mattias - 74: "För mig är det obegripligt. Sade inte Andreas vid nåt tillfälle att han inte ville spela i ryssland mer och uttalade sig negativt om den där ligan men för en massa rubel kan man tydligen ändra sig ?"
"- Nu flyttar jag hem för familjens skull. I Ryssland var det nästan bara träningar och matcher, så jag såg dem nästan aldrig under åtta månaders tid. Jag hade erbjudande tidigt om förlängning från St. Petersburg och det har även funnits intresse från andra ryska klubbar, men jag kände att jag ville hem. "
Nu kan man inte lyssna på suveräna SABATON heller då det kom till min vetskap att de håller på Leksand efter att tittat på deras sida ;) PANZERMASAR Hmmff
Alisandali: Fan inte utan att man blir avundsjuk,,vad har vi jo Dileva ;) SABATON spelas flitigt i MP3 spelaren under arbetstid,får lite mer energi och tempo i det man gör :)
Metalizer ! Primo Victoria ! Attero dominatus ! Art Of War ! 4 skivor alla borde ha ;)
Men att de har sån dålig smak gällande Hockeylag trodde man ju inte;)
Alisandali: Bara att önska honom lycka till där! Dom behöver honom mer än vad vi gör, dock ser våran backlinje ganska värdelös ut.. men ja ska ge dessa herrar chansen innan eventuell sågning/hyllning! Men jag tror vi behöver 2-3 defensiva klossar för att klara Kvalserien, dessa herrar duger nog mer än väl i grundserien dock!
Kul för Gabbe att få lira i finrummer igen. Men inte bra för LIF. Jag tycker att Gabbe har gjorde det bra i LIF och hade mer än gärna sett honom kvar i LIF. Men se så bidde det inte.
Vet inte vad jag har för känslor för säsongen som kommer. Men en sak är säker, det känns inte 1oo kan jag säga. Hoppas att gubbarna som sitter i ledningen för detta projekt känner att detta kommer att gå vägen. För jag är som sagt inte säker på vi fixar detta. Nä LIF lirar vidare i HA.
Nja det beror ju på hur man ser det men speciellt hockeyspelare blir mer och mer giriga. Spelar man en säsong idag i Elitserien och du är landslagsmässig så har du tryggat din ekonomi för all framtid men lik förbannat skall de ha mer. Mycket vill ha mer liksom. Dock är ju dessa summor som vi snackar om här ingengting mot om vi skulle jämföra det med tex John Terry som har över 1 mille i veckan i Chelsea ? Rimliga summor ? NEJ!
hehe nä jag vet men spelare skulle kunna gå ner i divisionerna bara för att få tjäna mer pengar men nu säger jag ju inte att Hahl skulle göra det men det finns sådanda spelare tyvärr.
mattias - 74: Förstår problemet, men ni har ju fått er kvalitetspelare i Bornhammar. Den pojken verkar vara "omåttligt" populär både hos er och Brynäs:)
Jo han skulle ju det men det lutar ju åt ryssland och det kanske är lika bra.