Bissett19: Ja helt klart :) en borlängepöjk som lirar i rätt serie....tänk när Jensa inser de ..... hoppas Gabbe inte gör samma misstag som många andra....
Låt moringarna såga prestberg, vi vet att MIK inte kommer få ett nyförvärv som är i närheten av Pelle. 26 mål i Färjestad så sent som i fjol säger en hel del. Moringarna borde koncentrera sig på att värva egna spelare istället för att kritisera Leksands. Skall bli kul och se vad Mora får ihop för trupp, hiitills ser det lovande ut med en skyttekung från Borlänge Hockey.
Bissett19: Jocke , Mattias har inget medlemskort att riva , och han får någ stå ut med Prestberg nästa sesong .
Jag berättade för Mattias en och en halv månad före det var klart att Prestberg skulle komma till oss , men Mattias vägrade tro på mig och han trodde jag bara drev med honom .
Jag diskuterar gärna spelare men jag lägger inte in korkade videos där man driver med spelare. Pelle Prestberg är definitivt inte slut och det vet horcoff också. Det luktar avundsjuka läng väg. det har ju snöat som fan i dag och det märks tydligt i vilken del av dalarna som folk är insnöade =)
Jag är inte direkt överförtjust i att en av sveriges fegaste spelare och mest hatade spelare skall spela Leksand men han är trots allt en mållskytt så han får gärna leverera så länge han är ärlig i sin spelstil men det har han inte varit hiitills.
Nej =) Kommer inte göra det heller för jag kommer inte handla nåt detta året eftersom jag inte kommer se så många matcher men jag kommer ha otroligt svårt att vönja mig med att se honom i Leksand och det dröjer garanterat länge innan jag har accepterat det.
horcoff: Hur går det med Moras värvningar, förresten? Händer det så lite på silly-fronten däruppe så ni måste sitta och göra trötta filmer om Leksands värvningar?
mattias - 74: Nej =) Kommer inte göra det heller för jag kommer inte handla nåt detta året eftersom jag inte kommer se så många matcher
Löser du medlemskort bara om du ser flera matcher?, jag löser medlemskort för att jag är stolt att vara Brynäsare samt att stötta klubben med de pengar som avgiften genererar.
Ju fler matcher man ser desto mer tjänar man väl på medlemskapet eller hur ? Nu vet jag inte hur jag kommer och göra denna säsong men kanske handlar jag ett medlemskap i superstars ändå. Bor man i uppsala så är det ju inte att bara åka och kolla varje hemma match liksom. Bensin och annat kostar ju samt att det finns andra saker man måste lägga pengar på i första hand innan hockey. Hockey är inte allt även om jag kanske tycker det :)
Man kan vara stolt över sitt älskade hockeylag utan att man löser medlemsavgift. Jag är en sådan.