« Föregående · 405661 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Första matchen - hemsidan
Dysso: Undra hur seriöst ryktet om S.Willis är? Tycker det skulle kännas skönt med en till spelare.
Sv: Första matchen - hemsidan
Portello:
Ärligt talat tycker jag mest att det ska bli kul att se hockey igen. Allt annat är sekundärt... :)
Ärligt talat tycker jag mest att det ska bli kul att se hockey igen. Allt annat är sekundärt... :)
Sv: Första matchen - hemsidan
Dysso: Jag skulle tro att dom spelar dom varannan match och inte halva matcherna.Fast hur det bli lär vi väl få se på tisdag.
Ska bli kul att se om Luleå tar upp några juniorer inför tisdagsmatchen. Fransson och Nagander är ju i `staterna och spelar med Kronorna.
Ska bli kul att se om Luleå tar upp några juniorer inför tisdagsmatchen. Fransson och Nagander är ju i `staterna och spelar med Kronorna.
Sv: Första matchen - hemsidan
Portello:
Gissar på att dom tränar under "eget ansvar", men inte får spela match. Skulle förvåna mig mycket om någon av proffsen lirar på tisdag.
Håller med om att det vore kul med Antila i mål, undrar om det inte blir en och en halv period för dom var?
Gissar på att dom tränar under "eget ansvar", men inte får spela match. Skulle förvåna mig mycket om någon av proffsen lirar på tisdag.
Håller med om att det vore kul med Antila i mål, undrar om det inte blir en och en halv period för dom var?
Sv: Första matchen - hemsidan
Dysso:
Ska bli kul och se hur Luleå formerar laget på tisdag. Själv hoppas jag på att dom spelar med Antila i målet, för honom har man ju aldrig sett i match.
Vet ni hur det är om NHL-spelarna som spelar med de olika klubbarna, kan dom vara med i träningsmatcherna eller är försäkringsfrågan i vägen för det? Och vad händer om en av dom skadar sig under träningen?
Ska bli kul och se hur Luleå formerar laget på tisdag. Själv hoppas jag på att dom spelar med Antila i målet, för honom har man ju aldrig sett i match.
Vet ni hur det är om NHL-spelarna som spelar med de olika klubbarna, kan dom vara med i träningsmatcherna eller är försäkringsfrågan i vägen för det? Och vad händer om en av dom skadar sig under träningen?
Sv: Första matchen - hemsidan
Jesper Jonsson:
Ärligt talat tycker jag man kunde ha åtminstone en förstasidenyhet om att första matchen närmar sig mer än 2 dagar innan. Den kunde man lagt ut nån gång under förra veckan...
Ärligt talat tycker jag man kunde ha åtminstone en förstasidenyhet om att första matchen närmar sig mer än 2 dagar innan. Den kunde man lagt ut nån gång under förra veckan...
Sv: Första matchen - hemsidan
Portello:
Jodå, klart man ska gå, men det hade varit kul att få veta vad det kostar. Det är rätt avgörande för hur många andra man kan locka med sig. Jag utgår från att LHF vill ha någon form av publik på plats? Mer info kan ge en viss assistans till det... :)
Jodå, klart man ska gå, men det hade varit kul att få veta vad det kostar. Det är rätt avgörande för hur många andra man kan locka med sig. Jag utgår från att LHF vill ha någon form av publik på plats? Mer info kan ge en viss assistans till det... :)
Sv: Första matchen - hemsidan
Dysso: Håller med om att det uppdateras dåligt. Man får hoppas att priser etc kommer upp imorrn.Men iofs så ska man dit oavsett om det kostar 50:- eller 70:- eller 90:-.
Sv: Första matchen - hemsidan
Dysso: De håller fortfarande på att debattera vilken prisnivå man ska lägga på exil-Hååveares biljetter, så bara du konverterar till luling så löser sig nog hela problemet ;)
Sv: Första matchen - hemsidan
Dysso: De är kanske bakis efter helgens kalas? Dessutom är det ju vilodagen idag.
Om jag får gissa skulle jag tippa att säsongskort gäller.
