Huvudstad i Burkina Faso, 442.000 invånare. Landets administrativa centrum. Textil- och läskedrycksindustri. Centrum för afrikansk filmproduktion med en festival för afrikansk film som hållits vartannat år sedan 1969.
Vad sjutton detta har med hockey har jag ingen aning om, men hursomhelst så vill jag i varje fall gratulera gud, Hälge och Chief till tre nya fina poäng mot SSK.
Börjar bli dags att ladda upp för Big Brother, himla spännande, tro vem som kommer att pinka på heltäckningsmattan och i ryggsäcken denna gång?
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
Vad sjutton detta har med hockey har jag ingen aning om, men hursomhelst så vill jag i varje fall gratulera gud, Hälge och Chief till tre nya fina poäng mot SSK.
Börjar bli dags att ladda upp för Big Brother, himla spännande, tro vem som kommer att pinka på heltäckningsmattan och i ryggsäcken denna gång?