Luleå HF

SHL · 117887 inlägg · 891 ämnen

Fagemo...

Sv: Fagemo...
arnetiberg: kn d nt g fn i at skr så mkt frkrtngr! Dt=så jbgt t lsa vd d skr, ..tobe..

Kan dock inte hålla med om att Skuggan ser långsammare ut, jag tycker snarare det är tvärtom även om just farten aldrig varit hans starkaste kort.

Albert Hall: Jag hoppas du gav lite pengar till tifopengarinsamlarna då. De var inte åt vårat håll, tyvärr. Annars tror jag att just de som sitter runt omkring mig skulle ha svårt att neka dem några kronor : )

Fast kanske lika bra att de inte var till oss, då är ju den delen av läktaren helt "sparad" och därmed borde chansen öka att få in riktigt mycket till Vi-hjärta-Fagemo-insamlingen. Det tifot kommer att göra succé, absolut.

..fagemo..=så här lgt en höjd,..nilsson..därem får ju svår o svår med temp för varje år.fortf=han dock en tillg med sina passn,kanske minsk dock speltid ngt i år.

Lulekickan: Mmmm så är det ju. Gammelskuggan finns alltid där. Men trots allt så klarade vi ju oss hyggligt utan honom ett par säsonger. Resultatmässigt i alla fall.
Däremot fick ju vi inte njuta av konstverken, som 2-0 passningen och 3-0 målet mot Brynäs.

Idag såg jag grabbar och tjejer som gick runt och samlade in pengar till tifo. Då fick jag en idé!
Vi i Vi-hjärta-Fagemo klubben borde ha en insamling för ett extra Fagemo tifo! :-)

Albert Hall: Gammelskuggan är ju alltid bra, därför måste han spela rent exceptionellt övermänskligt bra för att man skall reagera desto mer över det. Han liksom bara finns där och det har blivit så naturligt att han är bra att man sällan nämner det. Man helt enkelt räknar med att han alltid skall fortsätta så i all tid och evighet. Vad göra när gammelskuggan blir för gammal? Kommer det någonsin att komma fram någon spelare med hans förmåga att läsa spelet och slå de där passningarna som Linus inte trodde fanns?

Lövva: Håller med, Skuggan har varit rent ruskigt bra dom senaste matcherna!

Fagemo är en typisk målskytt. Han får helt enkelt chansen, vetefan hur, men han får den och tar den.
Jämför med tex Ledin som jobbar och sliter betydligt hårdare men han har ju aldrig ens nån halvchans, nästan.

Cluben LHC: Fagemo i all ära men Skuggan tror jag är några grader hetare! Fan vad kung han är alltså!

Fagemo...
Fy, jag sa det förut alltså, men han är i en sådan otrolig form att det nästan inte är sant. Han är hetare än bränt bröd.

« · 129935