Luleå HF

SHL · 117727 inlägg · 890 ämnen

lule är bra nu.....

Sv: lule är bra nu.....
Chief: Jag har sett ganska många Zoogin-lopp i verkligheten men det mest minnesvärda är nog när han vann Jubileumspokalen på Solvalla 1998 med ungefär 30 meter och Åke Svanstedt gjorde segergest redan 100 meter före mål.

Portello: Hade faktiskt bestämt mig för att vara stark idag och motstå HS. Det hela rasade pga SR:s undermåliga rapportering från Kempis. Då blev jag ju som tvungen för att få veta vad som hände, och sedan har jag inte kunnat slita mig.

Men men, i morgon är en annan dag, som Christer Björkman brukar säga.

Chief: Säga och säga? Sjunga snarare va??
En dag utan HS?? Är du helt från vettet? Hur skulle det gå?

Portello: Snart är du ikapp Albert Hall i antal inlägg på den här GB:n, bara lite drygt 100 kvar.

Zoogin: Det tror jag faktiskt jag minns (såg det dock inte i verkligheten). Men han hade ju all anledning att var lite kaxig den gode Åke. Zoogin hade väl en egen fanclub, om jag inte missminner mig, som följde med med banderoller och hela kittet?

Portello: Så petig du var då, men sjöng då'rå. Demain il y a un autre jour, om vi ska vara lite internationella.

Ja, hur det skulle gå vet jag fortfarande inte....

Chief: Jo, det stämmer.

Jag tänkte faktiskt gå och lägga mig tidigt ikväll men nu är klockan lik förbaskat över 2 på natten. HS är tydligen beroendeframkallande.

Zoogin: Fanns en låt med Farbror Blå tror jag dóm hette. "Du är min drog" Lovsång till HS?

Chief: Japp, jag är petig ;)

Zoogin:HS är helt klart beroendeframkallande.

Portello: Ska ha det i åtanke i fortsättningen när jag frestas att handskas ovarsamt med fakta.

Har just insett att det bästa sättet för mig att komma i tid imorgonbitti är att helt enkelt undvika att somna. Vem vet, föreläsaren kanske misstar min sömndruckna blick för introvert grubblande?

Portello: Jag har träffat väldans många HS:are som jag inte kände sedan tidigare. Mest tikar, men även MooDooister och någon luling. Åsså Dysso förstås.

Lulekickan: Glöm inte att du träffat Frisco i 10 sekunder också=)

Chief: Trolltyg är min favvo. Faktum är att lizzard för inte så länge fixade den åt mig, så nu finns den i min dator.

Chief: Jag tror till och med att trollet säger "Kolla morsan, en hel tomtearmé" innan han ursinnigt klubbar ner de små flugsvamparna.

Lulekickan: Det var inte igår man såg Trolltyg i tomteskogen.
Man kanske skulle försöka att skaffa den.

Frisco: Alla möten med MooDooister är traumatiska så det är klart jag inte har glömt att jag har träffat dig ; ) Jag går fortfarande i terapi efter mötet med Paddeländet.

Portello: Fråga din storebror, han kan nog hjälpa dig.

Lulekickan:
Hahaha, jo, jag förstår att det var en oerhörd chock att upptäcka att jag var lika patetisk i verkligheten som på HS!

« · 195219