Luleå HF

SHL · 118242 inlägg · 891 ämnen
Det finns ingen användare som heter zenblom

Poängen med att vinna

Poängen med att vinna
........kan för vissa vara att man tjänar lite pengar på kuppen. Ser att LHF hos Svenska Spel står i 1,75 gånger pengarna för seger.

Bör väl vara en ganska fin revanschlusta i Luleå efter två uddamålsförluster. Särskilt den senaste förlusten på straffar torde ha varit riktigt smärtsam.

Tror att Luleå blir för svåra för MODO idag och att ni vinner med 4-2. Självfallet hoppas jag dock att jag har fruktansvärt fel och att vi kommer att ta hem segern ännu en gång.

Sv: Poängen med att vinna
Paddan: Hoppas verkligen att Luleå kan ta merparten av poängen den här fighten. Tror att det blir ännu en jämn match.
Tips 3-2 till oss.

Portello: Merparten av poängen säger du, du tror alltså på förlängning även i dagens match?

Tror också på en jämn match, men jag brukar inte vara speciellt bra på tippande så.....

Paddan: Detär ju ingen direkt skräll om det slutar oavgjort, men det lär ju visasig strax efter 21 i kväll.

Portello: Jomenvisst, chansen för LHF-vinst ikväll har väl också växt lavinartat genom Kickans frånvaro. Så nu är det bara för dig att stanna hemma också. ;)

Paddan: Nädu , inte ska jag stanna hemma inte. Slutar jobbet 18.15 och då blir det raka vägen till Coop arena. Kan bli rätt tight om tid eftersom jag måste köra 6 mil .......

Portello: Hmm, jo, låter som att det blir att stressa ordentligt.
Ska bli intressant att se, förlåt höra mellan alla inslag från allt annat viktigare i sprotradion, hur matchen utvecklas. Hoppas på en tät match där Hirsch får briljera i mål och Kim Staal fortsätter att producera poäng.

Får väl önska er lycka till och må det bästa laget vinna.

« · 167746