« Föregående · 244455 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: J18 15:30??!!
MrLeth: MODO ville väl inte flytta matchen så Söderberg hade kunnat leka upp dem till vafeterian där Mamma Lindahl frågar om de ska ha senap/ketchup/rostad lök... Så kan det bli.
J18 15:30??!!
Världen e ta mej fan upponer....
Hur kan man lägga en viktig semifinal 15:30 på en vardag så att normala människor inte kan se den??
Jag börjar redan tröttna på denna veckan o det e bara tisdag.. :oP
Hur kan man lägga en viktig semifinal 15:30 på en vardag så att normala människor inte kan se den??
Jag börjar redan tröttna på denna veckan o det e bara tisdag.. :oP
Sv: Österby klar !
Jonas: Fick han blommor av AIA så slängde han dem nog rätt så omgående, så de finns nog ej att återkräva... :-P
Sv: Österby klar !
Värst vad allsvenska spelare har blivit bra nu då, helt plötsligt ;-)
I den norra allsvenskan producerade han en hel del. I superallsvenskan blev det betydligt mindre.
Under sina två år i Rögle, sågs han mest som seriens bäste defensiva back. Ingen, och jag upprepar INGEN, tog sig förbi Österby. Därav epitetet "Kung Österby".
Han fick blommor av AIA förra säsongen, när han var nere med Löven. Det snackas nu om att återkräva dessa ;-)
I den norra allsvenskan producerade han en hel del. I superallsvenskan blev det betydligt mindre.
Under sina två år i Rögle, sågs han mest som seriens bäste defensiva back. Ingen, och jag upprepar INGEN, tog sig förbi Österby. Därav epitetet "Kung Österby".
Han fick blommor av AIA förra säsongen, när han var nere med Löven. Det snackas nu om att återkräva dessa ;-)
Sv: Österby klar !
CoolaKoffe:
men nej han är inte aktuell enligt Lillis, han är av typen grovjobbare vilket inte behövs fler i MIF enligt Lillis.
men nej han är inte aktuell enligt Lillis, han är av typen grovjobbare vilket inte behövs fler i MIF enligt Lillis.
Sv: Österby klar !
Det är grymmt skönt att höra, en lovande back som är bra både i defensiven och i offensiven.
En helt ok värvning. ingen "kanonvärvning" om man ska gå på meriter o så, men men, hur meriterad var Hannula när han kom ? :P
Bra jobbat Lillis.
En helt ok värvning. ingen "kanonvärvning" om man ska gå på meriter o så, men men, hur meriterad var Hannula när han kom ? :P
Bra jobbat Lillis.
Sv: Österby klar !
Stefan: Ja de andra två borde rimligtvis vara Kim Staal och det tips han tydligen gett MIF dvs Lasse Degn.
Och angående Burström sades...?
Och angående Burström sades...?
Sv: Österby klar !
Johan:
vad vill du veta då? :)
Att Hirsch inte är aktuell? Att Percy/Sydsvenskan har missuppfattat det med danskarna?
På styrelsemötet igår sa Lillis att han hoppades på att ha tre stycken danskar i laget kommande säsong.. och vi har redan en viss Nielsen i laget.
vad vill du veta då? :)
Att Hirsch inte är aktuell? Att Percy/Sydsvenskan har missuppfattat det med danskarna?
På styrelsemötet igår sa Lillis att han hoppades på att ha tre stycken danskar i laget kommande säsong.. och vi har redan en viss Nielsen i laget.
Sv: Österby klar !
Stefan: Men du Stefan... Nästa gång du talar med Lillis så kan du väl i alla fall få nåt vettigt ur honom typ när i hel-te de kan klargöra att Stalle är tillbaks samt vilka två mystiska danskar Percy talar om!! :) Mina nerver klarar inte denna spänning!
Krossa MODO.
Krossa MODO.
Sv: Österby klar !