Om jag får gissa skulle jag tippa att säsongskort gäller.
Första matchen - hemsidan
Tänkte att nu måste dom väl ändå ha fått upp info om priser och lagt upp information om försäsongsmatcherna, men icke. Varför är det total inaktivitet på hemsidan? Nu borde man väl kasta upp en stor nyhet om att första träningsmatchen för säsongen väntar, till på köp på hemmais?
Den enda info om träningsmatcherna jag kan hitta är en gammal notis i nyhetsarkivet där man konstaterar vilka försäsongsmatcher blir. Dåligt!
Den enda info om träningsmatcherna jag kan hitta är en gammal notis i nyhetsarkivet där man konstaterar vilka försäsongsmatcher blir. Dåligt!
Sv: vem blir 1:a målvakt ?
Paddan: hehe gula benskydd.
Nåja silar han bara rätt matcher så varsågod. Rätt matcher skulle vara alla inklusive kvalserien i det här fallet.
Nåja silar han bara rätt matcher så varsågod. Rätt matcher skulle vara alla inklusive kvalserien i det här fallet.
Sv: vem blir 1:a målvakt ?
Jesper Jonsson: Jo, det kan nog mycket väl vara så. Fast formsvackor kan ju också komma när man minst anar det.
Men lite kaffepengar bortom hörnet kan tydligen ställa till det vad gäller motivationen, för att inte tala om distraktionsämnet gula målvaktsskydd.
Men lite kaffepengar bortom hörnet kan tydligen ställa till det vad gäller motivationen, för att inte tala om distraktionsämnet gula målvaktsskydd.
Sv: vem blir 1:a målvakt ?
Paddan: Fast det berodde väl kanske på att han blev distraherad av övergången som blev klar långt innan säsongsslutet. Och med ett bättre lag framför sig så är det säkert inga problem att komma tillbaka på den gamla nivån igen.
Sv: vem blir 1:a målvakt ?
Lövva: Jag kan inte hjälpa att tycka att opinionen verkar ha svängt ordentligt vad gäller Hentos kvaliteter. Från början av säsongen var han en storstjärna och hans plats i 3:- var helt berättigad, men mot slutet av säsongen var han en riktig sopa som på sin höjd skulle vara glad ifall han fick vakta båsdörren. Detta alltså innan någon övergång till FBK.
Sv: vem blir 1:a målvakt ?
Kickan: Pengar styr giriga människor att göra de mest ociviliserade handligar.
Sen finns det dock människor med lite karaktär, typ Fransson. Kaffesumpen erbjöd honom en lön som nästan motsvarar den dubbla som han har i Luleå idag. Men han sa NEJ! Det är karaktär.
Hento visar lika mycket karaktär som skenande kossa på åkersängen utanför Vinnerby....
Men å andra sidan så var aldrig Hento bäst när det gäller å saknar vinnarskalle så det är väl lika bra att han drog...
Sen finns det dock människor med lite karaktär, typ Fransson. Kaffesumpen erbjöd honom en lön som nästan motsvarar den dubbla som han har i Luleå idag. Men han sa NEJ! Det är karaktär.
Hento visar lika mycket karaktär som skenande kossa på åkersängen utanför Vinnerby....
Men å andra sidan så var aldrig Hento bäst när det gäller å saknar vinnarskalle så det är väl lika bra att han drog...
Sv: vem blir 1:a målvakt ?
Kickan: Förhör av grannar och luftpistolspekande mot granne, hmm låter som att du verkligen håller pli på grannarna i trappuppgången ;)
Vad gäller Hento och Warulfvsblivandet så har det väl något med månen att göra, har jag för mig.
Vad gäller Hento och Warulfvsblivandet så har det väl något med månen att göra, har jag för mig.
Sv: vem blir 1:a målvakt ?
Lövva: Hento som postituerad i gula benskydd var fan ingen skön syn. *ryyyysa*. Hur fan kunde han bli Warulfv?
