Leksands IF

26645 inlägg · 1367 ämnen

Div 1

« · 74075 Till forumet


Div 1
Gud vad skönt att Leksand kommer att fortsätta i div.1 även nästa år !
Kommentera

Sv: Div 1
Man kan bara instämma
Kommentera

Sv: Div 1
Gorkyman:

Tror du verkligen på det själv att Leksand skall spela i div 1 nästa säsong....

E du full eller? Kolla vilka som leder tabellen, och dessutom måste du vara den ende som vill att Leksand skall spela i Div 1..... Alla lag vill möta Leksand och alla lag vill ha opp Leksand i elitserien!

Är du från Mora eller?

// Heja Leksand
Kommentera

Sv: Div 1
bajenmattias:

Det ser väl ut som om Leksand, tyvärr, kommer att spela i elitserien nästa år. Men att alla lag vill att Leksand går upp är nog att ta i - de flesta lag har fullt upp med egen verksamhet och struntar nog högaktingsfullt i vilka andra lag som är med.

De enda som mig veterligt stödjer Leksand fullt ut t o m med pengar är Brynäs supporterklubb. Det säger en hel del vilka jönsar som finns med där. Sponsra ett motståndarlag - man kan bli fundersam för mindre.
Kommentera

Sv: Div 1
Div 1 blir nog "ganska svårt"...
I absolut värsta fall kan det bli allsvenskan nästa år. Men det ser dock bra ut nu och vi har allt i egna händer till skillnad från aik. På fredag kan vi avgöra, och det med 2 matcher kvar i serien!

Återtåget tuffar vidare mot Eliten!
Kommentera

Sv: Div 1
Tjena Leksingar!

När ni nu går upp vilket jag tror, får då vår gamle målvaktshjälte från Tranås nytt förtroende? Jonas Fransson är kung!
Kommentera

Sv: Div 1
bajenmattias:

Klart jag tror på det (Och hoppas)

Imorgon får ni så mkt spö av Gnaget att ni ej orkar resa er, utan får se er passerade av Svart/gult.

Sedan är det dags att värva några av era spelare och så var återtåget = uttåget.

Heja AIK (imorgon)
Kommentera

« · 74075