Johan:
jodå det kan man visst :)
Fast jag satt precis i tfn med "Lillis" för att få hans kommentarer om värvningen :)
jodå det kan man visst :)
Fast jag satt precis i tfn med "Lillis" för att få hans kommentarer om värvningen :)
Sv: Österby klar !
Johan: Bra att du pikade Stefan för nu kom det ju även fram att Janne "Köttbullen" Hammar är klar. Mycket mycket gott att höra, en strålande dag i vårsköna Skåneland!
Sv: Österby klar !
DoktorBob: Gott att höra. En stor och tung back som ändå producerar en hel del. Mycket gott att höra.
Österby klar !
På Björklövens hemida står det att Magnus Österby som det skrevs om i dagens sydsvenskan idag har skrivit på ett 1-årskontrakt med MIF. Kul att det börjar röra på sig med värvningarna !!
Sv: Burström
Magnus: Jag känner mig också lite orolig. Det är ju taskigt av Stalle att i alla fall inte ens höra av sig och lugna en, det är främsta anledningen till oron! Hedin tycker jag inte om, speciellt inte efter DHV 2001.
Jag hoppas/väntar på ett pressmeddelande/presskonferens från MIFs sida där man presenterar nyförvärven: Kim Staal, Anders Burström och Magnus Österby. Sen är det klart typ!
Jag hoppas/väntar på ett pressmeddelande/presskonferens från MIFs sida där man presenterar nyförvärven: Kim Staal, Anders Burström och Magnus Österby. Sen är det klart typ!
Sv: Bortaresa!
JoJo:
Säga vad man vill om er miffon ;-) men lite småimpad blir man allt när det anordnas bussresor till J20-matcher.
Låt gå för att det kanske är lite "i brist på annat" efter A-lagets korta säsong, men ändå...
*jag bugar mig i ödmjukhet*
Säga vad man vill om er miffon ;-) men lite småimpad blir man allt när det anordnas bussresor till J20-matcher.
Låt gå för att det kanske är lite "i brist på annat" efter A-lagets korta säsong, men ändå...
*jag bugar mig i ödmjukhet*
Bortaresa!
Det blir storbuss till Jönköping och J20-semin!! Vi åker på Lördag och ÄVEN söndag om det blir en avgörande match då :-) Priset är 150 kr om vi blir 40 man, 125 kr om vi är 50 man och 100 kr om vi är 60 man! Så, destu fler vi blir, destu billigare blir det! Detta gäller då per dag. Så maxpris är 300 spänn för två resor till Jkpg TUR OCH RETUR. Anmälan till mig från och med NU!
Avgångstider med mera återkommer vi till. Men vi kommer åka cirka 5 timmar före matchstart.
ANMÄL ER NU TILL SÄSONGENS KANSKE SISTA BORTARESA!!
4 alternativ till anmälning...
* Ring mig 070-7224870
* Maila mig [email protected]
* Maila mig här på hockeysnack
* Anmäl er i cafeterian på J20´s hemmamatch på onsdag.
ALLA SKA MED!
Avgångstider med mera återkommer vi till. Men vi kommer åka cirka 5 timmar före matchstart.
ANMÄL ER NU TILL SÄSONGENS KANSKE SISTA BORTARESA!!
4 alternativ till anmälning...
* Ring mig 070-7224870
* Maila mig [email protected]
* Maila mig här på hockeysnack
* Anmäl er i cafeterian på J20´s hemmamatch på onsdag.
ALLA SKA MED!
Sv: WIKEGÅRD!!
anders: Jag tycker nog att man även daltat rätt så bra med MODO (Sedin-plågan) och Frölunda (på sistone) också. Men det är märkligt. Det finns inte någon alls som bryr sig i Sthlm hur fan det går för DIF ändå så går de ofta långt...med fotbollssupportrar på läktarna.
Sv: WIKEGÅRD!!
Johan: Mmmm, men det är ju så att det daltas så mycket med DIF o stockholmslagen. Stockholm är ju extremt mediafixerat. Tog upp det på allmänt snack o DIF gästbok här på HS. Kan väl inte påstå att jag fick alltför många på min sida. Lite trist då jag beskriver sanningen!!!
