LL: Med Jonte klar, Fransson klar, Hento på ingång ? så kan jag inte se annat än att Renberg är pusselbien som saknas :-)
Inlägg: 1159583
Svarskommentarer
Sv: Renberg, lagbygge och framtid
Jesper Jonsson: Haha, skulle vara det. Men tack och lov kommer det inte inträffa.