mattias - 74: Som modoit tyckte jag också han var bra, han kunde modoiterna vända bort med en sväng. Verkar som att alla inkl Holmqvist anser att bara man kan skjuta och göra en del poäng så är alla misstag i egen zon godtagbart.
mattias - 74: Vill han inte vara kvar, så finns det nog inte så mycket att göra åt saken. Personligen hoppas jag att han får chansen till NHL-spel, så vi slipper honom som motståndare...
Nog för at förtroendet för correns sportavdelning är liten, men den sammanstälningen som finns där angående lönerna för andra idrottare verkar aningen felaktig för inte kan väl Zlatan och Lidström ha en så "låg" års inkomst som under 6 miljoner..
Hur kan holmqvist tycka att han förtjänar en plats i blågult? Såfort han var på isen hade vi MODOiter stora förhoppningar på mål, killen darrade så fort han var i egen zon. Visst var han vass framåt, men då får han väl bli forward..
bobbe:Håller helt med. Det är förjävla lågt att göra klart för ny klubb innan klubben spelat klart.. det var likadant med Fredrik Warg i Timrå. Han var rätt blek mot Modo..fast det är klart att man ju inte vill spöa sina nya lagkamrater. Han kunde åtminstone ha väntat med å bestämt sig efter slutspel.
bobbe: Men knappast ovanligt, det jag har blivit brydd över är att FBK inte har snott några spelare (vad jag vet) under detta slutspel. Dom brukar vara duktiga på det annars.
Bra kämpat LHC Det räckte inte ända fram denna gång.. men med tanke på att ni låg på kvalserieplats efter 45 omgångar så är er insats inget annat än en stor framgång. synes nästa säsong!
Ja, grymt härligt att få uppleva en final! En riktigt bra avslutning av säsongen trots allt, och silver kommer snart kännas riktigt fint! Grattis Modo till guldet, tycker också det är lite roligt att era sjuttiotalister får ta guld till slut.
Nästa säsong så skriver jag under på Bobbe, vi behöver ett par riktiga målskytter. Men vi behöver nog också en riktigt bra målvakt också. Har inte riktigt nämnts, men jag tycker det var skillnaden i finalserien också. Jag vet att vi har stana nästa säsong, men jag tror vi bör satsa på att få in en som kan tampas om förstaplatsen med honom. Inser inte att Fransson är den mannen.
Väl mött, vi ses i silly season, och frammåt hösten!
73Sjöbba: Tack för det !såklart var man besviken igår men samtidigt enormt stolt över ett välförtjänt silver. Med tanke på att vi var nära kvalserien så känns det kanon..idag ska vi åka och hylla våra hjältar i CC
bobbe: Tack för en bra holmgång! Verkligen! Du är en seriös supporter och måste ta diskusionen´över människor du inte vill veta av. Till dig säger tack tack, till horungarna säger jag;
Vicke_LKPG: Grattis till silvret, MYCKET bra gjort av Er, som var nere på kvalplats stundtals, att ändå gå till FINAL!! Men fatta om VI längtat efter Guldet, i 28 LÅNGA DJ:A ÅR!! Men GRATTIS som sagt, see u next season!! Väl Kämpat!!
73Sjöbba: Tack så mycket, är helt klart ett steg i rätt riktning i LHCsagan, jag känner mig trotts finalförlusten stolt över LHC, det var ju trotts allt bara 8 år sedan vi kvalade till elitserien, tror det är på dagen prick(hörde det på läktaren).
Nästa säsong är det bara att bygga starkare, då ska vi ta hem guldet!
Kanske inte är så mycket värt just nu, men grattis till ett väl genomfört slutspel och eran första genomförda finalserie. Ett gediget jobb utfört. Ett lag att se upp för.
Ja, eller som du sammanfattar det "att peka finger".
Jag hoppas Kamilla, Frisco och gänget lyckas hålla sig undan från Casual Cloetta Crew när de äntrar Östergötland. Fast polisen är kanske van att kontrollera sådana kriminella element i schack där. Övning ger ju färdighet.
Ni får skärpa er, snart tycker jag sämre om Modo än om Luleå. Och det vill inte säga lite.
Beskåda istället en utskåpning kl. 19.00 idag. Sen är det bara att hålla sig borta härifrån får då lär det hagla anklagelser för våldtäkt, mord, rån och allt annat hemskt som bara drabbar stackars er.
Och där det finns modoiter som skriver, där dyker en trevlig och sympatisk gud upp som vanligt. Det måste vara jobbigt att pendla mellan dina personligheter, om det stämmer som du säger att du är populär i något universum.
Ännu ett mönster finns i denna och i andra gästböcker..Så fort någon skriver lite skit om ditt lag där alla utom moodooiterna vet att det är sant så kommer det en jädra massa moodooiter in en klunga och hoppar på den människan..
Inte undra på att just en som du är mindre omtyckta av många andra supportrar..
Och ja..Jag vet att du och dina modovänner vänner inte tycker om mig heller..Men hellre mindre omtyckt av er än hatad av de flesta i hela HS..
Dessa?
Andreas Pihl, back, Salzburg
Ville Vahalahti, f, TPS
Mattias Carlsson, f, Rögle
Patrik Zackrisson, f, Rögle