rullis:
Dåliga förlorare är aldrig roliga att läsa, dåliga vinnare är hemska att behöva läsa. De är värsta sorten.
Albert Hall:
Hmm. Hon ville inte att folk skulle se hur hennes son ser ut utan hjälm?
Portello:
Hans mamma, kanske? Här såg vi ju bevis på vad konstiga saker folk gör ibland när Wildes mamma köpte alla idolbilder med honom på...
Albert Hall:
Ja, men när man inte förstår saker själv kan man behöva lite hjälp. Bara för att du har deklarerat i typ sexti år...
Albert Hall:
Nog för att jag inte riktigt vet hur deklarationen och däckbyte helt plötsligt blev synonymt, men jag vill ändå tala om att jag faktiskt kan byta däck själv.
Portello:
Hur kan man byta till sommardäck när det är flera dagar kvar av april och man bor i Norrland?
Portello: Åfan, där ser man. Tja, det känns iofs väldigt långt när man busspendlar till Umeå så det kanske skett någon sådan flytt utan att det väckt några större rubriker i riksmedia.
Han som idag bedömde min lektion i engelska skulle imorgon bege sig till Jokkmokk, en riktig Romresa tydligen, en halv dag på tåg och buss bara för att ta sig från Umeå till Jokkmokk.
Funderar på att ha den som finklädsel, det passar den väl bra som?
Här i norr har vi också kring +10 och sol, men det är sannerligen inte nå varmt här om solen går i moln.Usch.
Motorsport är väl inget som intresserar mig nämnvärt, i F1 är det väl bara starten som är kul att se på enligt mig.