Har förhört en av våra grannar om huruvida Antila skall uttalas som Anttila eller inte, ungefär som att Nilson uttalas som Nilsson. Grannen sa att Antila skall uttalas ungeför Aandilla, alltså inte som Antilla, och jag gissar att han har rätt eftersom Antilas fru är hans svärsons dotter.
Grannen visade mig också son B-juniorfinskmästaremedalj från 1958. Jag blev sketaimpad förstås.
Har dessutom fått veta att den förvirrade damen som bara knallar in till folk hur som helst och som jag nästan sköt med luftpistol är Patrik Tanos farmor. Idel hockeysläktingar i min trappuppgång verkar det som.
Har förhört en av våra grannar om huruvida Antila skall uttalas som Anttila eller inte, ungefär som att Nilson uttalas som Nilsson. Grannen sa att Antila skall uttalas ungeför Aandilla, alltså inte som Antilla, och jag gissar att han har rätt eftersom Antilas fru är hans svärsons dotter.
Grannen visade mig också son B-juniorfinskmästaremedalj från 1958. Jag blev sketaimpad förstås.
Har dessutom fått veta att den förvirrade damen som bara knallar in till folk hur som helst och som jag nästan sköt med luftpistol är Patrik Tanos farmor. Idel hockeysläktingar i min trappuppgång verkar det som.
Sv: vem blir 1:a målvakt ?
lizzard: Jag har skrivit ETT inlägg, å det var det senaste....NOLL med min signatur...däremot Portello har väl skrivit 1600 eller nått....
Han är ju i kundtjänst. Dom låtsas jobbar ju bara medans vi sliter häcken av oss :)
Sugen föresten på att haka på upp till Rovannemi???
Han är ju i kundtjänst. Dom låtsas jobbar ju bara medans vi sliter häcken av oss :)
Sugen föresten på att haka på upp till Rovannemi???
Sv: vem blir 1:a målvakt ?
Haha Lövva det enda Portello gör på jobbet är ju att sitta här å skriva :). Vilket du med verkar göra.
Sv: vem blir 1:a målvakt ?
Portello: Du mnåste logga ut från jobbet. Sitter på jobbet just nu å skriver "för din räkning". Ajajaj
Sv: vem blir 1:a målvakt ?
Portello: Tror inte man behöver tvivla på utespelarna. Men det stora frågetecknet är ju så tidigare nämnt målvaktsfrågan. Men där får vi bara hoppas att traditionens makt är stark och att Gusten å Antilla storspelar i vinter.
Mathcen på tisdag kommer säkerligen bli en hygligt lätt seger för Kärpät men däremot när dom möts i Rovanemi tror jag kan bli en riktig rysare....måste fane mig dit!
Mathcen på tisdag kommer säkerligen bli en hygligt lätt seger för Kärpät men däremot när dom möts i Rovanemi tror jag kan bli en riktig rysare....måste fane mig dit!
Sv: Som vanligt
lizzard:
Om Modo som Paddan säger har i princip fullt lag redan, så borde det innebära att man får ihop två lag om alla NHL proffs kommer hem. Det kanske är så SSK planerar, dom tar över "icke-NHL" delen av Modo i händelse av lockout? ;)
Om Modo som Paddan säger har i princip fullt lag redan, så borde det innebära att man får ihop två lag om alla NHL proffs kommer hem. Det kanske är så SSK planerar, dom tar över "icke-NHL" delen av Modo i händelse av lockout? ;)
Sv: Som vanligt
Dysso: De verkar inte visas några matcher med SSK alls :o), Så då stämmer det nog att MIF spelar alla SSK matcher med. Eller e det kanske Modo?
Sv: Som vanligt
lizzard:
Var hittar man det schemat? På C+'s hemsida står det som vanligt "MATCH EJ FASTSTÄLLD". Hade varit kul att kika vilka datum man ska boka in för hockeykvällar.
Och ett lag fattas i din lista, det är 12 lag och MIF är med två gånger (ska dom visas i 8 matcher? =)). Eller Malmö kanske lirar SSK's matcher också... Snacka om att spara in på lönerna! =)
Var hittar man det schemat? På C+'s hemsida står det som vanligt "MATCH EJ FASTSTÄLLD". Hade varit kul att kika vilka datum man ska boka in för hockeykvällar.
