Sv: Kvällens match
Salcin: Jag tror att spelsystemet börjar sätta sig nu, Då börjar även segrarna komma på borta plan!
Känns som om på bortaplan är det ultra tjeckiskt spel, vattentätt bakåt för att kontra ut motståndarana!