Luleå HF

115328 inlägg · 886 ämnen

Appropå ingenting

« · 1981226 Till forumet


Appropå ingenting
Som Timråit som av nyfikenhet följer våra föredetta spelare som av olika anledningar lämnar så hamnar man på diverse olika forum. Detta forum måste jag tyvärr säga är det tråkigaste jag någonsin läst överhuvudtaget, noll prat om det egna laget, inga funderingar om egna spelare eller vad som händer i föreningen.

Apan hit och apan dit, allt handlar om apan.. rätt tröttsamt att läsa om, rätt pinsamt faktiskt.

I Timrås forum finns det diskussioner, högt och lågt, många även där rätt många tröttsamma om jag skall vara ärlig, men ändå oftast mest fokus på sitt eget lag och sina egna spelare.

www.luleahockeyforum.com/ är det inte mycket aktivitet på heller, var pratar Luleås fans?

Sen kan jag förstå att det finns mer att prata runt om det finns info, här finns Mittmedia på plats och bevakar varje träning, det ger info och saker att prata om.
NSD/Kuriren har i bästa fall något random inlägg i veckan, uppmärksamheten är som natt och dag.

Nu pratade jag om Timrå, men det är samma sak med MoDo och andra lag som Mittmedia bevakar, bevakningen eller uppmärksamheten runt Luleå är otroligt tråkig utifrån en supporters synvinkel, både i media och i de forum jag känner till.
Kommentera

« · 1981226