Och ett lag fattas i din lista, det är 12 lag och MIF är med två gånger (ska dom visas i 8 matcher? =)). Eller Malmö kanske lirar SSK's matcher också... Snacka om att spara in på lönerna! =)
Sv: Som vanligt
lizzard:
I september och oktober är det där va? Sändningsschemat för november är väl inte ute?
I september och oktober är det där va? Sändningsschemat för november är väl inte ute?
Som vanligt
Schemat för matcher som visas på canal+ och säsongskortet har kommit ut nu, dom visar en match med luleå under oktober den 14/10 mot Djurgården... och den går för dom som köpt säsongskort.
Gör en lista över vilka lag som visas i November och hur många gånger...
Mora 2 gånger
Luleå 1 gång
Brynäs 3 gånger
Modo 7 gånger
Malmö 4 gånger
Färjestad 5 gånger
Frölunda 6 gånger
Timrå 2 gånger
Djurgården 6 gånger
Malmö 4 gånger
Hv 71 5 gånger
Linköping 1 gång
Gör en lista över vilka lag som visas i November och hur många gånger...
Mora 2 gånger
Luleå 1 gång
Brynäs 3 gånger
Modo 7 gånger
Malmö 4 gånger
Färjestad 5 gånger
Frölunda 6 gånger
Timrå 2 gånger
Djurgården 6 gånger
Malmö 4 gånger
Hv 71 5 gånger
Linköping 1 gång
Sv: vem blir 1:a målvakt ?
Portello: Älsklingarna har förlorat med 7-1 mot Kärpät två försäsonger i rad, så jag får inte panik om de gör det i år också.
Sv: vem blir 1:a målvakt ?
Lövva: Kan bara hoppas att traditionen är stark och att vi som vanligt går till slutspel.
Tycker årets lag ser väldigt intressant ut, många unga spelare tex JJ,Fabbe,Fransson,Koch blandat med veteraner (Åkerström,Bulan bla)
Blir väldigt kul att få dom på is på tisdag, men det kommer nog att bli väldigt svårt mpot Kärpät. som vanligt har dom finska lagen varit på is betydligt längre än de svenska. Tydligen blir matchen mot Luleå Kärpäts fjärde träningsmach för säsongen. Så allt annat än förlust med några mål tycker jag är godkännt.
Tycker årets lag ser väldigt intressant ut, många unga spelare tex JJ,Fabbe,Fransson,Koch blandat med veteraner (Åkerström,Bulan bla)
Blir väldigt kul att få dom på is på tisdag, men det kommer nog att bli väldigt svårt mpot Kärpät. som vanligt har dom finska lagen varit på is betydligt längre än de svenska. Tydligen blir matchen mot Luleå Kärpäts fjärde träningsmach för säsongen. Så allt annat än förlust med några mål tycker jag är godkännt.
Sv: Första isträningen.
Paddan:
Haha, det är rätt ha den positiva känslan. Om jag ska vara ärlig så tror jag att Modos positiva känsla inför den säsong som kommer (ifall Foppa nu, som jag är rätt övertygad om kommer att skriva på) är motståndarnas största hopp. Vi kan bara hoppas på att de övriga 20 spelarna i Modo tänker " det här fixar Foppa och Salo". Lite grann så var det väl senaste vintern fast det var B-spelare ( i jämförelse med Foppa) som Svarten, Salle och Hasse J som kom in i laget.
Ifall det blir strejk (jaja, lockout då), men det har jag iofs aldrig trott på, ingen vinner på en sådan, alltså blir det ingen sådan, så räcker nog inte ens er positiva känsla för att rädda oss andra är jag rädd.
Haha, det är rätt ha den positiva känslan. Om jag ska vara ärlig så tror jag att Modos positiva känsla inför den säsong som kommer (ifall Foppa nu, som jag är rätt övertygad om kommer att skriva på) är motståndarnas största hopp. Vi kan bara hoppas på att de övriga 20 spelarna i Modo tänker " det här fixar Foppa och Salo". Lite grann så var det väl senaste vintern fast det var B-spelare ( i jämförelse med Foppa) som Svarten, Salle och Hasse J som kom in i laget.
