Leksands IF

SHL · 27128 inlägg · 1367 ämnen

Vad ska vi ta oss till?

Vad ska vi ta oss till?
Vad ska vi ta oss till? är byta tränare den rätta lösningen? kanske... men jag känner ändå att vi behöver förstärkningar 2-3-4 forwards och kanke två backar,vi måste få en riktigt första line,och vi behöver ju mer än 1 högerfattad forward.

Sv: Vad ska vi ta oss till?
Leksing28: Jag tror faktiskt mycket kommer att lösa sig när vi fått in Lotvonen-Benysek och Nemecek

Db_04: Vilka egenskaper besitter de här tre spelarna? Nemecec vet jag vad han går för, där är det defensiven som kommer först. Men de andra två?

Db_04: Bakåt kommer vi absolut att bli bättre , Lotvonen var på försäsongen bästa back i Leksand .
Men vi behöver någon som gör målen också , det gör ingen av dom .
Även om Lotvonen gjorde två/ tre innan han blev skadad , men det var hans första mål på över ett år .
Alla tre är mycket bra defensiva backar , vilket behövs nu när försvaret läcker som ett såll.
Så det jag vill se i laget är någon som vet var målet är OCH som träffar det .

Dream Team: Lotvonen är en defensiv back......var en av dom bättre hos finska Oulun Kärpet i fjol.....
`
Ladislav Benysek är väll också en ganska defensivt lagd back river och sliter...i bland lite ovårdad....men va helt klart en av lagets absolut bästa spelare ifjol

Db_04 & Alisandali: "Lotvonen var på försäsongen bästa back i Leksand ."

Å andra sidan går det väl knappast att jämföra Leksand som man ser ut just nu med hur något i laget såg ut under försäsongen. Men att ni får in "nya" spelare måste självklart vara positivt. De kommer väl förhoppningsvis in i truppen utan förluster på rad som annars ligger och gnager i skallen. Defensiven behöver ju en rejäl ansiktslyftning, visst, men framåt då, vem ska sätta puckarna?

Dream Team: Börjar defensiven funka börjar nog resten av spelet att funka.... men visst skulle vi behöva en riktig målskytt.....

Dream Team: Det var just det jag frågade efter , i det inlägget du citerade .
Vem ska till och böja med hitta målburen , och sen nästa steg skjuta brevid målvakten och förhoppningsvis i mål.
Som det ser ut nu så tror jag att bästa målskytt blir ,,,,,,,,,?????????????????

Db_04: Målvaktsspelet har väl varit väldigt bra stundtals, iaf enligt vad man kunnat läsa sig till. Ett stabilt och fungerande försvarsspel skulle såklart ge förutsättningar för en trygghet i resterande delar av spelet. I det läget dyker det nog upp fler lägen att göra mål på, och chanser för någon att kanske kliva fram.

Dream Team: Precis....och Wallenberg , Watt , Bicek och ett par till kan nog få in ett par mål......

Vägra låta våldtäkten fortsätta! Klipp ut och skriv på...

Se länk!

nyz: Den var bra , skadar nog inte att skicka den till vissa persoer inom föreningen .

« · 592362