Lycka Till Lule!
« Föregående · 355099 Till forumet
Sv: Lycka Till Lule!
tjobba: Om inte, så finns det alltid en ny säsong. (Hmm? ska det bli spam av allt?)
Sv: Lycka Till Lule!
NuMo: inte bara jag som spammar isåfall, tänkte passa på att önska norrlandslagen ett stort lycka till,men du kanske inte tycker att det var en fin gest?
« Föregående · 355099
Good Luck iallafall!