Ifall det blir strejk (jaja, lockout då), men det har jag iofs aldrig trott på, ingen vinner på en sådan, alltså blir det ingen sådan, så räcker nog inte ens er positiva känsla för att rädda oss andra är jag rädd.
Sv: Första isträningen.
Knepigt nog verkar jag bete mig precis som Geoff i tv-serien Coupling som fick tipset att tänka sig alla människor nakna för att inte bli nervös inför en anställningsintervju. Till slut blev det för mycket: "I can´t stop the nakedness!"
För min del verkar det vara: "Jag kan inte stänga av den där positiva känslan!"
För min del verkar det vara: "Jag kan inte stänga av den där positiva känslan!"
Sv: Första isträningen.
Albert Hall: Äh, det behöver de ju inte skriva. Självklart vet alla redan att alla lag kommer att vara oerhört mycket sämre än MoDo, det är en instinkt som är nedärvd och som tar sig massa knepiga uttryck som funderingar om hur stackars MoDo skall kunna överleva elitserien utan femtitolv NHL-proffs för just nu har de ju i princip bara Tommy Salo kontrakterad...
Nej, jag märker själv hur påverkad jag blir av någon form av positivism när jag tittat på de första isträningarna. Någonstans inne i oss allihop finns knepigt nog en dröm om ett SM-guld och den drömmen får väldigt mycket näring precis runt de första isträningarna och den första träningsmatchen. Då är man oslagbar och ingenting kan stoppa en. Trevligt nog verkar det också bli så i år för MoDo även under säsongen...
Nej, jag märker själv hur påverkad jag blir av någon form av positivism när jag tittat på de första isträningarna. Någonstans inne i oss allihop finns knepigt nog en dröm om ett SM-guld och den drömmen får väldigt mycket näring precis runt de första isträningarna och den första träningsmatchen. Då är man oslagbar och ingenting kan stoppa en. Trevligt nog verkar det också bli så i år för MoDo även under säsongen...
Sv: Första isträningen.
Paddan:
Helt klart. Men egentligen, vafan ska folk då egentligen skriva?
"Jag var besviken på allt. Nyförvärven imponerade inte alls som jag trodde att dom skulle göra. Junnisarrna var allt för veka. Gammelugglorna var totalt ointresserade. Det här blir nedflyttning. Troligen är vi för dåliga för att ens få spela någon kvalserie."
(Observera att ovanstående inte gäller lulehockeys första vecka på is. Av den att dömma kommer vi säklart att ta SM-guld.)
Helt klart. Men egentligen, vafan ska folk då egentligen skriva?
"Jag var besviken på allt. Nyförvärven imponerade inte alls som jag trodde att dom skulle göra. Junnisarrna var allt för veka. Gammelugglorna var totalt ointresserade. Det här blir nedflyttning. Troligen är vi för dåliga för att ens få spela någon kvalserie."
(Observera att ovanstående inte gäller lulehockeys första vecka på is. Av den att dömma kommer vi säklart att ta SM-guld.)
Sv: Första isträningen.
Albert Hall: Hehehe, så du menar att man alltså inte kan se redan på första isträningen ifall laget skall ta SM-guld eller inte? Och jag som tydligen levt i den villfarelsen i alldeles för många år. Vilken himla tur att du upplyste mig om en sån sak.
Det vore intressant att läsa en rapport från en isträning (inkluderande min egen) som inte innehåller fraser i stil med: "Grabbarna ser riktigt tända ut och verkar ha längtat länge efter att få gå på is. Alla nyförvärven ser oerhört intressanta ut och alla juniorer och de spelare som var skadade under fjolåret verkar otroligt laddade. Vi kommer att bli riktigt jobbiga att möta för motståndarna under den kommande säsongen."
