« Föregående · 104801 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Matchen
crille: Verkar inte finnas något på swehockey i allafall.
men hittade detta nyss, www.jamtlandhockeycup.com/
kanske kan vara något..
//
men hittade detta nyss, www.jamtlandhockeycup.com/
kanske kan vara något..
//
Sv: Burke Henry provspelar för MIF
Redhawk:Men va fan kom igen d e hans första träningsdebut i MIF redhawks d tar två-tre matcher tills han blir van..
Sv: Burke Henry provspelar för MIF
Igår jag var på stadion och tittade på denna nya spelaren och måste säga att han imponerade inte alls på mig trots jag är ingen hockey expert. han var klen ingenting alltså. vissa kan säga att han är ung .ok men 23år och från canada kan spela bättre än så.
våra alla backar är bättre än han. kille är inte snabb,inga hård skott inga tuffa tacklingar . varför vi ska betala för han???!!!
men hoppas jag har fel . efter en tränings pass man kan inte bedöma han. han ändå flög 15timmar så hoppas jag har fel.
ha det bra.
våra alla backar är bättre än han. kille är inte snabb,inga hård skott inga tuffa tacklingar . varför vi ska betala för han???!!!
men hoppas jag har fel . efter en tränings pass man kan inte bedöma han. han ändå flög 15timmar så hoppas jag har fel.
ha det bra.
Sv: Underskattade = Underbart
KentaK:
Wahlberg är en kvalitetsspelare med Elitseriemått, bra tekare, ger alltid järnet, bra defensiv, sämre offensiv.
Frans Nielsen är väl mer en "talang".
Wahlberg är en kvalitetsspelare med Elitseriemått, bra tekare, ger alltid järnet, bra defensiv, sämre offensiv.
Frans Nielsen är väl mer en "talang".
Sv: Underskattade = Underbart
CoolaKoffe:
Mattsson är ingen man lutar ett lag på precis... men visst har han rutin det är sant, men när det går illa så försvinner även Mattsson tyvärr :(
Mattsson är ingen man lutar ett lag på precis... men visst har han rutin det är sant, men när det går illa så försvinner även Mattsson tyvärr :(
Sv: Underskattade = Underbart
The Whale: Ärligt talat, e de inte lite väl övermodigt att kalla iaf Wahlberg och Nielsen för kvalitetsspelare.. redan!???
« Föregående · 104801 · Nästa »
eller mif?
detta är 2 elitserielag som förmodligen gör en värdemätning just nu!
boxplay verkar fungera bra i malmö!
men man ska inte säga för mkt nu för då släpper de säkert in ett
mål!