Luleå HF

SHL · 122153 inlägg · 893 ämnen
« · 380340 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: *storböla*

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: c:a 35 sekunder kvar av utvisningen nu - rönken checkade just ut den, men nu är den där igen...

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Ja en poäng borde vi väl i alla fall klara kanske.

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Utmärkt! Nu gäller det...*stödgriiina*...

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Vivix: nu blir det nervöst... men snart kanske man börjar våga hoppas på i alla fall en poäng?

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: Visst finns dom. Älsklingarna är hjältar allihop. Vi grejar det här, även om jag just nu är skitskraj.

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Varför? Varje gång!

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Huczkowski utvisad. Nu kopplar jag ner.

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: BP med 3å45 kvar, huuua !!

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Fan, nu åker husse ut, och nu jävlar avgörs det!

Hjältar - finns dom?

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Nej fatta att ni inte får at utvisningar i detta läget!!! Åssa finnarna på planen igen.

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: Ja just ja. *griiiiiiiina* Gör mål nu älsklingar, mål!

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: Och nu får Pingen PP.Varför är jag inte förvånad?

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Ett par, tre minuter kvar nu. Nu kommer vi att sätta oss i knät på Hento sista minuterna. Usch.

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: ja, dessa jämras Peltavainen och Tarvonen är en plåga att läsa inlägg om...

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Det gör inget om hjärtat inte slår. . .BRA DU GRIIINAR!

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Ja, fy för sören.

4.45 kvar nu.

Men varje sekund tycker jag mig höra peltonen-tarvainen-hento-tarvainen-peltola-tarvainen-hento. . .

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: Fy fan. Det här är det värsta jag har varit med om. Varje jävla sekund känns som tre timmar. Hur länge ska de spela egentligen? Matchen har ju pågått i flera dygn.

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Hento snuvar Tarvainen ännu en gång.Hento är grym.

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: fy fan, det känns som om det kan bli de längsta sex minuter man har upplevt på oerhört länge... (jävlar vad mitt vänstra lillfinger darrar...)

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Sex minuter kvar nu. Radiopratarna har helt tappat bedömningen, de tycker att klockan tickar fort? Fullständigt fel!

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: Huu hela 6 minuter kvar, kom igen klockan forza

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: Ångest är bara förnamnet. Jag är så nervös att jag knappt kan skriva och än mindre andas. När jag tänker efter så tror jag inte att hjärtat heller har slagit på 10 minuter.

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: 6 minuter kvar nu. Usch, känns som sex timmar.

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: 14 minuter nu ...

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: LHC klarar sig undan en solklar utvisning enligt radiopratarna.

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: jag tror att vi alla drabbats av kommunal ångest. Så nära nu. . .bara drygt nio minuter, och vi är väl igenkligen bättre. Fast äckel-finnarna får chans att måla för pingen gång på gång; nej, nu var det lule som var tre mot en utan att måla.

Hento verkar ha varit fullständigt hundraprocentig idag. Ett i stolpen, förstås, men för övrigt har han ploclat ner allt de haft.

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: fan vad klockan går sakta just nu :-)

Se bara till att hålla pucken i spel, Luleå...

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Eko? :)

Satan vad sakta tredje går, tyckte första och andra gick mycket fortarre!

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: Klockan går ju fan hälften så fort som varje normal klocka.

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Alla vill hjlpa dig i din ofrivilliga off-taktik;)

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: 9.37 på snigeluret. . .

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: 9,37 spelat.Kan inte någon sätta en turbo på matchklockan?

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
9.37 har gått nu. Drygt 10 minuter kvar alltså.

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL 9.37 spelat nu

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Av kommentarerna att döma låter det som Kapus varit het idag. Mycket trevligt! Han gillar nog att visa pingen att de inte satsat på rätt hästar. Hoppas han får måla också.

Lule har gått första och andra på fler folk och verkar ha bättre ork nu i tredje. Men f-n vad pingen-finnarna får chanser plötsligt?

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: Hjälp! Jag är skitskraj. Är inte matchen slut? Vi vann va? *griiiina*

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL:LHC fulltaliga.Kom igen nu.Sätt tvåan!

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: 6.20 nu. Borde varit 19.20 tycker jag. har de bytt batterier på klockan?

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: 6.20 av 3:e nu

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
NuMo: Eller så fungerar de i fel riktning. Till någonstans där det liras länsderby?

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Jag glömde. *griiiiiiina*

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: PP nu.Nu gör vi 2-0.Sådetså! Va? Bara 5.56 gått av tredje perioden.Har ju gått minst 18 minuter!

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: ni som lyssnar får gärna slänga in inlägg om hur lång tid det har gått med jämna mellanrum. Jag pallar inte att lyssna på radion.

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
YES! PP. Måla nu älsklingar, måla! In med favvokedjan.

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Jaaa PP nu, griiiina nu kickan.

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Jag vill ha fler LHF-mål. *griiiiina*

Annars får matchen vara slut nu. Seså, randigskrälle, blås nu. Slut!

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: Mina grina verkar inte vara lika magiska alltså. Synd...;o)

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: jag har inte varit det minsta nervös på hela kvällen. Men jävlar i min lilla låda att jag är darrhänt nu...

Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Blås av nu domaren - det har gått minst tjugoen minuter av tredje!

« · 380340 · »
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
16% (9)

Antal röster: 58 st   | Kommentera (0)

Sidan sköts av: Sven.Savage