« Föregående · 380542 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: Om tabellen på officiella redan är uppdaterad så betyder det bara att Jocke också följt matchen via datorn. Det tar längre tid i samband med hemmamatcherna eftersom det dröjer ett tag innan han kan gå hem och fixa det.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: japp, den gröna med BOXER på bakluckan.
Kanske vi kan göra så att när det är match mot Teglet borta så sabbar du bilen, för dit kan jag ju ta pendeln så då får jag både se matchen och hjälpa till att hämta in poäng till LHF?
Kanske vi kan göra så att när det är match mot Teglet borta så sabbar du bilen, för dit kan jag ju ta pendeln så då får jag både se matchen och hjälpa till att hämta in poäng till LHF?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Underdog: Bra, Underdog. Såskarelåta. Du uttrycker det så bra, så jag hoppas du får chansen att upprepa det fyra gånger till. Efter de femtio matcherna.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Underdog: Tack för grattiset.
Lulingar: Hemska tanke om vi förlorat ikväll. Alla andra konkurenter om slutspelsplatsen vann ju sina matcher..
Lulingar: Hemska tanke om vi förlorat ikväll. Alla andra konkurenter om slutspelsplatsen vann ju sina matcher..
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Nedrehalvantabellen?
1. MooDoo -19 56
2. Lulehockey -15 54
3. Pölsan -19 54
4. teglet -31 48
5. Soppan -35 47
6. Korven -27 44
Korven torskade, vi tappade en pinne, de övriga tog tre! Tro det eller ej, men tabellen på Officiella förstasidan är redan uppdaterad!
1. MooDoo -19 56
2. Lulehockey -15 54
3. Pölsan -19 54
4. teglet -31 48
5. Soppan -35 47
6. Korven -27 44
Korven torskade, vi tappade en pinne, de övriga tog tre! Tro det eller ej, men tabellen på Officiella förstasidan är redan uppdaterad!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
nappen: Det är bra att du tagit över "Dont look back in anger-metoden". För mig funkar den ju inte längre.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Var det när Älsklingarna vann med 4-1? Själv åkte jag mellan Umäää och Luleå under matchen och lyssnade på sprotradion. Efter det tänkte jag att jag nog måste se till att alltid resa mellan Umäää och Luleå under bortamatcherna.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Vet allvarligt inte om jag ska skratta eller gråta.
Hörde iofs bara sista perioden och på det får man väl vara glad att vi tog 1 poäng.
Ironiskt att Kapus fick avgöra...
Jaja. Ni behövde väl poängen bättre, det speglade kanske matchen, vad vet jag.
Tror banne mig inte vi vunnit några straffar denna säsong.
Vad ska man säga. grattis kanske?
Hörde iofs bara sista perioden och på det får man väl vara glad att vi tog 1 poäng.
Ironiskt att Kapus fick avgöra...
Jaja. Ni behövde väl poängen bättre, det speglade kanske matchen, vad vet jag.
Tror banne mig inte vi vunnit några straffar denna säsong.
Vad ska man säga. grattis kanske?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: Nog för att det fint sagt, men inte behövde du väl stamma fram det x 3?
Du, LL, om det krävs måste LHF sponsra dina verkstadsbesök. De verkar ju helt avgörande för en lycklig utgång. Talar vi om den gröna bilen med boxer bak? ...*i fall jag måste slita av några kablar till någon dosa under huven inför någon känslig bortamatch;)*...
Du, LL, om det krävs måste LHF sponsra dina verkstadsbesök. De verkar ju helt avgörande för en lycklig utgång. Talar vi om den gröna bilen med boxer bak? ...*i fall jag måste slita av några kablar till någon dosa under huven inför någon känslig bortamatch;)*...
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: Bara lite man längtar tills den 12e nu!
"Dont look back in anger"-metoden. 2 spelare, 2 vunna!
"Dont look back in anger"-metoden. 2 spelare, 2 vunna!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
ÄLSKLINGS-HENTO! Där tog du två bortapinnar till den vackraste av föreningar!
-n vad kul att Kapus fick måla! Nu blir han ännu bättre, även om han redan idag verkar ha lyft rejält från tidigare.
Inte tusan är det här ett gäng som skall behöva fightas runt strecket med pölsor och korvar? Vi är j-a mycket bättre än så!
-n vad kul att Kapus fick måla! Nu blir han ännu bättre, även om han redan idag verkar ha lyft rejält från tidigare.
