« Föregående · 123254 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hadelöv vs. Henriksson
lizzard:Ja d va ju självklar d va den enda som gjorde når backarna va värdelösa hoppas vi får tebaxs snart Mangetoft lr Hasselblad
Sv: Hadelöv vs. Henriksson
Om han fortsätter såhär är han given i landslaget om ni skulle ha hft en annan målis så skulle det säkeret bli 5-6 mål i baken han imponerade stort på mig och många andra uppe i Coop arena
Sv: Hadelöv vs. Henriksson
Sorry det blev ingen seger för er ikväll men måste säga Hadelöv var den klart bästa spelaren i Malmö ikväll
Sv: Hadelöv vs. Henriksson
anders:Ja precis ska ru tjura på han han får göra som han vill me d blir hans problem när han blir utkastad
P.S kolla på hockeykväll med fyran 22.30
P.S kolla på hockeykväll med fyran 22.30
Sv: Hadelöv vs. Henriksson
Rasmus89:Det märks att du vill att den här tråden ska bli många inlägg...
Varför skriver man annars lika dant inlägg två gånger?
Varför skriver man annars lika dant inlägg två gånger?
Sv: Nubben tipskungen =)
Jaha MIF Redhawks losade sin fösta match fö säsongen tråkigt men sant.
Men ta d lugnt d e ju 48 omgångar kvar
Men ta d lugnt d e ju 48 omgångar kvar
Sv: Nubben tipskungen =)
Nubben: Visst tar det tid, men att spela med 3 kedjer i några veckor till blir allt för tungt
Sv: Nubben tipskungen =)
ro:
åhhhhh... den tar i stolpen.
Ett perfekt skott egentligen, tar i isen och sen i stolpen.
hmmm härliga kommentatorer
åhhhhh... den tar i stolpen.
Ett perfekt skott egentligen, tar i isen och sen i stolpen.
hmmm härliga kommentatorer
Sv: Nubben tipskungen =)
Thomas: Det tar tid, flera veckor...
Det är mååånga matcher som ska spelas, så de måste få istid innan dess.
Jag tycker att de borde ändra om lite i kedjorna. Nielsen är så pass bra att han helt klart ska få istid rätt ofta redan nu...
Det är mååånga matcher som ska spelas, så de måste få istid innan dess.
Jag tycker att de borde ändra om lite i kedjorna. Nielsen är så pass bra att han helt klart ska få istid rätt ofta redan nu...
Sv: Nubben tipskungen =)
Nubben: klart att de kommer att få spela annars håller det aldrig.
Och så klart tycker jag inte att de ska spela i samma kedja.
kanske blir ändring då Magnetoft kommer tillbaks. Kanske lättare för dom och matcha in dom då.
Och så klart tycker jag inte att de ska spela i samma kedja.
kanske blir ändring då Magnetoft kommer tillbaks. Kanske lättare för dom och matcha in dom då.
Sv: Nubben tipskungen =)
Nielsen - Vas - Valdix
De ska inte spela alla tre på en gång, det håller inte i defensiven.
Tyvärr...
Bäckman och Johansson vet helt klart vad de gör, de vill matcha in de gamla spelarna nu i början, så att de kommer igång. Nielsen och de andra kommer få sina matcher, vänta o se. Det kommer...
De ska inte spela alla tre på en gång, det håller inte i defensiven.
Tyvärr...
Bäckman och Johansson vet helt klart vad de gör, de vill matcha in de gamla spelarna nu i början, så att de kommer igång. Nielsen och de andra kommer få sina matcher, vänta o se. Det kommer...
Sv: vem är den dryga
Mif spelar väl fortfarande bara med 3 kedjer, kanske skulle kasta tha young ones, ja menar 12 skott på 2 perioder e inge vidare.
Sv: Nubben tipskungen =)
CoolaKoffe: Du har så rätt så rätt, men vissta hade det varit skönt med en vändning i 3:e perioden..
eller ? ;)
eller ? ;)
Sv: Nubben tipskungen =)
Nubben:Vem vet kanske kanske inte men en match e inte hela världen vi har ju 48 omgångar till
Sv: Nubben tipskungen =)
Idag är jag lite sent ute... 2-1 står det ju till lulää efter 2 perioder...
Men tipset lyder som så här. 3-3 efter full tid.
Sen talar mycket tyvärr för Lulää.
Men tipset lyder som så här. 3-3 efter full tid.
Sen talar mycket tyvärr för Lulää.
Sv: vem är den dryga
ro: hehe ne, skulle vara bra kul o få veta vem den ansvarige är och skicka ett litet långt mail....
Mkt utvisningar nu i matchen, Mif-spelarna verkar lite snea
Mkt utvisningar nu i matchen, Mif-spelarna verkar lite snea
Sv: vem är den dryga
Daniel Henriksson verkar va på hugget ida fö att luleå har fått många utvisningar
Sv: vem är den dryga
Thomas:
Kan bara hålla med.....
Men Telia är ju inte kända för att tjäna en massa pengar.. :)
Kan bara hålla med.....
Men Telia är ju inte kända för att tjäna en massa pengar.. :)
Sv: vem är den dryga
ro: men allså, om man nu vill ta betalt för en tjänst och vill göra bra reklam för den nu när den är gratis, Så är det knappast bra reklam o ha nollor som pratar? (finns så klart undantag).
Men som telia, lägger säkert ner lite pengar på liveradion allså kan dom då även ställa lite mer krav, om dom vill få + i kassan.
Men som telia, lägger säkert ner lite pengar på liveradion allså kan dom då även ställa lite mer krav, om dom vill få + i kassan.
Sv: vem är den dryga
Stefan: Allså vemfan är det som utser folket som sitter kommenterar?
Var samma skit förra året.
Var samma skit förra året.
Sv: vem är den dryga
Stefan:
Rydmark och Liimatainen accepterar inte domslutet..
Rydmark slår bort pucken från mittzon enlgit kommentatorerna som totalt sågar honom... gör honom till en "pajas"... och kommentatorer ska inte vara partiska.. hmm
Petter Nilsson missar straffen.. försökte lägga den mellan bena på Hadelöv...som enkelt räddade
Rydmark och Liimatainen accepterar inte domslutet..
Rydmark slår bort pucken från mittzon enlgit kommentatorerna som totalt sågar honom... gör honom till en "pajas"... och kommentatorer ska inte vara partiska.. hmm
Petter Nilsson missar straffen.. försökte lägga den mellan bena på Hadelöv...som enkelt räddade
Sv: vem är den dryga
Straff och mål enligt webradion... de verkar inte ha någon koll...
straff är det tydligen dömt iaf
straff är det tydligen dömt iaf
Sv: vem är den dryga
CoolaKoffe: ingen aning, beror på var man bor osv.
sök på radion tills du hittar rätt kanal eller så går du in på deras hemsida och kollar om det står info där
sök på radion tills du hittar rätt kanal eller så går du in på deras hemsida och kollar om det står info där
« Föregående · 123254 · Nästa »