« Föregående · 708751 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Pajkastningstråden!!
mattias - 74: Tur att dagen är slut nurå. Ni som inte redan har spytt pga Warulfvens *kräkas igen* seger måste se till att spy ur er den lilagula sörjan Warulfven smittat er med så de förintas totalt. De borde inte existera. Att de finns är, på lulingska, Äcklitt!
Sv: Pajkastningstråden!!
mattias - 74: Aj f*n , har du gjort illa en ömtålig del på din kropp ??
För huvudet var det ju länge sen du vrickade .
För huvudet var det ju länge sen du vrickade .
Sv: Pajkastningstråden!!
SIVASN:
Denna dag är en otursdag! Guld till FBk och jag klev snett i trappen och har vrickat foten :)
Denna dag är en otursdag! Guld till FBk och jag klev snett i trappen och har vrickat foten :)
Sv: Pajkastningstråden!!
SIVASN: Han var då vid liv alldeles nyss , som Leksing är man van med motgångar så det är nog ingen större fara med Mattias .
Sv: Pajkastningstråden!!
Leksand har fastnat i allsvenskan å Färjestad tog guld Kan nån åka å kolla om mattias - 74 lever?
Sv: Pajkastningstråden!!
Dags för lite spydigheter....
Som en god vän bubblade alldeles nyss...
Leksand åkte ur och Guldet hamnade i Helvetet...
Tvi piss och jävla skit!!
Som en god vän bubblade alldeles nyss...
Leksand åkte ur och Guldet hamnade i Helvetet...
Tvi piss och jävla skit!!
Sv: Backlund!!
Nr19: Backlund själv säger Leksand , Timrå och 1 till klubb han inte kan säga vilken de är....
Brynäs & Mora är absolut inte aktuella och tveksamt och att flytta hem känns också tveksam på grund av att risken är stor att Skellefteå blir ett bottenlag
Brynäs & Mora är absolut inte aktuella och tveksamt och att flytta hem känns också tveksam på grund av att risken är stor att Skellefteå blir ett bottenlag
Länkar:
http://www.superstars.nu/index.php?PHPSESSID=0520b8f9d23939f6fdf7b41032e573e9&LVLC=2377#bildA_4509
http://www.superstars.nu/index.php?PHPSESSID=0520b8f9d23939f6fdf7b41032e573e9&LVLC=2377#bildA_4509
Sv: Backlund!!
Backlund ser ut att gå förlorad för Leksand enligt aftonblaskan är han på väg till Timrå IK. Han säger själv att han väljer mellan 3 klubbar , kan det vara Leksand , Timrå & Skellefteå tro?
Sv: Silly Season 2006 - 2007
maki: nja men me tanke på den trupp leksand just nu förfogar över så finns de inte så många lediga forwardsplatser och man saknar spelare som öser in poäng
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Nr19: all denna statistik...precis det som har gjort att Leksand ligger där de ligger nu och inte lyckats med värvningarna..."Jaha, grabben gjorde 3 poäng i NHL för 7 år sedan, då är han fan bra ju". Hoppas vi har en annan filosofi vad gäller värvningar nu, genom att scouta spelarna själva och inte glo sig blinda på statistik, även om den självklart kan säga en del o spelaren, men ingenting om hur han fungerar i lag, spelstil, playmaker sniper osv...
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74: verkar då som väldigt mycket fisk.
Dessutom är det en inofficiell hemsida som är den enda källa vad gäller Koponen så.... man ska nog ta det med en nypa salt
Dessutom är det en inofficiell hemsida som är den enda källa vad gäller Koponen så.... man ska nog ta det med en nypa salt
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74: 10 poäng på 31 matcher.... inte ens leksand kan väll vära en så pass dålig spelare väll ?
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Knogen:
hehe, verkar ju som om all hockeyspelare har golf och Trav som sin andra sport. Salo har väl häst tillsammans med Foppa tror jag!
