Sv: Kvällens match
Salcin: Luleå ser sega ut faktiskt , Sedan så har man tappat flera ggr en gubbe från Frölunda och det är inget man ska göra!
Dom måste täppa till i mittzon bättre , in och grisa och böka och stöka så det stör Frölundas rytm