Jo men vi behöver ytterligare en bra forward om vi skall ha nån chans i en eventuell kvalserie, backar är som du säger en Bristvara i Leksand, Österby Elofsson kan de gärna få byta ut mot några andra!!
Som jag skrev tidigare så vore det önskvärt att plocka in nån Ryder-typ till våren, d.v.s. kvalserien! Inte heller då skulle Tomik vara aktuell, som jag ser det...
nyz: Nej , någon mer slö och pengahungrig Slovak behöver vi absolut inte . Och om vi ska förstärka så måste det ske före den sista Januari och inte till våren och kvalserien .
Alisandali: Det är klart att jag menar att vi ska värva medans tid är, men samtidigt vill jag skjuta KS så långt fram i tiden som möjligt - därför blir det en lätt(?) överdrift med våren...
Falahk: varför skulle dom släppa han ?:) nej vi är nog inte i rätt roll vi får ta de som blir över typ....ska vi ha en idiot kan vi höra me aik om Christeén
Vad tror du om fortsättningen ?? Blir det 1, 2 eller fler spelare som tillkommer i Leksand ! Jag hoppa spå en bra Back nu som komplement till Pettinen samt en Sniper av ryder klass.. Men men Lundström kanske inte lyssnar på oss =)
Db_04: JA DET SKULLE VARA NÅTT! visste att han inte skulle klara NHL igen, han lyckades inte förra gången heller, vissa spelare passar helt enkelt inte i NHL...
Diaz: Han tjänar samma slantar i AHL som i NHL och oavsett istid får han ut sina 3,5 millar... tror inte att han grinar alltför illa. Vi skulle aldrig nånsin ha råd med honom till det priset!
mattias - 74: Tror inte att nivån på hockeyn spelar nån större roll om man inte fått spela. Däremot väger lönekuväret tungt i avgörandet... hjärta har han redan bevisat att han inte har för LIF.
Metal Guru: Kulka är en Hockeyspelare o Kalpa är ett hockeylag i finland! det fattar väl vem som helst men man ska inte begära för mycket av mora i*ioter :)
Diaz: Kaipa är ett svenskt 70-talsband o Kapla är en hockeyspelare i Mora! det fattar väl vem som helst men man ska inte begära för mycket av leksands i*ioter :)
Gidde: Början på hela den här diskussionen var ju två namnfel av Diaz.....
Jag som är Einstein i sammanhanget tyckte jag var för fin att påpeka det. Det fattar väl vem som helst men man ska inte begära för mycket av leksands i*ioter :)
Db_04: vilka bättre lirare finns på marknaden då som skulle vilja lira i AS? kul iaf med Vopat i 2 år till :) det glädjer mig! han kunde även tänka sig att avsluta sin karriär i LIF oxå :) så det är hedrande att höra av en grabb som lirat över 130 matcher i NHL o AHL !
Till våren kan vi väl plocka in nån Ryder-typ eller 2...