Personligen har jag aldrig förtsått tjusningen med golf. Har testat några slag och jag märkte direkt att det är inte värt att slösa livet på att gå ut en promenad på 4 - 5 timmar för att slå iväg nån förbanande bolldj*vel..
Nej tacka vet jag Hockey innebandy och Fotboll... Där händer det iaf nånting...
hehe, verkar ju som om all hockeyspelare har golf och Trav som sin andra sport. Salo har väl häst tillsammans med Foppa tror jag!
Personligen har jag aldrig förtsått tjusningen med golf. Har testat några slag och jag märkte direkt att det är inte värt att slösa livet på att gå ut en promenad på 4 - 5 timmar för att slå iväg nån förbanande bolldj*vel..
Nej tacka vet jag Hockey innebandy och Fotboll... Där händer det iaf nånting...
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74:
"....men jag försöker spela lite golf också."
Hockeyspelare är så in i bomben tråkiga och förutsägbara. Finns det någon hockeyspelare som inte spelar golf? Det verkar som de tror att det är ett måste att göra det. Som att bära hjälm under match. Är man hockeyspelare så måste man lira golf på fritiden.
Tänk om man i någon intervju fick se ett orginellt svar på frågan vad de gör på fritiden/semestern för en gångs skull. Som det är nu behöver ju inte journalisten ställa frågan ens. Svaret är ju givet: "Jag ska åka och spela golf". Döööööööööhhhhh...
Jag ska personligen skicka en blomsterkvast till den ishockeyspelare som levererar ett intressant svar i stil med: "Jag och min flickvän ska åka till Peru nu när säsongen är över. Vandra Inkaleden, titta på Machu Picchu och besöka några naturreservat i djungeln, kända för sitt rika djur- och växtliv."
Alla hockeyspelare kan väl inte vara lika jävla tråkiga?
"....men jag försöker spela lite golf också."
Hockeyspelare är så in i bomben tråkiga och förutsägbara. Finns det någon hockeyspelare som inte spelar golf? Det verkar som de tror att det är ett måste att göra det. Som att bära hjälm under match. Är man hockeyspelare så måste man lira golf på fritiden.
Tänk om man i någon intervju fick se ett orginellt svar på frågan vad de gör på fritiden/semestern för en gångs skull. Som det är nu behöver ju inte journalisten ställa frågan ens. Svaret är ju givet: "Jag ska åka och spela golf". Döööööööööhhhhh...
Jag ska personligen skicka en blomsterkvast till den ishockeyspelare som levererar ett intressant svar i stil med: "Jag och min flickvän ska åka till Peru nu när säsongen är över. Vandra Inkaleden, titta på Machu Picchu och besöka några naturreservat i djungeln, kända för sitt rika djur- och växtliv."
Alla hockeyspelare kan väl inte vara lika jävla tråkiga?
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Nr19:
Jag hittade ingen direktlänk eller det stod ingen när jag klickade på intervjun!!
Jag hittade ingen direktlänk eller det stod ingen när jag klickade på intervjun!!
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74: va nu leksingar har för nytta av den.
här har du direktlänken
här har du direktlänken
Sv: Backlund!!
mattias - 74: nu sägs de att även Brynäs rycker i Backlund.
även Skellefteå , Timrå , Hv71 och MIF har eller är intreserade av leksandskeepern...
Men frågan är om ryktet Brynäs är speciellt hett? tror inte Backlund vill öppna båsdörr en hel säsong för inte petar han honken.
Då tror ja han hellre vaktar buren i allsvenskan.
Men visst drar honken till NHL så kanske de kan va aktuellt men ja tror inte Honken får något NHL kontrakt.
även Skellefteå , Timrå , Hv71 och MIF har eller är intreserade av leksandskeepern...
Men frågan är om ryktet Brynäs är speciellt hett? tror inte Backlund vill öppna båsdörr en hel säsong för inte petar han honken.
Då tror ja han hellre vaktar buren i allsvenskan.
Men visst drar honken till NHL så kanske de kan va aktuellt men ja tror inte Honken får något NHL kontrakt.
