mattias - 74: Och Ullman fick ett kontrakt på 2 år. Knappast en slump... Nej, jag tyckte aldrig att Nielsen visade något jag kommer att sakna. Ullman är bättre defensivt och offensiven sköter andra bättre är Daniel.
mattias - 74: det är väll inte hela världen i sånna fall.... däremot såg jag en ex-leksing bete sig riktigt uselt i går..... Tobias Holm bet en motståndare i matchen mot Mjölby
mattias - 74: Dravel? Ni gillar ju sånt med osportsliga extrapoäng efter att matchen har spelats klart. Det har ju Lundström sagt till DT i veckan. :-)
mattias - 74: journalisten kanske borde läsa va han skriver innan han publicerar det... Stefan Strand ska vara Peter Strand och Peer Andersson ska vara Peter Strand
87bth01: Nu kan jag tyvärr inte stoltsera med att känna till sanningen, men tror att det inte är allt för långt borta att påstå att Bell var en del av Bel4 med tanke på hans ryggbesvärshistorik.
Jag kom nyss att tänka på Curtis Bell, den där fysioterapeuten/tränaren/vad han nu var för nåt, som Leksand anställde i våras. Var tog han vägen? Var han överhuvudtaget i Leksand? Efter att Leksand presenterade honom på hemsidan hörde man ju absolut ingenting om honom. Någon som vet?
Wayne Gresky: Tycker det där ämnet borde vara slutältat för länge sedan nu..Dock lite märkligt att han först river kontraktet och sedan ändrar sig, kan man tycka.
Aftonbladet är som vanligt ute och cyklar? om de påstår att Janne rivit kontraktet och sedan ångrat sig. River man kontraktet öppet är väl det kontraktsbrott om man inte kommer överens och riva det och sedan återuppta det, vad säger den här tpen av kontraktssituationer ??
håller Eddi i ett kval mot Elit lag ?