Diaz: Jo, nog känns det som om backsidan kommer bli Leksands svaga punkt ännu i år. Så har det ju varit de senaste 10 åren och varför ändra på ett vinnande (nåja) koncept? :)
Backbesättningen är absolut inte bra men div 1 klass vet jag inte. Dock är den sämre än i fjol. Nu väntar jag på Andreas Johansson signatur så ser anfallet riktigt intressant ut.
mattias - 74: Vill minnas att det var nån som stack ut hakan och "var säker" på att en finsk blixt också skulle skriva på... Det gjorde han väl också tillslut, men inte för Leksand. :) Visst hoppas jag, men inte så att jag tror att han kommer.
För mig är det obegripligt. Sade inte Andreas vid nåt tillfälle att han inte ville spela i ryssland mer och uttalade sig negativt om den där ligan men för en massa rubel kan man tydligen ändra sig ?
mattias - 74: 1,5 mer än Jonsson per år. Om man jämför bakgrund, erfarenhet, antal landslagsmatcher och var man senast har spelat, finner jag summan som inte helt otrolig.
Det var även samma källa som tipsade mig om Belfour men just nu ser det ju inte direkt lovande ut.
Hoppas fortfarande på Andreas för det blir svårt att få nån annan av hans Kaliber till Leksand. Skadad eller inte? Han påstår ju att han är totalt skadefri så han är absolut en klassvärvning om vi får honom.
mattias - 74: "För mig är det obegripligt. Sade inte Andreas vid nåt tillfälle att han inte ville spela i ryssland mer och uttalade sig negativt om den där ligan men för en massa rubel kan man tydligen ändra sig ?"
"- Nu flyttar jag hem för familjens skull. I Ryssland var det nästan bara träningar och matcher, så jag såg dem nästan aldrig under åtta månaders tid. Jag hade erbjudande tidigt om förlängning från St. Petersburg och det har även funnits intresse från andra ryska klubbar, men jag kände att jag ville hem. "
Nu kan man inte lyssna på suveräna SABATON heller då det kom till min vetskap att de håller på Leksand efter att tittat på deras sida ;) PANZERMASAR Hmmff
Alisandali: Fan inte utan att man blir avundsjuk,,vad har vi jo Dileva ;) SABATON spelas flitigt i MP3 spelaren under arbetstid,får lite mer energi och tempo i det man gör :)
Metalizer ! Primo Victoria ! Attero dominatus ! Art Of War ! 4 skivor alla borde ha ;)
Men att de har sån dålig smak gällande Hockeylag trodde man ju inte;)
Alisandali: Bara att önska honom lycka till där! Dom behöver honom mer än vad vi gör, dock ser våran backlinje ganska värdelös ut.. men ja ska ge dessa herrar chansen innan eventuell sågning/hyllning! Men jag tror vi behöver 2-3 defensiva klossar för att klara Kvalserien, dessa herrar duger nog mer än väl i grundserien dock!