Sv: slut på Mästarcupen för Leksand & Brynäs ?
mattias - 74: jasså så dom ska spela div 1 nu ???? :P
Sv: slut på Mästarcupen för Leksand & Brynäs ?
Nr19:
Kanske lika bra då Leksand vinner den turneringen kanske man åker ur AS :)
Kanske lika bra då Leksand vinner den turneringen kanske man åker ur AS :)
slut på Mästarcupen för Leksand & Brynäs ?
enligt AIKS hemsida så ska DOM , Danska Herning Blue Fox , Norska Storhamar och Finska Jokerit spela Mästarcupen i Norrtälje 17-20 April 2006.
Vilket innebär att Leksand & Brynäs inte kommer att åka till roslagen denna sommar ????
Vilket innebär att Leksand & Brynäs inte kommer att åka till roslagen denna sommar ????
Sv: Leksands IF 2006-2007
Db_04: Trnka skulle vara jättebra! han håller ES-klass! skulle vilja ha 2 till
ruskigt starka backar...För backlinjen ser svag ut, man blir inte direkt
rädd när det står gratath, hultgren och andersen och ullman?!
+ 3-4 tunga målgörare! sen är ja nöjd :)
ruskigt starka backar...För backlinjen ser svag ut, man blir inte direkt
rädd när det står gratath, hultgren och andersen och ullman?!
+ 3-4 tunga målgörare! sen är ja nöjd :)
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
Vilken " Buse " vill du helst se i Leksand!
Andreas Jämtin
4 röster (4.5%)
Per Ledin
5 röster (5.6%)
Emil Kåberg
11 röster (12.4%)
Sami Torkki
4 röster (4.5%)
Marco Toukko
4 röster (4.5%)
Patrik Blomdahl
7 röster (7.9%)
Tobias Holm
9 röster (10.1%)
Nicholas Angell!
7 röster (7.9%)
Johnny Oduya
5 röster (5.6%)
Ross Lupaschuk
9 röster (10.1%)
Ingen av ovanstående!!
24 röster (27%)
Sista alternativet fick flest röster fast bland spelarna vann KÅBERG!
Andreas Jämtin
4 röster (4.5%)
Per Ledin
5 röster (5.6%)
Emil Kåberg
11 röster (12.4%)
Sami Torkki
4 röster (4.5%)
Marco Toukko
4 röster (4.5%)
Patrik Blomdahl
7 röster (7.9%)
Tobias Holm
9 röster (10.1%)
Nicholas Angell!
7 röster (7.9%)
Johnny Oduya
5 röster (5.6%)
Ross Lupaschuk
9 röster (10.1%)
Ingen av ovanstående!!
24 röster (27%)
Sista alternativet fick flest röster fast bland spelarna vann KÅBERG!
Sv: Leksands IF 2006-2007
Db_04:
Kalla var väl lik fan.. Duba hade jag gärna sett kvar i klubben, trnka har jag sett för lite av än men kommer säkert bli viktig i AS...
Jag vill ha in en bra stabli backa till Samt 2 - 3 forwards som håller es klass trots att Leksand spelar i as.. kosta vad det kosta vill...
Kalla var väl lik fan.. Duba hade jag gärna sett kvar i klubben, trnka har jag sett för lite av än men kommer säkert bli viktig i AS...
Jag vill ha in en bra stabli backa till Samt 2 - 3 forwards som håller es klass trots att Leksand spelar i as.. kosta vad det kosta vill...
Sv: Leksands IF 2006-2007
mattias - 74: vi tar de senare....ska prata me min kontakt i rätt land så ja får helt klart för mig vilka de är... han skulle kolla upp de... men du får veta när ja fått namnen
Sv: Leksands IF 2006-2007
zeb: om inte annat så verkar dom tänka lite långsiktigt i stället för att panikvärva 35 åriga gubbar som gjort sina bästa år för 10 år sedan.
Klart nu är att Tomas Duba & Jaroslav Kalla lämnat laget
Pavel Trnka kan vara aktuell för att bli kvar.
