Sv: Kvällens match
Dessutom är vi fortfarande obesegrade på vår bortaturné (matcher där man får minst en poäng är inte förluster, liksom tvåpoängsmatcher inte är vinster utan en oavgjord med bonuspoäng som jag ser det).