tjobba: Det var gulligt av dig. Lycka till i retur!
Lycka Till Lule!
355399 · Nästa » Till forumet
Sv: Lycka Till Lule!
NuMo: inte bara jag som spammar isåfall, tänkte passa på att önska norrlandslagen ett stort lycka till,men du kanske inte tycker att det var en fin gest?
Sv: Lycka Till Lule!
tjobba: Om inte, så finns det alltid en ny säsong. (Hmm? ska det bli spam av allt?)
Lycka Till Lule!
Men klarar ni en slutspelsplats? Ni kanske behöver den där Obsut nu va? Ser ju inte så jäkla bra ut.. Ska MIF och SSK knapra in på er?
Good Luck iallafall!
Good Luck iallafall!