Luleå HF

SHL · 117720 inlägg · 890 ämnen

Godnatt Bush

Sv: Godnatt Bush
Paddan: Ytterligare några föreläsare klara.

Tommy Salo, med ämnet "Långskott - Ett hot mot hockeyn".

Skuggan Nilsson, med ämnet "Snabb och skottstark - Ett måste i dagens hockey.

Ett par medlemmar ur White Lions med ämnet "Därför har Sverige världens bästa domarkår".

Albert Hall:
Nu när jag studerar det materialet om föreläsningarna som du skickade så ser jag att den där förre tränaren i AIK Fotboll skulle stå som föreläsare tillsammans med Jonte.

Dessutom så har jag tagit mig friheten att boka in en föreläsning.
Frallan och Snygg-B kommer att samtala kring ämnet "Så förändrade modemcyklingen min hockeysatsning"

Lulekickan:
Har gjort så gott det varit möjligt under den här tiden. Hade i och för sig också kunnat sitta och diskutera med mig själv här i gästboken på nätterna när ingen av de andra behagade dyka upp, men det kändes lite väl konstigt.

Ajdå, så kollektionsnamnet var redan upptaget. Nåväl, jag gjorde ju ett ärligt försök i varje fall!

Albert Hall:
Wow, nu blir jag riktigt impregnerad, den där föreläsningsserien måste ju bara bli en succé.
Finns det biljetter kvar eller är allt slutsålt?
Skulle annars vilja teckna mig för biljetter till de där tre föreläsningarna.

Lulekickan: Nog har vi vunnit matcher när jag haft den. Men jag kan glädja dig med att jag inte vet var jag har(för)lagt den...

Portello: Jag menade förstås allt annat än LHF-förluster. LHF-förluster är alltid ditt fel om du har sett matchen : P Laziotröjan får du aldrig mer ha, jag tror inte att LHF har vunnit en enda match när du har haft den. Och varför ha sparkbollströja på hockey? Sånt är det väl bara gårdare som pysslar med.

Lulekickan: Men så bra att det är det. Då kan jag ju ha Laziotröjan på hockeyn hur mycket jag vill :P

Portello: Allt är väl Paddeländets fel eller har jag missat något? MooDooistiska böjelser har en negativ inverkan på omvärlden.