Det vore intressant att läsa en rapport från en isträning (inkluderande min egen) som inte innehåller fraser i stil med: "Grabbarna ser riktigt tända ut och verkar ha längtat länge efter att få gå på is. Alla nyförvärven ser oerhört intressanta ut och alla juniorer och de spelare som var skadade under fjolåret verkar otroligt laddade. Vi kommer att bli riktigt jobbiga att möta för motståndarna under den kommande säsongen."
Sv: Första isträningen.
Portello:
Om jag får gissa så kommer Antila att visa sig vara förstemålvakten i LHF. Jag tror på Gusten i längden men jag tycker att han varit lite för mycket upp-och-ner hittills i sin karriär. Det vill säga blandat toppmatcher med bottennapp. Såna målvakter gillar ju inte jag... Fast jämnhet brukar ju komma med åren och Gusten har absolut framtiden framför sig. Om han bara kan kapa lite från bottnarna så kommer han att bli riktigt, riktigt bra. Fast ärligt talat så är jag lite, lite orolig för målvaktssidan i lulehockey. Men det var jag iofs även när Hento skulle ta över.
I övrigt har jag ägnat kvällen åt att surfa runt på diverse officiella och mindre officiella hemsidor och nästintill skrattat mig harmynt åt alla tvärsäkra uttalanden om alla lag efter EN endaste träning! Det är väl fan att klart att alla är sugna och på hugget när den första isträningen för säsongen äger rum! Allt annat vore ju tjänstefel. Fast i regel brukar ändå dom som har mest att bevisa, dvs nyförvärv och ungtuppar imponera mest i första veckan och över huvud taget på försäsongen. Nej, när den verkliga vardagslunken med fyra träningar och tre matcher i veckan kommer igång så kommer agnarna att skilja sig från vettet. (Eller var det vetet?) Kom igen när ni kollat in en vardagsträning i slutet av februari och berätta då vem som är het eller ohet. Det är då som slutspelet (eller kvalserien) börjar, snart.
Om jag får gissa så kommer Antila att visa sig vara förstemålvakten i LHF. Jag tror på Gusten i längden men jag tycker att han varit lite för mycket upp-och-ner hittills i sin karriär. Det vill säga blandat toppmatcher med bottennapp. Såna målvakter gillar ju inte jag... Fast jämnhet brukar ju komma med åren och Gusten har absolut framtiden framför sig. Om han bara kan kapa lite från bottnarna så kommer han att bli riktigt, riktigt bra. Fast ärligt talat så är jag lite, lite orolig för målvaktssidan i lulehockey. Men det var jag iofs även när Hento skulle ta över.
I övrigt har jag ägnat kvällen åt att surfa runt på diverse officiella och mindre officiella hemsidor och nästintill skrattat mig harmynt åt alla tvärsäkra uttalanden om alla lag efter EN endaste träning! Det är väl fan att klart att alla är sugna och på hugget när den första isträningen för säsongen äger rum! Allt annat vore ju tjänstefel. Fast i regel brukar ändå dom som har mest att bevisa, dvs nyförvärv och ungtuppar imponera mest i första veckan och över huvud taget på försäsongen. Nej, när den verkliga vardagslunken med fyra träningar och tre matcher i veckan kommer igång så kommer agnarna att skilja sig från vettet. (Eller var det vetet?) Kom igen när ni kollat in en vardagsträning i slutet av februari och berätta då vem som är het eller ohet. Det är då som slutspelet (eller kvalserien) börjar, snart.
Sv: vem blir 1:a målvakt ?
Portello: Risken kan ju bli att Luleås första målvakt blir de 8 backarna...om de två målvakterna mot förmodan skulle floppa. Men man bör väl konstatera är att målvaktsspelet känns som enda frågetecknet just nu. Men av tradition så brukar det ju lösa sig.
Sv: vem blir 1:a målvakt ?
himmler:
Luleå har ingen uttalad förstemålvakt.Skulle tro att dom får slåss om platsen på lika villkor.
För att svara på frågan: Har sett Antila på träning.
Men det är totalt omöjligt att bedömma hur bra han är på en träning.
Luleå har ingen uttalad förstemålvakt.Skulle tro att dom får slåss om platsen på lika villkor.
