Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Emil anar oråd... se länk!
Onsdag 2 augusti 19.00 Esbjerg-LIF i Esbjerg Danmark
Torsdag 3 augusti 19.00 Esbjerg-LIF i Esbjerg
Torsdag 10 augusti 19.00 Brynäs-LIF i Sandviken
Fredag 18 augusti 19.00 LIF-Timrå i Leksand
Torsdag 24 augusti 19.00 Luleå-LIF i Luleå. Coronarossa Cup
Fredag 25 augusti 19.00 LIF-Geneve Servette i Kiruna. Coronarossa Cup
Lördag 26 augusti 13.00 Skellefteå-LIF i Kiruna. Coronarossa Cup
Onsdag 30 augusti 19.00 Västerås-LIF i Västerås
Måndag 4 september 19.00 LIF-Södertälje i Ludvika
Torsdag 7 september 16.30 LIF-Brynäs i Mora. Mora Cup
Fredag 8 september 20.00 Mora-LIF i Mora. Mora Cup
Lördag 9 september 14.00 LIF-HV71 i Mora. Mora Cup
Torsdag 14 september 19.00 LIF-Arboga i Leksand.
Onsdag 20 september 19.00 Huddinge-LIF i Huddinge
Därefter är det dags för seriestart mot Västerås, onsdagen den 27 september.
Ryder har skrivit på ett nytt ettårs kontrakt med Montreal!
Kanske Leksing 07-08 då ? :)
Bör vi värva något mer?
En forward
8 röster (17.4%)
En Back
3 röster (6.5%)
En Målvakt
1 röster (2.2%)
Nej spar pengarna till senare under säsongen.
13 röster (28.3%)
Jag är nöjd med det vi har
1 röster (2.2%)
Ta in en try-out till
3 röster (6.5%)
Är ej Leksing
17 röster (37%)
Diaz: tror faktiskt du tog en liten cykeltur :) räkna me att kanske 1 av tryouterna får kontrakt.....
* Pierre-Edouard Bellemare - Tror ja ej får kontrakt
* Daniel Eklund - Tror jag ej platsar
* Niklas Bröms - Tror jag ej platsar
* Fredrik Vestberg - Kanske , men blir han nånsin mer hyfsad allsvensk?
* Daniel Persson - Kan spela både i en producerade femma och en checkande.
Känns som dom där grabbarna slåss om forwardsplats 13-14
Eller är ja ute o cyklar?
men men roligt att det händer nått iaf! det har vart lite dött ett tag! :(
Letar LIF efter några mer spelare :) ?
Iofs kanske det finns en och annan hockeykunnig moring, men att dom skulle hålla en extra tumme för den målvakt som en dag kommer att ses som världens bästa, bara för att han är lovande, vette fasen.
Även att notera är att Hedberg ska spela i Atlanta Trashers där han får slåss me Morafansens Kari Lehtonen
jaha så du skyller förlusterna på han som vann den interna skytteligan, FinnJ*vel =)
Om du passade istället för att skjuta varannan gång skulle vi vinna betydligt mer.
haha jag kan inte hjälpa att jag sätter alla mina målchaser i innebandyn därför passar jag sällan =)
Då kan det bli verklighet under sommaren.
Nu arrangeras nämligen guidade turer för alla intresserade
Diaz: visst vore de skoj me en transatlant back som öste in poäng men... ska vi inte låta detta lag vi har nu börja säsongen och ge dom unga backarna chansen att visa va dom går för innan vi panikvärvar in någon utlänsk back på 30+.
Glöm Aldrig Yanne :)
www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=23165
Lite utanför ämnet, men jag har en kompis som brukade gå på hockey med mig förut.
Det var på den tiden som Lars Byström spelade i MoDo, och han hade nr 26 (legendarisk snabb, trixig spelare)
Min kompis hade ändå väldigt svårt att känna igen honom, vilket är helt otroligt eftersom han var lite kortare än de andra (lite som Anders Söderberg), och dessutom hade han ju som sagt Nr 26 på ryggen.
Min kompis hade dock ett enda kännetecken på honom, och det var att hans plös på skridskon var utanför damaskerna, och inte innanför.
Ber så mycket om ursäkt för MoDo-snacket i er gästbok, men jag kunde inte låta bli att vidareutveckla tröjnummer-snacket ;-)
Håller med!!
Till att börja med så har dom ju olika nummer på tröjorna.. ;-)
:-$
www.hockeysnack.com/medlem/Db_04/filarkiv.php?showfile=11.gif
www.hockeysnack.com/medlem/Db_04/filarkiv.php?showfile=19.gif
2 Leksingar får följa med till Lake Placid för spel med Svenska J20 laget
Ritola och Niklas Andersen det gäller!