« Föregående · 896451 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Nu måste det hända något!!
65selander: me tanke på alla 20 miljoner rykten som kommer från den där bloggen så tar jag det med en nypa salt
Sv: Nu måste det hända något!!
65selander: Lind har diskuterats på olika håll under större delen av söndagen... Allt fler är övertygande och vissa är helt säkra på att han är blå-vit (jag vet dock att han är det).
Sv: Nu måste det hända något!!
Db_04: Juha Lind verkar vara på "G" till er.
www.eliteprospects.com/player.php?player=259
www.eliteprospects.com/player.php?player=259
Länkar:
http://mrmadhawk.blogg.se/
http://mrmadhawk.blogg.se/
Sv: Leksand - ICE BREAKERS
mattias - 74: Ja tänk, Leksand vann...på försäsongen. Det känns bekant. ;)
Sv: Leksand - ICE BREAKERS
mattias - 74: njae ja mena inte smguld
Länkar:
http://www.norrlandsguld.nu/
http://www.norrlandsguld.nu/
Sv: Leksand - ICE BREAKERS
Stigsson:
Foppa måste ha blivit så imponerad av Leksands bländade spel att han överväger att avsluta sin karriär med att spela opp Leksand i Elitserien =)
Foppa måste ha blivit så imponerad av Leksands bländade spel att han överväger att avsluta sin karriär med att spela opp Leksand i Elitserien =)
Sv: Leksand - ICE BREAKERS
leksandboy:
Leksand vann med 6 - 4 och nya målvakten imponerade rejält tydligen !!
Leksand vann med 6 - 4 och nya målvakten imponerade rejält tydligen !!
Sv: Längtar tills säsongen startar!
Skulle inte vara helt felt att få över Robert Petrovickys bror Ronald till Leksand också, behöver ju inte vara en omöjlighet eftersom Malmö fick över Ville Nieminen & dom är ungefär av samma kaliber, ser dock Ronald som lite bättre..
Hoppas att Robert Petrovicky får igång Karlberg som fan nu..
Hoppas fortfarande på att en forward ska komma in efter Ritolas flykt!
Hoppas att Robert Petrovicky får igång Karlberg som fan nu..
Hoppas fortfarande på att en forward ska komma in efter Ritolas flykt!
Läsning [Mike Ayers]
Hittade 3 sidor intressant läsning om vår nye målvakt Mike Ayers!
images.google.se/imgres?imgurl=http://media.collegepublisher.com/media/paper87/stills/cy2x50z2.jpg&imgrefurl=http://www.dailyfreepress.com/news/2005/09/19/Sports/Former.Unh.Wildcat.Ayers.Clings.To.Nhl.Hopes.With.Bruins-989754.shtml&h=146&w=270&sz=40&hl=sv&start=0&um=1&tbnid=22aTtNSywnddFM:&tbnh=61&tbnw=113&prev=/images%3Fq%3Dmike%2Bayers%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN
images.google.se/imgres?imgurl=http://media.collegepublisher.com/media/paper87/stills/cy2x50z2.jpg&imgrefurl=http://www.dailyfreepress.com/news/2005/09/19/Sports/Former.Unh.Wildcat.Ayers.Clings.To.Nhl.Hopes.With.Bruins-989754.shtml&h=146&w=270&sz=40&hl=sv&start=0&um=1&tbnid=22aTtNSywnddFM:&tbnh=61&tbnw=113&prev=/images%3Fq%3Dmike%2Bayers%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN
Längtar tills säsongen startar!
Fan vad man går och väntar och är sugen på att säsongen ska börja..
Jävla pest att gå i denna väntan..
Jävla pest att gå i denna väntan..
Sv: Leksand - ICE BREAKERS
mattias - 74: dom får väll låsa in gangé i nått förråd så har vi en hyfsad ersättare till Mattias Ritola
Sv: Leksand - ICE BREAKERS
Db_04:
Kul att se Gagne i Ejendals =)
Synd att man missar matchen men sådana här matcher brukar ju i regel sluta 12 - 11 eller nåt liknande.
Kul att se Gagne i Ejendals =)
Synd att man missar matchen men sådana här matcher brukar ju i regel sluta 12 - 11 eller nåt liknande.
Leksand - ICE BREAKERS
Leksand har gjort klart med 3 nyförvärv Johan Hedberg , Lars Jonsson och Jens Nielsen...... Dock bara för ICEBREAKERS Matchen.
På andra sidan finns Lasses lagkamrat Simon Gagné
På andra sidan finns Lasses lagkamrat Simon Gagné
Sv: Nu måste det hända något!!
Verkar som Kempe och Lundström är oense om när förstärkningen ska komma
Sv: Nu måste det hända något!!
Å fan, Venne:
Trodde inte du hade 'm' på ditt tangentbord. Skulle just be dig satsa veckopengen på att uppgradera.
Trodde inte du hade 'm' på ditt tangentbord. Skulle just be dig satsa veckopengen på att uppgradera.
Sv: Nu måste det hända något!!
PappaKeno: förmodligen inte *ora heller eftersom dom aldrig värvar svenska spelare haha
Sv: Nu måste det hända något!!
PappaKeno: antagligen inte , beror väll lite på vad han får för bud från elitklubbarna och utlandet iof
Sv: Nu måste det hända något!!
PappaKeno: antagligen inte , beror väll lite på vad han får för bud från elitklubbarna och utlandet iof
Sv: Nu måste det hända något!!
Db_04: så sant, varje duglig spelare går åt, som jag har hört så är det inte många bra lirare utan kontrakt på marknaden just nu...
Alltså inga å ha..
Alltså inga å ha..
Sv: Nu måste det hända något!!
Venne: lär väll dock vara ett par elitserieklubbar + säkert ett par utlänska som vill ha honom också
Sv: Nu måste det hända något!!
Db_04: Mmm det tror jag med, dessutom rightskytt vilket vi inte alls har så många av på forwardssidan. Hoppas Lundström lyckas signa honom
Sv: Nu måste det hända något!!
Venne: nej han skulle säkert tillföra en del men det var lite annat när Leksand nobbade han också... han var ganska många år yngre då och kanske helt enkelt hade fel inställning då. hans 2 senaste säsonger i LHC har vart bra
Sv: Nu måste det hända något!!
Db_04: Det vet jag inget om... killen lirade ju i landslaget förra säsongen, tror ju inte BÅG tar ut en kille med dålig inställning. Jag ser gärna Lindström i LIF i vinter
Sv: Nu måste det hända något!!
Venne: om inte jag minns fel så tackade Leksand nej till Lindström innan han gick till Linköping om jag inte minns fel så var det var det Lindströms inställning som var lite sisådär
Sv: Nu måste det hända något!!
Diaz: Ja fast det kanske var mer pengar i erbjudandet från Essen Moskitos?
Sv: Nu måste det hända något!!
Undra varför Bartek väljer tyska andraligan !!?! han är ju bra nog för ES med tanke på hans kaliber!
Sv: Nu måste det hända något!!
Db_04: ja det är iofs helt sant! men min mening är att det måste komma in en bättre spelare nu & täcka upp hans plats!
« Föregående · 896451 · Nästa »
nyz: Blir han artister elle en full-säsongare?