Luleå HF

SHL · 119000 inlägg · 891 ämnen

Busen Sjögren förlänger med TIK

Busen Sjögren förlänger med TIK
Idag har Christian Sjögren tecknat nytt 1-årskontrakt med Timrå IK. - "Jag trivs bra i Timrå och det är ett härligt gäng att lira med säger Sjögren till timraik.nu".

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Busen Sjögren förlänger med TIK
ernie eagle: Och? :)

Portello: Tänkte bara jäklas lite med er lulingar. Jag hoppas du förstod det? Det är roligt att retas...*asg*

Vad jag förstått så är inte Sjögren helt grön i Norrbotten - eller har jag fel?

ernie eagle: Varför skulle vi ha något emot att han förlänger med Timrå?

ernie eagle: nja, vad jag vet anses inte Sjögren som annorlunda än i stort sett vilken motståndare som helst. Jag tror att de flesta är rätt likgiltiga inför hans kontraktsskrivande med TIK. Någon särskilt bra spelare är han inte så var han håller till är nog rätt så egalt så länge han inte hamnar i Luleå.

Albert Hall: Inte vet jag. Men jag tänkte bara ironisera på det som hände med "Bulan" och ni även tvingas tampas med honom nästa säsong.

Det vet väl du Abbe att jag inte har nåt emot Lule. Jag vill ju bara gnabbas lite men ni har ju redan tagit udden av min lustighet så glöm vad jag skrivit. Retuschera denna tråd.

ernie eagle: är, låt tråden vara kvar så kan vi fråga dig vad du tror om semifinalen mot VF i stället. Jag tror personligen att VF blir för starka för TIK.

Hmm...har Sjögren någon slags åkomma som skulle göra honom grön just i Norrbotten eller handlar det om samma fenomen som gjorde att Fantomens trikåer blev blåfärgade i Sverige istället för lila? Någon form av problem med pressen och tryck och allt vad det nu var.

Nej, tacka vet jag gnuttarna...

LL: Tyvärr tror jag det oxå. VF vinner med 4-0 i matcher möjligen 4-1!!!

Vår sagosäsong är snart till ända....*snyft*

Istället blir det sommarlov och - silly season! Där ni lulingar redan har ett försprång!

P.S. Det ryktas även om att Styf ska teckna nytt 3-årskontrakt D.S.

ernie eagle: Jag kommer i alla fall att hålla tummarna för Timrå i semifinalen.

« · 238974