Sv: Kvällens match
Albert Hall: Jag kan upplysa att det var flera år sedan det var roligt att vara Brynäsare......

Hur som helst så böjer jag mig ödmjukt inför övermakten, imponerande!

Det blir till att äta huggorm inför Torsdagens prövning.