För att svara på frågan: Har sett Antila på träning.
Men det är totalt omöjligt att bedömma hur bra han är på en träning.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Portello: Brr, ryser. Ingen smak varken för klubbar eller benskydd. Tur att vi slapp honom. ;-)
Sv: Bätte bemötande!
Albert Hall: Äsch vad är det för dumheter jag läser om?
Sluta upp med eran övertrevlighet, näe näe det går baske mig inte för sig Jag lämnar in en PROTEST till Hockeyligan. Alla vägar bär till Lule kanske lite smått är en överdrift men fan vet om det inte ligger nåt i det?
Jag menar jag åkte ju t.o.m. upp och såg sista matchen i grundserien för att pimpla pilsner och surra om ditt och datt med likasinnade fulingar...fölåt lulingar!!!
Men ni var ofin nog att sabotera min statistik ifjol. 0p på två matcher och mindre smickrande 6-4 i lulefavör...usch usch
Nu jävlar ska ordningen återställas som den var säsongen innan då man hade 3 raka i bagaget uppe i COOP.
Men nu tillbaks till sedligheten. Ska ni UPPHÖRA med eran oförskämt TREVLIGA attityd vill jag att LuleåFans betalar mig för bussen t/r till Norbotten och hem.
Säg att du skämtar :)
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Sluta upp med eran övertrevlighet, näe näe det går baske mig inte för sig Jag lämnar in en PROTEST till Hockeyligan. Alla vägar bär till Lule kanske lite smått är en överdrift men fan vet om det inte ligger nåt i det?
Jag menar jag åkte ju t.o.m. upp och såg sista matchen i grundserien för att pimpla pilsner och surra om ditt och datt med likasinnade fulingar...fölåt lulingar!!!
Men ni var ofin nog att sabotera min statistik ifjol. 0p på två matcher och mindre smickrande 6-4 i lulefavör...usch usch
Nu jävlar ska ordningen återställas som den var säsongen innan då man hade 3 raka i bagaget uppe i COOP.
Men nu tillbaks till sedligheten. Ska ni UPPHÖRA med eran oförskämt TREVLIGA attityd vill jag att LuleåFans betalar mig för bussen t/r till Norbotten och hem.
Säg att du skämtar :)
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Paddan: Eller så är det som en skrev i FBK:s officiella forum, han vill blända motståndana.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Portello: Ojdå, tydligen någon som vill synas även för flygtrafiken i Skåne.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
nappen: Om du kollar in mitt länktips så får du blandannat se en som bytt från vita till gula benskydd....
Sv: Första isträningen.
Portello: Enligt uppgifterna på EliteProspects är han 190/93. Det slår bara Erik Lindberg med 193/94 och Savalahti-Nagander med 194/97.
Dock är jag större än alla de tre småpojkarna. ;-)
Dock är jag större än alla de tre småpojkarna. ;-)
Sv: Första isträningen.
Albert Hall: Usch vilket sug jag har efter hockey nu. Dels för att det är så fruktansvärt kvavt. Man vill ju helst krypa ur skinnet.
Skulle inte vara helt fel att gå in i en sval och skön ishall.
Längtar till tisdag, ska bli kul och se hur Micke och Jesse formar laget.
Ska bli intressant att se hur Erik Lindberg klarar sig mot Kärpät.
Undra hur dom gör med målvaktsposten? själv hoppas jag på att Antila.
Och på tal om Antila, fy vad stor den killen är. Tror han är störst i hela laget.
Skulle inte vara helt fel att gå in i en sval och skön ishall.
Längtar till tisdag, ska bli kul och se hur Micke och Jesse formar laget.
Ska bli intressant att se hur Erik Lindberg klarar sig mot Kärpät.
Undra hur dom gör med målvaktsposten? själv hoppas jag på att Antila.
Och på tal om Antila, fy vad stor den killen är. Tror han är störst i hela laget.
Sv: Bätte bemötande!
Swordster: Jepp, 27 ska han nog ha, var iaf det numret de presenterade honom som...
« Föregående · 405661 · Nästa »