Luleå HF

SHL · 122147 inlägg · 893 ämnen

Fransson


Fransson
Har precis fått göra mål i JVM. Väldigt kul. Ställningen är 6-0 till Sverige mot Österrike.

Sv: Fransson
Portello: Kul! Fast jag önskar att JVM hade spelats vid en annan tidpunkt. Pga skadehelvetet behöver vi alla spelare här.

Sv: Fransson
Kickan: Ojdå, Frallan gjorde visst två mål.Inte illa.

Sv: Fransson
Portello: Fransson höjde nog sitt draft-värde ytterligare lite genom dagens insats. Att som back avgöra matchen mot Östterike med två mål är inget annat än imponerande.

(Som lulingar är det ju lite onödigt att påpeka att det var 6-0 och 7-0 målet som Johan gjorde, va?)

Sv: Fransson
Albert Hall: Johan Fransson som varit bänkad första halvan av matchen, sätta

Sv: Fransson
tk75: Låter ju klokt att låta en ordenarie ES-back få nöta bänk i halva matchen.

Sv: Fransson
Portello: nä det gör det ej

Sv: Fransson
Idag blev Fransson nominerad till årets Rookie. Grattis Frallan!

Sv: Fransson
Portello: Varför då?? Vad har han för fördel?

Sv: Fransson
Portello: Jag tycker att Frallan dessutom borde bli den som tar hem titeln till sist också, men nomineringen är ju förstås ett första steg på vägen dit.

Gratts Frallan!

Sv: Fransson
...måndagsstavning, trots att det är torsdag.

Grattis ska det stå.

« · 358336
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
16% (9)

Antal röster: 58 st   | Kommentera (0)

Sidan sköts av: Sven.Savage