norrland: dags å ta i lite i början......eller som wikegård skulle ha gjort..... offrat Yan Golubovsky å skickat han på Kerman + nån som tar målvakten :)
Nu är det åter dags att möta Norra Förorten ...Hur går det? Röster Leksand vinner efter ordinarie matchtid! 16 (31.4%) Leksand vinner i sudden 1 (2%) Oavgjort 4 (7.8%) mora vinner i sudden 1 (2%) mora vinner efter ordinarie matchtid ! 24 (47.1%) Matchen avbryts på grund av strömavbrott 5 (9.8%)
Kämpa Mora... 21.20 kan ni börja med laddningen inför kvalserien... Men det blir väll som vanligt. Skellefteå missar i sista matchen och ni blir favoriter till SM-Guldet igen...
mattias - 74: Ok, tomtar och nissar; I fiendeland kommer jag se 2-2, och en resultatlös sudden som en seger. Historiska resultat, vare sig från femtiotalet eller tidigare omgångar i närtid har någon som helst betydelse idag. Det är här och nu som gäller. Och båda lagen har var sin pinne med sig ut - och båda får åka av isen med pinnen. Men har dom med sig samma pinne ut, som de kom in med - eller har de omärkligt lyckats byta med varann i tumultet..?
Tippar resultatet av matchen ikväll. Blev inte så många som gjorde på förra tråden (Lillebror), kanske inte så väntat heller. Själv tror jag på vinst 5-2 til LIF.
Jag hoppas med hela mitt hjärta att vi klarar oss ur detta men jag kan inte ens klandra kommunen att man inte räddar klubben ännu en gång. Har sagt det tidigare men det är så otroligt inkompetent och oproffesionellt att hamna i ... | Läs mer