak .. HUR F-N KAN DU VARA SÄKER PÅ DET? visst, det kanske ser ut som det nu . men bara för att dom ligger sist nu betyder väl inte det att dom kommer åka ur? Dom kan mycket väl börja klättra uppåt.
får jag bara fråga en liten sak .. HUR F-N KAN DU VARA SÄKER PÅ DET? visst, det kanske ser ut som det nu . men bara för att dom ligger sist nu betyder väl inte det att dom kommer åka ur? Dom kan mycket väl börja klättra uppåt.
Sv: Skandal om pirro får sparken.
Granderock: en av dom Leksand är ute efter är
Blake Sloan
www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid=5010
En som nobbat laget är
Rem Murray
www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid=3869
så några superstars äre inte
Blake Sloan
www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid=5010
En som nobbat laget är
Rem Murray
www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid=3869
så några superstars äre inte
Sv: Skandal om pirro får sparken.
Granderock: Jodå, Martin är en av alla ungdomar som "inte platsat" i Leksand.
Ditt försvar av Pirro kan jag inte hålla med om, men det är var och en fritt att välja åsikt... Maskens avgång kan vi dock båda skriva under på!
Ditt försvar av Pirro kan jag inte hålla med om, men det är var och en fritt att välja åsikt... Maskens avgång kan vi dock båda skriva under på!
Sv: Skandal om pirro får sparken.
Granderock:
vet inte om han är ex leksing... ja självklart behövs klass spelare men just nu tycker jag att man måste börja ta vara på talangerna och stärka upp ledarlinjen och köpa in en 5 klasspelare....
vet inte om han är ex leksing... ja självklart behövs klass spelare men just nu tycker jag att man måste börja ta vara på talangerna och stärka upp ledarlinjen och köpa in en 5 klasspelare....
Sv: Skandal om pirro får sparken.
MRMILAN: men det är ju inte det som behövs. det som behövs är spelare som har samma kaliber och som kan hitta målet, som tex klassspelare i tex frölunda, färjestad och hv71... tex. leksand har ju alltid använt denna lösning, så fort det inte går bra så ska det bort. se bara vad som hänt om man behållt spelare som lars jonsson eller jonas nordqvist, andreas karlsson....
jag lovar att dagens ex leksing som blir att sänka leksand är martin jansson. han är väl gammal ex-leksing va?
men jag hoppas på vinst.
jag lovar att dagens ex leksing som blir att sänka leksand är martin jansson. han är väl gammal ex-leksing va?
men jag hoppas på vinst.
Sv: Skandal om pirro får sparken.
Granderock:
men jag tror att åslin eller ayy bergqvist eller nån intern lösning kommer att komma till stånd.. då Arbogas tränare tackat nej enligt mina källor....
men jag tror att åslin eller ayy bergqvist eller nån intern lösning kommer att komma till stånd.. då Arbogas tränare tackat nej enligt mina källor....
Sv: Skandal om pirro får sparken.
Granderock:
men jag tror att åslin eller ayy bergqvist eller nån intern lösning kommer att komma till stånd.. då Arbågas tränare tackat nej enligt mina källor....
men jag tror att åslin eller ayy bergqvist eller nån intern lösning kommer att komma till stånd.. då Arbågas tränare tackat nej enligt mina källor....
Sv: Skandal om pirro får sparken.
Db_04: det är ju inte lätt för pirro att jobba med spelare som inte vågar och går fullt ut för att vinna.
Sv: Skandal om pirro får sparken.
Granderock: ...Men pirro är ingen vidare tränare heller.....fråga valfri modoit :)
Sv: Skandal om pirro får sparken.
MRMILAN: ja jag tycker det räcker med masken och nån spelare som inte hållt mottet. eller varför inte ge pirro andra tränare att jobba med.
Sv: Skandal om pirro får sparken.
Granderock:
nej pirro och masken skall bort dom har överskattat förmågan på laget/spelarna!!
nej pirro och masken skall bort dom har överskattat förmågan på laget/spelarna!!
Skandal om pirro får sparken.
Jag tycker det är total skandal om pirro får kicken. är det nån som bör få kicken så är det ju spelarna eller masken. jag tycker masken speciellt.
ingen högoddsare där inte, plus en jävel på kassa värvningar.
ingen högoddsare där inte, plus en jävel på kassa värvningar.
Sv: Norra Förortens IK - Leksands IF
Db_04:
i ddag har jag sattsat en slant på Leksand var så fint odds 2.95
i ddag har jag sattsat en slant på Leksand var så fint odds 2.95
Norra Förortens IK - Leksands IF
Norra Förortens IK
Skador/Avstängda:
Markus Ericsson (Rygg)
Petri Vehanen i mål
1a
6. SMREK, Peter
8. LUPASCHUK, Ross
13. TUOKKO, Marco
78. SIMONS, Mikael
77. JANSSON, Martin
2a
12. KULTANEN, Jarno
23. SKOGS, Thomas
22. KERMAN, Kalle
9. BOGG, Håkan
14. JOHANSSON, Eric
3e.
7.TRIBUNTSOVS, Atvars
28. BERGSTRÖM, Calle
11. KRESTANOVICH, Jordan
45. FABUS, Peter
49. ELOMO, Teemu
4e.
