Linköpings HC

7298 inlägg · 775 ämnen

LHC - Hv71, 11/10

924844 · » Till forumet


Sv: LHC - Hv71, 11/10
LHC-girl: Äh, man kan inte som Janne skylla på att de är trötta och att djurgårn hade fördel för man vilade i lördags. kom igen. Det är mitten av oktober.

Däremot hoppas jag att våra artister kommer in nästa vecka och rör om riktigt rejält i laget och får fart på dönickarna.
Hoppas Musse också kommer tillbaka för han är som omrösningen säger här bredvid sjukt brutalt apviktig för Weinis och Mårtensson. Lite kontstigt att inte Zacke kan ta hans plats tycker man ändå.

Förväntar mig mer av alla.

Sen har vi ju ett problem. Vi har ingen bra målis. Det är jag mest rädd för faktiskt. Jag skulle fan fundera på om man inte skulle skola in Christian Engstrand, där finns ju potentialen i alla fall. Som det är nu litar ju ändå inte laget på våra målisar, så vad fan gör det för skillnad att de andra mer ruttade står? Nä - våga vinn vet jag.
Kommentera

Sv: LHC - Hv71, 11/10
distanserad:
Stor suck!! helt plötsligt är vi inte" med i matchen"
Lite behövlig vila i veckan kanske??
Kommentera

Sv: LHC - Hv71, 11/10
nu är vi lika dåliga hemma. Perfekt.
Kommentera

Sv: LHC - Hv71, 11/10
zigge: Jaadu. Om jag bara visste. Det är natt och dag. Fattar inte. Som om de är bakfulla ena dan och dopade den andra. Märkligt märkligt.
Kommentera

Sv: LHC - Hv71, 11/10
distanserad: Mot sAIK såg ni INTE ut att vara så täta bakåt, precis.
Trots Phil's återkomst (han gjorde ju tröstmålet). Problem på bortaplan? Iofs verkar ju alla lag ha det nu.
Kommentera

Sv: LHC - Hv71, 11/10
LHC-girl: mjaaaaaaaaauuu!
Kommentera

Sv: LHC - Hv71, 11/10
Vicke_LKPG:
Wow vilken match!!såå nice ,härligt tryck i CC..
Kommentera

LHC - Hv71, 11/10
3-2 vinner vi med ikväll!

Såhär kommer målen att göras:
*1-0 K. Staal*
*2-0 M. Weinhandl*
2-1 M. Louma
*3-1 M. Weinhandl*
3-2 J. Davidsson

TUUUUT!
Kommentera

924844 · »