Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
250kg kärlek:
Haha! Ser att jag formulerade mig rätt dåligt!!
Men jag antar att du fattar vad jag menade ändå, dom har bara de vanliga, fria kanalerna...
Ingen parabol med andra ord, men bredband.
Så min fråga kvarstår, går matchen att se via nätet?
mattias - 74:
Kan man se matchen via nätet idag? Är hos svärföräldrarna och dom har inte några kanaler på TVn....
Törs man hoppas på en skräll i Ängelhom i eftermiddag samtidigt som AIK förlorar.. Ja det törs man men sannolikheten är inte så stor.. Tar Leksand poäng är jag nöjd..
HillBiliRedNeck:
En korrigering är att Ejendal betalar pelles lön så att han har mjölkat Leksand på pengar stämmer ju inte..
HillBiliRedNeck:
Så länge man fortsätter och värva " mätta " spelare så är det nog inte nån chans att dom går opp.. Nästa år vill jag att dom kickar alla över 30 och satsar på 2 . 3 år på att ta sig upp.
HillBiliRedNeck:
Men man kan verkligen inte klandra Prestberg. Han är riktigt bra! Försöker hela tiden, gör mål, och täcker skott! Han har imponerat på mig men nackdelen är ju att han har kostat in i helvete med pengar.
HillBiliRedNeck:
Jag tycker som du.. Man vill inte veta vad dom lagt ut på dom 3 finnarna samt Lawson som skulle " frälsa " Leksand. Jag är less men som den sanna supporter jag är ger jag inte upp.
Projta:
Jag ger fan inte upp, kan Rögle vinna i Leksand kan vi vinna i Ängelholm, jag vägrar ge opp trots att det ser kört ut...
Projta:
Rögle ikväll. Känns som om att skulle Leksand ta 3 poäng är vi med i racet på allvar..
Eric Moe ryktas till Leksand kommande säsong också. intressant spelare. 22 år och en bra fjolårssäsong i timrå. I år har det inte gått lika bra, vet inte varför men det kanske nån timråit kan tala om.
Projta:
Nu har Leksand 2 raka hemmamtcher mot AIK respektive Rögle. Det måste bli 6 poäng där..Vi är absolut inte körda än men det ser onekligen tufft ut. It aint over until the fat lady sings.
Alisandali:
Ja för det är inte säkert att vi spelar i allsvenskan trots att vi tar en poäng idag. Sluta va så negativ. Chansen finns och tar Leksand poäng idag och slår AIK på söndag så finns chansen.