31. GRANSTRÖM, Jonathan
70. NOLANDER, Peter
43. NILSSON, Anders
20. SANDBERG, Magnus
41. BERGQVIST, Kenneth
---------------------------------------------
Leksands IF
Skador/Avstängda
Kimmo Lotvonen (Magmuskel)
Magnus Österby (Rygg)
Jukka Tiilikainen (Snurrig i huvet)
Mike Watt (´´Knä´´)
Laget
26.Johan Backlund (35.Tomas Duba)
1a
61. HUCKO, Patrik
28. SRDINKO, Jan
20. STEEN, Oscar
19. HEDLUND, Magnus
40. STEEN, Calle
2a
4. GRANAT, Elias
3. BENYSEK, Ladislav
6. WALLENBERG, Patrik
23. PERSSON, Niklas
14. OLLAS, Jesper
3e.
41. LINDMARK, Örjan
16. ULLMAN, Petter
34. BICEK, Jiri
22. BEMSTRÖM, Stefan
21. ERIKSSON, Jimmie
4e
10. GOLUBOVSKY, Yan
12. BERGENSTRÖM, Jens
13. MEIJER, Sebastian
-------------------------------------
Lite Stats
Powerplay Mora: 2,5 %
Powerplay Leksand: 8,0 %
Boxplay Mora: 78,05 %
Boxplay Leksand: 77,55 %
Mora Ligger 9a med 7 inspelade poäng på 9 matcher
Leksands Ligger 12a med 1 inspelad poäng på 9 matcher
Skador/Avstängda:
Markus Ericsson (Rygg)
Petri Vehanen i mål
1a
6. SMREK, Peter
8. LUPASCHUK, Ross
13. TUOKKO, Marco
78. SIMONS, Mikael
77. JANSSON, Martin
2a
12. KULTANEN, Jarno
23. SKOGS, Thomas
22. KERMAN, Kalle
9. BOGG, Håkan
14. JOHANSSON, Eric
3e.
7.TRIBUNTSOVS, Atvars
28. BERGSTRÖM, Calle
11. KRESTANOVICH, Jordan
45. FABUS, Peter
49. ELOMO, Teemu
4e.
31. GRANSTRÖM, Jonathan
70. NOLANDER, Peter
43. NILSSON, Anders
20. SANDBERG, Magnus
41. BERGQVIST, Kenneth
---------------------------------------------
Leksands IF
Skador/Avstängda
Kimmo Lotvonen (Magmuskel)
Magnus Österby (Rygg)
Jukka Tiilikainen (Snurrig i huvet)
Mike Watt (´´Knä´´)
Laget
26.Johan Backlund (35.Tomas Duba)
1a
61. HUCKO, Patrik
28. SRDINKO, Jan
20. STEEN, Oscar
19. HEDLUND, Magnus
40. STEEN, Calle
2a
4. GRANAT, Elias
3. BENYSEK, Ladislav
6. WALLENBERG, Patrik
23. PERSSON, Niklas
14. OLLAS, Jesper
3e.
41. LINDMARK, Örjan
16. ULLMAN, Petter
34. BICEK, Jiri
22. BEMSTRÖM, Stefan
21. ERIKSSON, Jimmie
4e
10. GOLUBOVSKY, Yan
12. BERGENSTRÖM, Jens
13. MEIJER, Sebastian
-------------------------------------
Lite Stats
Powerplay Mora: 2,5 %
Powerplay Leksand: 8,0 %
Boxplay Mora: 78,05 %
Boxplay Leksand: 77,55 %
Mora Ligger 9a med 7 inspelade poäng på 9 matcher
Leksands Ligger 12a med 1 inspelad poäng på 9 matcher
Sv: Orkar Snart Inte Mera!!
mr big idiot: Öhh?!? Har du överhuvudtaget nån substans i ditt påstående? Vidare, skulle du på ett för andra förståeligt sätt vilja förklara hur din lösning vore riktig eller rättvis på mista vis...
Sv: Orkar Snart Inte Mera!!
Måste tillägga att det är om man kan bevisa att det är en leksing som gjort det....
Sv: Orkar Snart Inte Mera!!
Db_04:
Så har det vart för både AIK, DIF HIF i fotbollen och det har faktiskt hjälpt lite.
Så har det vart för både AIK, DIF HIF i fotbollen och det har faktiskt hjälpt lite.
Sv: Orkar Snart Inte Mera!!
Ryktet går att något pucko har skickat en pistol/gevärs kula till pirro för att skrämma så att han ska avgå.
Jag vet inte om det är sant, men om så är så tycker jag att leksand borde bli degraderade till division fyra "omgående".
Jag vet inte om det är sant, men om så är så tycker jag att leksand borde bli degraderade till division fyra "omgående".
Sv: Orkar Snart Inte Mera!!
Bissett19:
Helt kung din uträkning där asså, men den mattematiska uträkningen brukar inte funka i praktiken så jag gissar på 2 poäng på femtio matsher:)
Helt kung din uträkning där asså, men den mattematiska uträkningen brukar inte funka i praktiken så jag gissar på 2 poäng på femtio matsher:)
Sv: Flipp eller Flopp!
mr big: håller inte riktigt med dig angåde varför både mora och lif går dåligt, båda lagen saknar helt enkelt målskytar
Sv: Orkar Snart Inte Mera!!
JanT: Förlorar Leksand ikväll står man ju kvar på sin pinne efter 10 omgångar,rent statistiskt innebär det att man kommer skrapa ihop 5 poäng på 50 matcher!!
Sug på den!!
Sug på den!!
Sv: Orkar Snart Inte Mera!!
The curse of the Mästarcupen. Starring Leksands IF.
Men det vänder nog snart ska ni se.
Men det vänder nog snart ska ni se.
« Föregående · 596875 · Nästa »
Hoppas att dom har en god anledning till att inte vara där ikväll. Kanske att dom har någon/några nya spelare på gång till laget.
Nu tar vi SSK på torsdag!!