Inte tusan är det här ett gäng som skall behöva fightas runt strecket med pölsor och korvar? Vi är j-a mycket bättre än så!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: ...och så jävla skönt att just Kapus fick sätta den avgörande pucken på Pingen av alla lag! Hoppas att det här betyder att han kan lyfta sig ett par snäpp nu - för en bra spelare är han. Det gäller väl bara att få fram det.
Förra året skulle vi åka till Jönköping, och då pajade startmotorn på bilen. Resultat? Luleå vann då för första gången sedan -96 (eller var det -95?) där nere. I dag vågade vi inte åka för att bilen uppförde sig underligt på grund av kylan - och äntligen blev det en (i alla fall halv) seger eftrer en miljon bortamatcher utan poäng. Det verkar som om det är bra att få bilhaverier i samband med LHF-match. Synd bara att det blir så jävla dyrt att lämna in bilen på verkstad varje gång det är bortamatch :-)
Förra året skulle vi åka till Jönköping, och då pajade startmotorn på bilen. Resultat? Luleå vann då för första gången sedan -96 (eller var det -95?) där nere. I dag vågade vi inte åka för att bilen uppförde sig underligt på grund av kylan - och äntligen blev det en (i alla fall halv) seger eftrer en miljon bortamatcher utan poäng. Det verkar som om det är bra att få bilhaverier i samband med LHF-match. Synd bara att det blir så jävla dyrt att lämna in bilen på verkstad varje gång det är bortamatch :-)
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
ÄLSKLINGS-HENTO! Där tog du två bortapinnar till den vackraste av föreningar!
-n vad kul att Kapus fick måla! Nu blir han ännu bättre, även om han redan idag verkar ha lyft rejält från tidigare.
Inte tusan är det här ett gäng som skall behöva fightas runt strecket med pölsor och korvar? Vi är j-a mycket bättre än så!
-n vad kul att Kapus fick måla! Nu blir han ännu bättre, även om han redan idag verkar ha lyft rejält från tidigare.
Inte tusan är det här ett gäng som skall behöva fightas runt strecket med pölsor och korvar? Vi är j-a mycket bättre än så!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
ÄLSKLINGS-HENTO! Där tog du två bortapinnar till den vackraste av föreningar!
-n vad kul att Kapus fick måla! Nu blir han ännu bättre, även om han redan idag verkar ha lyft rejält från tidigare.
Inte tusan är det här ett gäng som skall behöva fightas runt strecket med pölsor och korvar? Vi är j-a mycket bättre än så!
-n vad kul att Kapus fick måla! Nu blir han ännu bättre, även om han redan idag verkar ha lyft rejält från tidigare.
Inte tusan är det här ett gäng som skall behöva fightas runt strecket med pölsor och korvar? Vi är j-a mycket bättre än så!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Härligt med en tvåa ivarjefall.Men ändå surt att det inte blev en trea eftersom vi var i ledningen så länge.
Nu är det bara att smiska till Brynäs på Lördag.
Nu är det bara att smiska till Brynäs på Lördag.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Nu känns det inte så jäkla tungt alls att det blev en kvittering innan slutet. Oj, SÅ JÄVLA SKÖNT!
Fast alla förståsigpåare har ju sagt att vi inte kan vinna på bortaplan så det här har väl inte hänt?
Fast alla förståsigpåare har ju sagt att vi inte kan vinna på bortaplan så det här har väl inte hänt?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Härligt 2 poäng iaf.. Men känns lite surt ändå förlora en poäng i slutet av matchen
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: Nästa finne missar för pingen. Vem nu för lule? Fransson!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Jag vill att Frallan ska få lägga en nu. Kom igen Jesse och micke, in med Frallan!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: helvettte. Kapus fick försöka men icke. . ..
men hento tog nästa.
Nu är det Rönken?
men hento tog nästa.
Nu är det Rönken?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Linus missade.
Våran tilltänkte, Tarvainen, som LHC norpade eftersom de alltid jagar sånt andra scoutat tappade pucken.
kapus missade.
Hento måste ta den här. Ta den nu, ta den! Yes.
Suddenstraffar... Hjälp!
Våran tilltänkte, Tarvainen, som LHC norpade eftersom de alltid jagar sånt andra scoutat tappade pucken.
kapus missade.
Hento måste ta den här. Ta den nu, ta den! Yes.
Suddenstraffar... Hjälp!
« Föregående · 380542 · Nästa »