Luleå HF

SHL · 121457 inlägg · 893 ämnen

Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!

Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Sven.Savage: Kan inte förstå det bara , visst var det när att vi tar det i tredje…. Men dom 40 första minuterna… dom skänker vi bort :x.

Även om vi vinner på Lördag så sumpande vi kvarten redan idag,

Sven.Savage: Luleå hemma skall vara ett heltaggat lag som kommer helgalna och checkar fast motståndarna i kortplanket. Men ikväll blev det två skott i första perioden. Skandal. Visst är det annorlunda hockey idag men jag saknar trycket i början som var Luleås DNA. En allt igenom usel insats ikväll. Mitt i allt elände verkar en backkris har tillkommit

Samma zebror som sist....
Sjökvisten & Wedin inga stora förhoppningar om retroaktivt domslut för Luleås del....

BJ#21: Fokusera mindre på domarna och ni vinner nog relativt enkelt.

Lycka till idag.

Peja: Om vi skulle kunna spela hockey är väl dock en fördel också, Allard MVP förra slutspelet nu en blek kopia dräller med pucken och 1-0 i arslet...
Nåja hade väl inga större förhoppningar att ta back to back men lite bättre spel hade varit kul, nu är det väl mest slut i soppa tanken och sedan så åker vi fast i Örebro:s defensiv så inte mye förhoppning alls....

BJ#21: Skönt att spöa gangster-Öret med en förstafemma av köpte spelare för gangster-pengar, kompletterat av Steen-Sméagol och gnällbältets gnäll-Ören. Ajöss med er!
Uppladdat:

500x0-skarmavbild-2026-03-20-kl-175620.png

BJ#21: Jag var aldrig orolig ;)

Sven.Savage: Den där Noah Steen verkar inte vara riktigt frisk.

Sven.Savage: Skön seger. Nu tar ni renset också av bara farten.

Sven.Savage: Grattis nu tar ni renset av bara farten.

« · 3005850