Sv: WIKEGÅRD!!
19 Nicke: Ja jo han sa så till oss också, skillnaden är den att vi stöttade och stöttar vårt lag under en hel säsong medans Djurgårdsfansen dyker upp från sin fotbollsdröm ungefär när semifinalerna tar vid... Och får naturligtvis en hög placering på Aftonbladets verkligen jätteverklighetstrogna klackranking!
Ska man komma högt på den så ska man va skitmånga vid få tillfällen - helst i Sthlm. Då stiger man till skyarna. Suck.
Heja junisarna!
Ska man komma högt på den så ska man va skitmånga vid få tillfällen - helst i Sthlm. Då stiger man till skyarna. Suck.
Heja junisarna!
WIKEGÅRD!!
Vart lite full i skratt förra veckan när Djurgårn slog ut HV 71
Niklas Wikegård stor i orden igen.
: Djurgårds fansen är dom bästa i hela världen, deras stöd klarar inga andra supportrar att leva upp till.
Sa han inte något liknande om Redhawkssupport`? =)..
Och var är Djurgårds fansen under grundserien.
Ta en titt på läktaren så synes bara folk i fotbolls tröjjor"!!
Skansens babyaner vaknar till liv då DIF är i slutspelet, vinnar kulturen sitter ristat innan för väggarna på hovet o globen sa wikegård , sha hovet o globen tillghör vell inte endast DIF =), vems arena är det egentligen, Hammarbys, Aik?, DIF`?, inte för att jag bryr mig, men jag finner lite komiskt ironi i det hela..
Niklas Wikegård stor i orden igen.
: Djurgårds fansen är dom bästa i hela världen, deras stöd klarar inga andra supportrar att leva upp till.
Sa han inte något liknande om Redhawkssupport`? =)..
Och var är Djurgårds fansen under grundserien.
Ta en titt på läktaren så synes bara folk i fotbolls tröjjor"!!
Skansens babyaner vaknar till liv då DIF är i slutspelet, vinnar kulturen sitter ristat innan för väggarna på hovet o globen sa wikegård , sha hovet o globen tillghör vell inte endast DIF =), vems arena är det egentligen, Hammarbys, Aik?, DIF`?, inte för att jag bryr mig, men jag finner lite komiskt ironi i det hela..
Sv: J20-SM
Jag vet inte hur Jimmie och Erik spelade i Malmö men enl mig så har dom utvecklats enormt. Jimmie är den lilla "fula" liraren som både tar men även ger mycket stryk. Erik blir bättre och bättre han har ett enormt skott som han tyvärr inte utnyttjar så mycket.
Om dessa lirare inte platsar i A-laget så hoppas jag att man låter dom gå tillbaka till Troja(om de nu håller sig kvar vilket jag både tror och hoppas att de gör) eftersom jag som sagt vet att de trivs väldigt bra i klubben. Det är klart att de ska få chansen att slå sig in i A-laget men då ska de inte få sitta på bänken och uggla och kanske få hoppa in lite då och då. Det är många unga talanger som har försvunnit på det viset.
Om dessa lirare inte platsar i A-laget så hoppas jag att man låter dom gå tillbaka till Troja(om de nu håller sig kvar vilket jag både tror och hoppas att de gör) eftersom jag som sagt vet att de trivs väldigt bra i klubben. Det är klart att de ska få chansen att slå sig in i A-laget men då ska de inte få sitta på bänken och uggla och kanske få hoppa in lite då och då. Det är många unga talanger som har försvunnit på det viset.
Sv: Stalle å andra fakta
Robert P: Precis....det var så jag upptäckte det.
Hv71 hade naturligtvis aldrig varit aktuella för MIF om Brynäs gått vidare....
Hv71 hade naturligtvis aldrig varit aktuella för MIF om Brynäs gått vidare....
« Föregående · 244455 · Nästa »