2 finnar på ingående!
Klart nu är att Tomas Duba & Jaroslav Kalla lämnat laget
Pavel Trnka kan vara aktuell för att bli kvar.
2 finnar på ingående!
Sv: Leksands IF 2006-2007
Laget kommande säsong
3 spelare har rätt att bryta sina kontrakt innan 30/4 det är Johan Backlund , Oskar Steen , Calle Steen.
1 spelare är mer eller mindre klar men har inte satt sin kråka på kontraktet ännu det är Jesper Ollas.
Målvakt
26. Johan Backlund
Backar
4. Elias Granath
7. Niclas Andersén
16. Petter Ullman
Herman Hultgren – ny från Nyköping
Forwards
6. Patrik Wallenberg
11. Mattias Ritola
14. Jesper Ollas
15. Niklas Bröms
17. Mikael Karlberg – ny från ZSC Lions
19. Magnus Hedlund
20. Oscar Steen
21. Jimmie Ericsson
24. Daniel Eklund
40. Calle Steen
Linus Persson – ny från Hammarby
Tränare
Jukka Rautakorpi
Assisterande tränare
Christer Olsson
Fystränare
Tommy Fredriksson
Målvaktstränare
Christer Hjalmarsson
3 spelare har rätt att bryta sina kontrakt innan 30/4 det är Johan Backlund , Oskar Steen , Calle Steen.
1 spelare är mer eller mindre klar men har inte satt sin kråka på kontraktet ännu det är Jesper Ollas.
Målvakt
26. Johan Backlund
Backar
4. Elias Granath
7. Niclas Andersén
16. Petter Ullman
Herman Hultgren – ny från Nyköping
Forwards
6. Patrik Wallenberg
11. Mattias Ritola
14. Jesper Ollas
15. Niklas Bröms
17. Mikael Karlberg – ny från ZSC Lions
19. Magnus Hedlund
20. Oscar Steen
21. Jimmie Ericsson
24. Daniel Eklund
40. Calle Steen
Linus Persson – ny från Hammarby
Tränare
Jukka Rautakorpi
Assisterande tränare
Christer Olsson
Fystränare
Tommy Fredriksson
Målvaktstränare
Christer Hjalmarsson
Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74: ser då inte ut som några värvningar som ska ta tillbaks Leksand till elitserien
Sv: Silly Season 2006 - 2007
Leksand presenterade nyss förutom den nya tränaren som ni kan läsa om samt Karlberg ytterligare 2 nya spelare.
Herman Hultgren från Nyköping samt Linus Persson från Hammarby
www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=9795
www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=43293
Klart är också att Wallenberg och Jimmie Eriksson stannar samt Hedlund...
Herman Hultgren från Nyköping samt Linus Persson från Hammarby
www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=9795
www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=43293
Klart är också att Wallenberg och Jimmie Eriksson stannar samt Hedlund...
Sv: GLAD PÅSK!!!
MIK 7-1:
Men du vet väl hur det egentligen ligger till?
"Och på den sjunde dagen vilade gud....då kom leksingarna smygande"
:-)
Men du vet väl hur det egentligen ligger till?
"Och på den sjunde dagen vilade gud....då kom leksingarna smygande"
:-)
Sv: GLAD PÅSK!!!
nr19 Brus: Hm, om jag inte minns fel, så återuppstod Jesus en gång.
Så LIF har redan gjort något som inte ens han har klarat.
Jesus ledsnade också på att åka upp och ner,
så han stannade i finrummet .
Innebär detta inlägg, att chansen är mindre eller större,
att det ska hända en tredje gång???
Vet inte, Glad Påsk, iallafall.
Så LIF har redan gjort något som inte ens han har klarat.
Jesus ledsnade också på att åka upp och ner,
så han stannade i finrummet .
Innebär detta inlägg, att chansen är mindre eller större,
att det ska hända en tredje gång???
Vet inte, Glad Påsk, iallafall.
« Föregående · 708751 · Nästa »